Kiloja kiloja

Anonyymi

Onko 85- 87kg naisella liikaa miehen mielestä?

71

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riippuu pituudesta. Pitkä laiha painaa enemmän kuin lyhyt läski.

• Anonyymi

Riippuu myös miehestä. Lyhyt ruipelo katsoo ihan eri silmin kuin iso lihaskimppu. Ihminen kuitenkin vertaa itseensä.

• Anonyymi

On.

• Anonyymi

Ei mun mielestä. Ei oo vaa'an näyttämästä lukemasta kiinni asia.

• Anonyymi

Naiselle sopiva paino on 55-65 kg

• Anonyymi

Mieheni mielestä tuo olisi minulle liian vähän ja olen kuitenkin vain 170 cm pitkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheni mielestä tuo olisi minulle liian vähän ja olen kuitenkin vain 170 cm pitkä.

Katso netistä tilastoja. Alipaino ja anoreksia ei ole leikin asioita. Miehesi taitaa olla oikeassa.

• Anonyymi

Niin on 🏋️‍♀️

• Anonyymi

Pikku tytöistä tykkää hän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielipiteitä on monia, toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä. Ja yli 65 kiloa naisella on hyi.
        -sivusta

• Anonyymi

Mikä on miehelle sopiva paino?

• Anonyymi

Kuulostaa sopivalta 🙂

• Anonyymi

ei ole liikaa ihan hyvä :)

• Anonyymi

nainen ei kysele painoaan, nainen on matalaääninen hyvin huolivainen, niiskuneitiin etäisyyttä pitävä, possunnäköinen, huolimatta suojamaaluksestansa, äkkiä vilkaistuna, lähempää tutkittuna äärrimmäisen järkevä tyttönen, kuitenkin pettymyksen pojalle kuin pojalle tuottava, huulikorullaan, huikeillaan, nainen on älykkäämpi, mitä yksikään peruna, ihmiskunnan ensimmäinen peruna.......

rauhallista illanjatkoa, turvallista

https://www.youtube.com/watch?v=OxCLT1SrGMQ

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ihaanat painot.

• Anonyymi

En kertoisi koskaan painoani miehelle. Kyllähän sen silmällä näkee onko toinen itselle passeli vai ei. Mitä hän sillä tiedolla tekee paljonko painan.

• Anonyymi

Niin, nam.

• Anonyymi

Sehän on joillain just ne kilot

• Anonyymi

Mun mielestä on jonkin verran liikaa laihdutan sitten kun jaksan.
      Ap

• Anonyymi

itse ainakin tykkään että naisella on vähä muotoa ja peppua. Ihan laihat ei kyllä kiinnosta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

itse ainakin tykkään että naisella on vähä muotoa ja peppua. Ihan laihat ei kyllä kiinnosta..

Juu:)
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän muotoa ja peppua ja nainen lähes 90 kg tankki?
        Kyllä siinä melkoinen ihrakasa tuolla painolla saa olla, ellei pituus lähentele 180.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän muotoa ja peppua ja nainen lähes 90 kg tankki?
        Kyllä siinä melkoinen ihrakasa tuolla painolla saa olla, ellei pituus lähentele 180.

Kirjoittaja kateellinen nainen!

• Anonyymi

Laihduttaminen on laastari, todellinen muutos syntyy elintapojen muuttamisesta terveellisempään suuntaan.

• Anonyymi

Melkoinen kuulantyöntäjä taitaa olla, kyseesh???🙃🙃🙃

• Anonyymi

Keskiverto nykynaisen paino. 70- 80-luvuilla vain läskit naiset painoivat tuon verran. Nykyään käydään salilla ja naiset ovat melkoisia amatSONNEJA ja kuulantyöntäjiä,, eivät siis välttämättä läskejä, mutta todellakin ”isoluisia”.

• Anonyymi

Siihen aikaan naisilla ei ollut lihasta. Oltiin vaan laihoja läskejä.

• Anonyymi

Pituisellasi (170) normaalipainon yläraja on reilu 70. Eli kyllä tuossa ylipainoa on terveystilastojen mukaan. Mutta älä ole niin lapsellinen, että kyselet mieheltäsi ja netissä tuntemattomilta, miltä sinun pitäisi näyttää. Et sinä miehiä varten elä vaikka naivina niin vielä luulet. Katso peiliin ja päätä itse mikä sinulle on hyvä. Omasta mielestäsi. Ja jos olet muuten susiruma, niin ei se laihuus susta nättiä tee.

• Anonyymi

En ole sanonut pituuttani. Kysyin miehen mielipidettä ja sen jo sain. Tiedän indeksit ei tarvi niitä miettiä.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole sanonut pituuttani. Kysyin miehen mielipidettä ja sen jo sain. Tiedän indeksit ei tarvi niitä miettiä.
        Ap

Jos olet lyhyempi niin olet lihava
        Dietille lehmä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap

Mies olen minäkin ja siksi vastasin. Tahdon naisen olevan itsellinen ajattelija eikä mikään pumpattava kurppa.

• Anonyymi

Jos kyseessä on väh. 175 cm pitkä, urheilullinen, niin ei ole.

• Anonyymi

Mustalle naiselle ihan hyvä paino. Valkoiselle aivan liikaa. Aasialaiselle puolet likaa...

• Anonyymi

Pieni mies isot murheet 😣

• Anonyymi

Kannattaa tähdätä terveyssuosituksen BMI painoon. Paitsi, jos on oikeasti bodari, silloin tuo ei välttämättä pidä paikkaansa lievän ylipainon asteikon alapäässä. Jos siitä 26.5-27 BMI:stä mennään yli, silloin on naisellakin kyllä selvää läskiä liikaa, vaikka bodaisikin.

• Anonyymi

Olet oikeasti tyhmä kun kysyt tällaista. Etkö ymmärrä mitkä muut asiat vaikuttaa siihen onko paino kohdillaan. Laita kuva tähän ja kerromme sitten.
      Tuohan on kuitenkin ylipainoa kaikilla alle 180 senttisillä naisilla. En halua niin pitkää naista.

• Anonyymi

Me miehet ei valitettavasti pystytä vastaamaan tällaiseen. On niin erilainen lihasmassa. Laita tähän photo niin mietitään. Kuulostaa aika lihavalta?

• Anonyymi

On selvästi liikaa. Kukaan nainen ei näytä paremmalta tai tunne oloaan paremmaksi tuon painoisena kuin esim 55 kilon painoisena.

Yrität mitä ilmeisimmin syömällä tavoitella onnellisuutta. Henkisesti heikkojen ihmisten puuhaa. Samaan aikaan kun alat pudottamaan painoa sinun pitää alkaa kehittämään mieltäsi. Pysy kaukana turmioon johtavista feministiajatuksista, jotka valehtelevat sinun olevan hyvä millaisena tahansa.

• Anonyymi

Jos nainen on 180-190 cm, silloin 85-87 kg on kohdallaan.
      Mies voi painaa noilla yllä olevilla mitoilla 120 kg ja vyötärö silti mitta on kohdallaan.

On sitten kyseessä nainen tai mies
      niin kyllä 150-160 cm, on huomattava ylipaino 85- 87kg, ja melkoinen terveys riski.

Mutta on naisia jolla on painoa ja silti niillä ei näytä olevan ylimääräistä missään rasvaa. ;)
      Minä kyllä tykkään että naisilla saa vähän ollakkin, kun ei ole niin sanottuja makkaroita.

• Anonyymi

Kylläpä tästä tuli haloo ei mulle ole ongelma että olen läski laihdutan sitten kun jaksan.
        Ap

• Anonyymi

Ei voi sanoa näkemättä mikä on liikaa, kuten tiedämme siihen vaikuttavat monenlaiset eri tekijät.
      Vuoden lopulla olin ihan varma omasta ylipainostani 164/74 "pieniluinen"
      Niinpä tein päätöksen ; -2 kg kk.
      Välillä vähän lipsunut, mutta lauantai-aamuun mennessä -300g niin ok.
      En ainakaan toistaiseksi jatka, pidän tämän kokeillen miltä tuntuu ja näyttää.

• Anonyymi

Sorry, kysymys olikin miehille.
        No vastattu mikä vastattu.

• Anonyymi

Tiedän että minussa on liikaa halusin vain kertoa miehelle painoni.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap

Miksi pitäisi??? Aivan turhaa jos hänellä on silmät ja kädet.!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap

Ei ole liikaa kun justiin hyvä sinusta tykkään..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap

Niinkuin minkään ihmeen takia? Mitä se mies sillä tiedolla tekee? Kait se nyt sinut nähdessään näkee minkä kokoinen olet. Paljonko se mies painaa? Ja arvosteletko itse onko se liikaa? Ainut kerta kun oon kertonut kenellekään paljonko painan oli raskaana ollessani.

• Anonyymi

Sivusta: Minusta ei ole miehekästä keskustella naisensa painosta jollakin ano palstalla. Jos on sanomista niin sanoo suoraan eikä piikittele selän takana!

• Anonyymi

Itse asun ulkomailla, jo vuosia asunut, ja aivan todella kauhistuttaa mihin kuntoon suomalaiset, niin miehet kuin naisetkin on itsensä päästäneet!
      Mitä on tapahtunut? Kyllä silloin 23 vuotta sitten kun Suomesta lähdin, lihavia oli, mutta ei tässä mittakaavassa kuin nykyisin. Suomalaisen tuntee jo kaukaa katukuvassa. Toden näköisesti Suomessa asuvat ovat jotenkin sokeita näkemään itse, mutta kyllä ylipaino ja lihavuus on kansanterveydellinen ongelma Suomessa.
      Ei uppoa selitykset "lääkkeistä jotka lihottavat" sillä siinä tapauksessa 90% suomalaisista syö näitä lääkkeitä. Ei uppoa selitys "isoista luista" sillä kenenkään luut ei takuulla niin isot voi olla! Ei uppoa selitys sairaudesta joka lihottaa vaikka syö kuin lintu. Mikä ihmeen sairaus se suomalaisten keskuudessa riehuu, johon valtaosa on sairastunut?
      Itse veikkaan suurta alkoholinkäyttöä, huonoa ruokavaliota ja liikkumattomuutta.
      Ei uppoa selitys että ei ole varaa terveelliseen ruokaan. Valtavalla joukolla ihmisiä Intiassa ei ole varaa senkään vertaa laittaa ruokaan kuin köyhällä suomalaisella, ja ovatko he lihavia? Ei, päin vastoin.
      Tästä nousee sen päiväinen älämölö, mutta nouskoot. Totuus satuttaa mutta sitä ei pidä sen takia jättää sanomatta. Ja se mitä kirjoitin, koskee niin naisia kuin miehiäkin. Rasvakertymät vain asettuvat eri kohdille miehillä ja naisilla. Naisilla yleensä vyötärölle ja mahaan estrogeenin takia, miehillä tasaisemmin kroppaan, mutta siellä ne silti ovat. Ja kyllä valtavia pallomahoja kantavia miehiäkin näkee.

• Anonyymi

KIITOS!
        Tuon kun kaikki ylipainoiset jaksaisivat lukea loppuun asti.
        Minä luin vaikka löysinkin siitä itseni.
        👌😶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KIITOS!
        Tuon kun kaikki ylipainoiset jaksaisivat lukea loppuun asti.
        Minä luin vaikka löysinkin siitä itseni.
        👌😶

Lisään vielä, peili on paras puntari kuvien jälkeen.

• Anonyymi

Ei tarvitse lähteä Suomesta mihinkään, riittää kun muistelee. 60-70-luvulla ei juuri kukaan ollut lihava. Silloin oli sodasta ja pulasta aikaa 20-30v.

Lihavuus johtuu siitä, että syödään ja juodaan (alkoholi, limut, ja voi herran jestas vielä energiajuomatkin on keksitty ihmisten lihottamiseen) liikaa. Liikunnan merkitys painonhallinnassa on toissijaista. Itse pienenä ihmisenä kulutan vain 1200 kaloria päivässä - kaloreihin sisältyy tavallista liikuntaa ja tunnin hikiliikunta. Raju tanssi vie tunnissa max. 300 kaloria. Kahdessa keskioluessa, kahdessa karjalanpiirakassa tai kolmessa keksissä on n. 300 kaloria.

• Anonyymi

Riippuu pituudesta ja ruumiinrakenteesta ja paljon muustakin.

• Anonyymi

On aivan liikaa, noin 30 kiloa.

• Anonyymi

Reisillä on hyvä.

• Anonyymi

Lihavuudesta yleisesti: Vähän voi olla ylimääräistä rasvaa riippuen (miehen tai naisen) luontaisesta rasvaprosentista, mutta sellainen roikkuva ja löllyvä rasva on ihan sairaalloista. Jos on paljon kehon sisäistä rasvaa, niin se on vielä epäterveempää. Muutenkin mitä hienoa siinä on, että tanner tömisee, kun lihava tallaa menemään? Sitten vielä siitä naisten kuntosalilla käymisestä. Ei oo siistii jos naisella hartiat leviää jollain massakaudella. Sellanen perus voimistelu ja jumppa olis paljon fiksumpaa. Tekstarii tulemaan jos tykkäsit mun kommentista!

• Anonyymi

En lähettele vieraille viestejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En lähettele vieraille viestejä.

Tunnutkin etäiseltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnutkin etäiseltä

Niin sinäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sinäkin.

Sä enempi.

• Anonyymi

Kiloja on liikaa n. 30

• Anonyymi

KAUNEUS ON KATOAVAISTA MUTTA LÄSKI ON IKUISTA!

• Anonyymi

Ei kohtuuttoman läskin tarvitse olla ikuista.
        Itsestä kii...

• Anonyymi

En mä ole lihava. Mun tissit vaan painaa sen verran.

• Anonyymi

Isot tissit on parasta 🥰 ja hymy kiloja tärkeämpää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isot tissit on parasta 🥰 ja hymy kiloja tärkeämpää

Tämä ei ole aloittaja.

• Anonyymi

Ei ole jos oot naapuri

• Anonyymi

Sinulla on 30-35 kg ylimääräistä.

• Anonyymi

Ja ketä sen pitäisi kiinnostaa. Ei ainakaan minua. Itse huolisin vain sellaisen miehen joita ei ylikilot häiritse. Onhan se tietysti plussaa, jos mies kannustaisi laihtumaan, mutta ei myöskään repisi pelihousujaan, jos homma ei onnistuisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ketä sen pitäisi kiinnostaa. Ei ainakaan minua. Itse huolisin vain sellaisen miehen joita ei ylikilot häiritse. Onhan se tietysti plussaa, jos mies kannustaisi laihtumaan, mutta ei myöskään repisi pelihousujaan, jos homma ei onnistuisi.

Ilmeisestikin aloittajaa kiinnosti koska tuota kysyi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.

Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei
      Maailman menoa
      480
      3541
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      1605
    3. Huomaatko että

Olen kiinnostunut seksielämästäsi. Mitä uskot sen taustalla olevan?
      Ikävä
      149
      1556
    4. Kelpaisinko vielä?

Huolisitko minut vielä vaikka olen ollut sen toisen kanssa?
      Ikävä
      85
      1301
    5. Martina, ero?

Milloin erouutinen julki, veikkauksia?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      1203
    6. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      35
      1081
    7. Nainen, haluatko olla haluttava

Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,
      Ikävä
      44
      1051
    8. Olen niin pettynyt itseeni

Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi
      Ikävä
      40
      1010
    9. Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta

Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.
      Ikävä
      37
      1001
    10. Jannenkulma

"Köyhän" kiinteistö selvitystilassa!
      Suomussalmi
      10
      1000
    Aihe