Stefun outo käytös

Anonyymi

Stefu kyllä käyttäytyy tosi mielenkiintoisesti. Täällä oli juttua et onko pariskunta eronnut kun eivät seuraa toisiaan instassa. Stefun seurattavia lista oli tosi mielenkiintoinen. Siellä oli mm. Sirpa Selänne.
No nyt Stefu seuraa enää yhtä ihmistä instassa! Eikä se ole oma tyttöystävä Sofia vaan joku ihan random ei-julkkis. Mitäköhän tästä pitäisi päätellä?

89

4078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mitään. Tää aihe pääty kerran otsikoihin ja nyt S vaan pelaa sillä aiheella, kokeilee pääsiskö taas lehteen, voi olla vedonlyöntikin mut ei mitään pääteltävää.

      • Anonyymi

        Sofi mustasukkainen tulee ero sen takia.


      • Anonyymi

        saaha ne nytten nämä neloselta eli ssanoma medialta miljoomnia kun kertovat huumejutuistaan .nykyään on in kun vetää ja myy huumeita .kuka enään viitsii tehdä oikeita töitä .normaali työssä olet vaan köyhä ja veroja maksava luuseri .ymmärrän nykyään nuoria kuka hullu tekee enään töitä kun helpommalla saa rahaa eikä tarvi maksaa veroja.minäkin lopetan työn teon .


    • Anonyymi

      Olis nyt edes jättäny oman tyttärensä seurattavien listalle, olis antanu vähän parempaa kuvaa itsestään.

      • Anonyymi

        Eikö näissä kaikissa palveluissa ole (jenkkilainsääsännön takia) ikärajana 13 v.? Onko noilla muksuilla siellä kuitenkin profiilit?

        Ylipäätään ihmiset eivät tajua, että esim. Instagram saa käyttöehtojensa mukaan myydä kenen vaan kuvia sieltä käytettäväksi esim. mainoksiin (vaikka profiili ei olisi julkinen). Aina välillä kuulee valitettavan, että jotain kuvaa on käytetty. No mitäs postailit...


    • Anonyymi

      Ehkä vaan haluaa olla vähän rauhassa.On teilläkin ongelmat kun instaseuraajistakin pitää vetää johtopäätöksiä. Edelleen ovat yhdessä S&S ja muutto edessä,varmaan harmittaa Martinan faniklubilaisia. Martina senkun hokee miten treeni kulkee ja että tulee olemaan elämänsä kunnossa v.2021. Onko shamaani kertonut vai miten hän sen tietää.Ei uskottavaa tämä jatkuva itsensä kehuminen, Stefu ei kyllä sellaista harrasta.Luulen että Stefua kovin paljon kaduttaa kaikki mikä liittyy entiseen suhteeseen. Ainut hyvä mikä siitä jäi oli tytär jota hän kyllä rakastaa!

      • Anonyymi

        En kyllä olis niinkään varma S&S suhteen kestävyydestä. Taisi Levin viikko selvittää aika paljon suhteen kestävyydestä sillä kovin ohutta on yhtesten kiinnostusten kohteet. Stefu tuskin suostuu Kardashan leikkiin ja Bambin rapsutteluun. Pelkkä biletys, merkkituote shoppailu ja hotellisviitit tuskin yhteiselämän perustaksi riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä olis niinkään varma S&S suhteen kestävyydestä. Taisi Levin viikko selvittää aika paljon suhteen kestävyydestä sillä kovin ohutta on yhtesten kiinnostusten kohteet. Stefu tuskin suostuu Kardashan leikkiin ja Bambin rapsutteluun. Pelkkä biletys, merkkituote shoppailu ja hotellisviitit tuskin yhteiselämän perustaksi riittää.

        Äläs nyt, urheilu esim yhdistää näitä. Sofia ei enää kilpaile ja tykkää kokeilla muita lajeja. Stefu tykkää kun saa itse päättää mitä haluaa tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä olis niinkään varma S&S suhteen kestävyydestä. Taisi Levin viikko selvittää aika paljon suhteen kestävyydestä sillä kovin ohutta on yhtesten kiinnostusten kohteet. Stefu tuskin suostuu Kardashan leikkiin ja Bambin rapsutteluun. Pelkkä biletys, merkkituote shoppailu ja hotellisviitit tuskin yhteiselämän perustaksi riittää.

        Kardashian leikkiin ja Bambin rapsutteluun😂😂😂😂😂 ha haa samaa olen ajatellut, eihän kukaan mies(huom lue mies) tällaista pelleilyä jaksa katsoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kardashian leikkiin ja Bambin rapsutteluun😂😂😂😂😂 ha haa samaa olen ajatellut, eihän kukaan mies(huom lue mies) tällaista pelleilyä jaksa katsoa.

        Niin,neidit toki erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kardashian leikkiin ja Bambin rapsutteluun😂😂😂😂😂 ha haa samaa olen ajatellut, eihän kukaan mies(huom lue mies) tällaista pelleilyä jaksa katsoa.

        Voipi hyvin olla että miesmäisen,kovaotteisen Martinan jälkeen naisellisempi Sofia tuntuu hyvinkin mukavalta!
        Luultavasti sopivampi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voipi hyvin olla että miesmäisen,kovaotteisen Martinan jälkeen naisellisempi Sofia tuntuu hyvinkin mukavalta!
        Luultavasti sopivampi!

        No tuota mukavuutta en kyllä allekirjoita, sen verran paljon on jo tämä lyhyt suhde rakoillut.
        Kova äänistä riitelyä on ollut luettavissa lehdistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuota mukavuutta en kyllä allekirjoita, sen verran paljon on jo tämä lyhyt suhde rakoillut.
        Kova äänistä riitelyä on ollut luettavissa lehdistä.

        Lehdistä eli Seiskasta ja Iltalehdestä jotka molemmat hehkuttavat Martinaa..
        Yeah,you're right😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs nyt, urheilu esim yhdistää näitä. Sofia ei enää kilpaile ja tykkää kokeilla muita lajeja. Stefu tykkää kun saa itse päättää mitä haluaa tehdä.

        En nyt sanoisi et yhdistää. Sofialla ei oikein kunto riittänyt Stefun vauhtiin mikä näkyi instan kuvista. Toista veetutti kun toinen otti kuvia kun ei ollut pystynyt itseään muokkaa niissä ja toisen ilmeestä näkyi ärsytys kun sai ootella toista.
        Mut siinä olen samaa mieltä et Stefu kyl tykkää kun saa määrätä kaikesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuota mukavuutta en kyllä allekirjoita, sen verran paljon on jo tämä lyhyt suhde rakoillut.
        Kova äänistä riitelyä on ollut luettavissa lehdistä.

        Ihmettelen tuota Martinan kuvausta miesmäinen. Jos naisella on sporttinen kroppa niin onko se muka miesmäinen?
        Mitä olen nähnyt Martinen livessä niin hänhän on pienikokoinen nainen. Miesmäisestä kuvauksesta tälle tulee sellanen miehekäs isokehoinen miehenköriläs mieleen. Mut joo jokaisella on tieteskin makunsa erinlaisia toiset tykkää laudoista toiset rehevistä jne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kardashian leikkiin ja Bambin rapsutteluun😂😂😂😂😂 ha haa samaa olen ajatellut, eihän kukaan mies(huom lue mies) tällaista pelleilyä jaksa katsoa.

        Eikä käy duunissa, opiskele tms. Kyllä täytyy ihmispoloisella olla hyyyyyviiin epärealistiset elämäntoiveet ja kuvitelmat aivan kaikesta. LOISELÄJÄ!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen tuota Martinan kuvausta miesmäinen. Jos naisella on sporttinen kroppa niin onko se muka miesmäinen?
        Mitä olen nähnyt Martinen livessä niin hänhän on pienikokoinen nainen. Miesmäisestä kuvauksesta tälle tulee sellanen miehekäs isokehoinen miehenköriläs mieleen. Mut joo jokaisella on tieteskin makunsa erinlaisia toiset tykkää laudoista toiset rehevistä jne...

        Martinan kroppa on miesmäinen eli kurviton ja neliömäinen. Vertaa Sofian kurveihin niin ymmärrät mitä tarkoitan. Lisäksi Martinan kasvonpiirteet on miehekkäät.


      • Anonyymi

        Ei kai siinä shamaania tarvita, jos ihmisellä on päämäärä ja tavoite, esimerkikisi treenissä, ja kulkee sitä kohti ?

        Toista se on Sofia, joka näyttää ajelehtivan ihmeellisessä mielikuvituslandiassaan, milloin kenenkin perässä vedettävänä elättinä, suurimpana päämääränään ostaa ja ostaa taas lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kardashian leikkiin ja Bambin rapsutteluun😂😂😂😂😂 ha haa samaa olen ajatellut, eihän kukaan mies(huom lue mies) tällaista pelleilyä jaksa katsoa.

        Samoilla ajatuksilla täälläkin 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan kroppa on miesmäinen eli kurviton ja neliömäinen. Vertaa Sofian kurveihin niin ymmärrät mitä tarkoitan. Lisäksi Martinan kasvonpiirteet on miehekkäät.

        Martinan kroppa on kyllä sporttinen. No en nyt vertaisi noita kroppia toinen on urheilun parissa saanut timmin kropan toinen lisännyt pehmukkeita enempi ja vähempi. Mut joo kukin katsoo omilla silmillään. Toiset tykkää sporttisista kropista ja toiset taas noista lisäpehmukekropista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehdistä eli Seiskasta ja Iltalehdestä jotka molemmat hehkuttavat Martinaa..
        Yeah,you're right😏

        Miten niin ??? Täällähän tuota Aitolehteä pilkataan hyvin pitkälle juuri seiskan faktan mukaan. Jopa niin että kehotetaan kaikkia palstalaisia tutustumaan saatavilla olevaan materiaaliin jostain 80- luvulta asti, about.

        Mä vähän luulen, että joku vielä väittelee Aitolehdestä. Siis tohtoriksi. Niin paljon on uurastaneet aiheen kimpussa, että on se mahdollista. Tosin luetun ymmärtämistä ja tekniikkaa täytyy vähän vielä hioa. Mut siis ne on ihan pikkujuttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan kroppa on miesmäinen eli kurviton ja neliömäinen. Vertaa Sofian kurveihin niin ymmärrät mitä tarkoitan. Lisäksi Martinan kasvonpiirteet on miehekkäät.

        Martina ei ostanut, ei kun ostattanut, itselleen uutta persausta. Se parantaa kummasti kuule lantion kaarta. Mä luulen myös, että Martinan uus nenä ja leukakin on on vielä kaupassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen tuota Martinan kuvausta miesmäinen. Jos naisella on sporttinen kroppa niin onko se muka miesmäinen?
        Mitä olen nähnyt Martinen livessä niin hänhän on pienikokoinen nainen. Miesmäisestä kuvauksesta tälle tulee sellanen miehekäs isokehoinen miehenköriläs mieleen. Mut joo jokaisella on tieteskin makunsa erinlaisia toiset tykkää laudoista toiset rehevistä jne...

        Miesmäinen, kovaääninen,huutaa ja kiroilee,haluaa määrätä ja päättää,pelottavan vahva ja isokourainen ja tappelee niin kuin miehet..siinä pieni selitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan kroppa on kyllä sporttinen. No en nyt vertaisi noita kroppia toinen on urheilun parissa saanut timmin kropan toinen lisännyt pehmukkeita enempi ja vähempi. Mut joo kukin katsoo omilla silmillään. Toiset tykkää sporttisista kropista ja toiset taas noista lisäpehmukekropista.

        Anteeksi mitä? Martinalla kylläkin on silikonitissit. Ne on kyllä niin huonot (liian kaukana toisistaan ja roikkuu) ettei tätä muisteta. Eli ihan samat operaatiot Sofian kanssa. Mutta taas tää on vissiin Martinalle ok mut Sofialle ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ??? Täällähän tuota Aitolehteä pilkataan hyvin pitkälle juuri seiskan faktan mukaan. Jopa niin että kehotetaan kaikkia palstalaisia tutustumaan saatavilla olevaan materiaaliin jostain 80- luvulta asti, about.

        Mä vähän luulen, että joku vielä väittelee Aitolehdestä. Siis tohtoriksi. Niin paljon on uurastaneet aiheen kimpussa, että on se mahdollista. Tosin luetun ymmärtämistä ja tekniikkaa täytyy vähän vielä hioa. Mut siis ne on ihan pikkujuttuja.

        Martinan pahoinpitelyt ja rattijuopumukset löytyy ihan oikeuden dokumenteista eikä siinä seiskaa tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuota mukavuutta en kyllä allekirjoita, sen verran paljon on jo tämä lyhyt suhde rakoillut.
        Kova äänistä riitelyä on ollut luettavissa lehdistä.

        Kovaääninen riitely lentokoneessa ja kadulla kertoo paljon henkilöiden sivistystasosta ja suhtautumisesta muihin ihmisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen tuota Martinan kuvausta miesmäinen. Jos naisella on sporttinen kroppa niin onko se muka miesmäinen?
        Mitä olen nähnyt Martinen livessä niin hänhän on pienikokoinen nainen. Miesmäisestä kuvauksesta tälle tulee sellanen miehekäs isokehoinen miehenköriläs mieleen. Mut joo jokaisella on tieteskin makunsa erinlaisia toiset tykkää laudoista toiset rehevistä jne...

        Kyllä hän on hivenen maskuliininen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan kroppa on miesmäinen eli kurviton ja neliömäinen. Vertaa Sofian kurveihin niin ymmärrät mitä tarkoitan. Lisäksi Martinan kasvonpiirteet on miehekkäät.

        Suomen kurvi-kardashianin [neiti Ruusila] poistetuista kylkiluista on ajat sitten tehty maittavia ribsejä, maistuis varmaan sullekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan pahoinpitelyt ja rattijuopumukset löytyy ihan oikeuden dokumenteista eikä siinä seiskaa tarvita.

        Muistatte kai tapauksen, kun Sohvi tyrkytti itseään Stefulle ja sai köniin. Jokainen reissu Sofialla ja Stefanilla on päätynyt riitaan. Stefu yrittää päästä tupakasta eroon ja polttaa sähkötupakkaa. Hermoja rassaa lopettaminen. On ollut pakko ottaa myös liikunta mukaan. Aiemmin veti röökiä jatkuvasti ja puri kynsiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan kroppa on miesmäinen eli kurviton ja neliömäinen. Vertaa Sofian kurveihin niin ymmärrät mitä tarkoitan. Lisäksi Martinan kasvonpiirteet on miehekkäät.

        Kengän koko siro 46 ja hanskat, koko siro 10


      • Anonyymi

        Tais ennustaja eukko kristallipallosta kahtoo.


      • Anonyymi

        Eipä onnelliselta mies vaikuta. Onnellisen ja tasapainoisen miehen vappubileet eivät kestä kohta kolmatta kuukautta. Mies ei muuta tee kun vetää viinaa yhden tyhjäpään seurassa. Voi kiesus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen tuota Martinan kuvausta miesmäinen. Jos naisella on sporttinen kroppa niin onko se muka miesmäinen?
        Mitä olen nähnyt Martinen livessä niin hänhän on pienikokoinen nainen. Miesmäisestä kuvauksesta tälle tulee sellanen miehekäs isokehoinen miehenköriläs mieleen. Mut joo jokaisella on tieteskin makunsa erinlaisia toiset tykkää laudoista toiset rehevistä jne...

        Tämä on niim totta. Olen jutellut Martinan kanssa. Oli työasioissa liikkeellä. Pieni kaunis timmissä kunnossa oleva ystävällinen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi mitä? Martinalla kylläkin on silikonitissit. Ne on kyllä niin huonot (liian kaukana toisistaan ja roikkuu) ettei tätä muisteta. Eli ihan samat operaatiot Sofian kanssa. Mutta taas tää on vissiin Martinalle ok mut Sofialle ei?

        Ja Sohvallapa onkin omaisuus Ikea-merkkikassissa, silikonitisseissä, kaameissa ankkahuulisss ja naurettavassa ketkaperseessä, Huoh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovaääninen riitely lentokoneessa ja kadulla kertoo paljon henkilöiden sivistystasosta ja suhtautumisesta muihin ihmisiin.

        Kyllä sekä Ramta-ahon isälle haistattelu kun tuli liki vuoden ilmaiseksi asuneen siinä vaiheessa jo toisen äijän kanssa pyörineen vuosisadan LOKIN häätämään omistamastaan asunnosta. Ja ämmä nolmekymppinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän on hivenen maskuliininen.

        No ei ole ainakaan naurettavaa tekopersettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voipi hyvin olla että miesmäisen,kovaotteisen Martinan jälkeen naisellisempi Sofia tuntuu hyvinkin mukavalta!
        Luultavasti sopivampi!

        Mukava vielä näkemättä! Aitolehti fiksuna tekee beibit useammalle eli elatus taatumpi. Kannattakin tehdä aina noin. Erotessa löytyy elatusvastuuta tuplaten, kun yksi äijä karkaa suhteesta. Voi heittää" huomasitko, ettei oo sun näkönenkään! Eletään markkinataloutta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ??? Täällähän tuota Aitolehteä pilkataan hyvin pitkälle juuri seiskan faktan mukaan. Jopa niin että kehotetaan kaikkia palstalaisia tutustumaan saatavilla olevaan materiaaliin jostain 80- luvulta asti, about.

        Mä vähän luulen, että joku vielä väittelee Aitolehdestä. Siis tohtoriksi. Niin paljon on uurastaneet aiheen kimpussa, että on se mahdollista. Tosin luetun ymmärtämistä ja tekniikkaa täytyy vähän vielä hioa. Mut siis ne on ihan pikkujuttuja.

        Looginen päättely ja vahva tahtotila liitettynä vastuullisuuteen äitinä= brunetti eronnut mama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan kroppa on miesmäinen eli kurviton ja neliömäinen. Vertaa Sofian kurveihin niin ymmärrät mitä tarkoitan. Lisäksi Martinan kasvonpiirteet on miehekkäät.

        Sofia on kuin ilmetty Jackson klaanilainen. Kauneus on katsojan silmässä. Muovihärpäke.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan kroppa on miesmäinen eli kurviton ja neliömäinen. Vertaa Sofian kurveihin niin ymmärrät mitä tarkoitan. Lisäksi Martinan kasvonpiirteet on miehekkäät.

        🥱🥱🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan kroppa on miesmäinen eli kurviton ja neliömäinen. Vertaa Sofian kurveihin niin ymmärrät mitä tarkoitan. Lisäksi Martinan kasvonpiirteet on miehekkäät.

        Sofia on muovilla täytetty; persposket, tissit poskipäät, huulet. Niin täynnä muovia, että kelluu hyvin ilman pelastuliivejä jos steffukka ajaa veneensä karille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi mitä? Martinalla kylläkin on silikonitissit. Ne on kyllä niin huonot (liian kaukana toisistaan ja roikkuu) ettei tätä muisteta. Eli ihan samat operaatiot Sofian kanssa. Mutta taas tää on vissiin Martinalle ok mut Sofialle ei?

        Silikonitissit on tänä päivänä niin yleisiä et ei taida olla Martina ja Sofia ainoita kellä ne on.
        Ai niin ja huulet on molemmilla saanu täytettä. Mut perä ja taitaa Sofia käynyt muokkaamassa nenäänsä ja leukaaki. Ja vielä kun jatkaa tuota niin rupee muistuttaa pikkuhiljaa Jylhää tummana versiona vaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän on hivenen maskuliininen.

        No makunsa kullakin. Mielummin sit hivenen maskuliininen kroppa kuin luonnoton kroppa. Mut ennen kun vedät herneen sinne syvälle nenuusi niin tuo on vain minun mielipide.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan kroppa on kyllä sporttinen. No en nyt vertaisi noita kroppia toinen on urheilun parissa saanut timmin kropan toinen lisännyt pehmukkeita enempi ja vähempi. Mut joo kukin katsoo omilla silmillään. Toiset tykkää sporttisista kropista ja toiset taas noista lisäpehmukekropista.

        Molemmilla silikonit, S nenä leikattu, hiuslisäkkeitä, M ottaa kasvojenkohotushoitoja, molempia "paranneltu". M on pienikokoinen, mutta urheilusta huolimatta ei vyötärölinja kapane ja pömppääkin löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miesmäinen, kovaääninen,huutaa ja kiroilee,haluaa määrätä ja päättää,pelottavan vahva ja isokourainen ja tappelee niin kuin miehet..siinä pieni selitys.

        Hyvä, siinä ihminen joka pelaa eikä pelkää! Nyhvänät vaan kateellisina loksuttelevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän on hivenen maskuliininen.

        Ja mitäs sitten... olisit itekkin,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt sanoisi et yhdistää. Sofialla ei oikein kunto riittänyt Stefun vauhtiin mikä näkyi instan kuvista. Toista veetutti kun toinen otti kuvia kun ei ollut pystynyt itseään muokkaa niissä ja toisen ilmeestä näkyi ärsytys kun sai ootella toista.
        Mut siinä olen samaa mieltä et Stefu kyl tykkää kun saa määrätä kaikesta.

        Kyllä aika omituiselta näytti touhu, Levi ja Sofia ristiriitainen yhdistelmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kardashian leikkiin ja Bambin rapsutteluun😂😂😂😂😂 ha haa samaa olen ajatellut, eihän kukaan mies(huom lue mies) tällaista pelleilyä jaksa katsoa.

        Stefu ei olekkaan mies. Se on pelle, perintörahoissa, jota äxä ämmä vie, kuin paikkarasaa. Biletystä ja näyttävää elämää. Sitä tuon elämä tulee olemaan aina. Ei kasva aikuiseksi ikinä. #kaksonen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voipi hyvin olla että miesmäisen,kovaotteisen Martinan jälkeen naisellisempi Sofia tuntuu hyvinkin mukavalta!
        Luultavasti sopivampi!

        Ainakin vielä nöyrästi tottelee bambinsa kanssa, ettei tarvi ikeakasdia levitellä😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen tuota Martinan kuvausta miesmäinen. Jos naisella on sporttinen kroppa niin onko se muka miesmäinen?
        Mitä olen nähnyt Martinen livessä niin hänhän on pienikokoinen nainen. Miesmäisestä kuvauksesta tälle tulee sellanen miehekäs isokehoinen miehenköriläs mieleen. Mut joo jokaisella on tieteskin makunsa erinlaisia toiset tykkää laudoista toiset rehevistä jne...

        Kovin naismaista ei ole voimankäyttö väkivalloin. Myös suoltaa niin miehekästä paskaa suustaan, munat puuttuu, vai puuttuuko edes?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen tuota Martinan kuvausta miesmäinen. Jos naisella on sporttinen kroppa niin onko se muka miesmäinen?
        Mitä olen nähnyt Martinen livessä niin hänhän on pienikokoinen nainen. Miesmäisestä kuvauksesta tälle tulee sellanen miehekäs isokehoinen miehenköriläs mieleen. Mut joo jokaisella on tieteskin makunsa erinlaisia toiset tykkää laudoista toiset rehevistä jne...

        Kauhian paksut verisuonet käsissä ja jaloissa. Kauheat räpylän malliset jalat joten valkoiset korkkarit ei sopinut maran jalkaan


    • Anonyymi

      Lyhyen suhteen aikana lööpit Stefusta ovat lisääntyneet huomattavasti ja elätti on saanut huomiota tyhjänpäiväisellä installaan.

      • Anonyymi

        Stefuhan ei halunnut julkisuutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefuhan ei halunnut julkisuutta?

        Samaa itsekkin mietin. Nyt se oikein on urakoinut siinä et pysyy lehtien palstoilla.


    • Anonyymi

      Kukas se olikaan vuosi sitten kun pääsi tutkintavankilasta pois ja sanoi että painuu maan alle.

      • Anonyymi

        No kun muisti pätkii ja siellä maan alla unohtuu helposti.,ja onhan se kauheaa jos kukaan ei muistaisi että sain olla jopa tutkinta vankilassa muutaman viikon,nimittäin sinne ei kaikki pääsekkään. Onhan se aika kova saavutus ,ei jokaista neito sinne huolitakkaan😎


      • Anonyymi

        Belorfin tavaramerkki, persauksen lisäksi, puhuu yhtä ja tekee toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Belorfin tavaramerkki, persauksen lisäksi, puhuu yhtä ja tekee toista.

        Sekoitat, tuo on Martina.Ja pieni lisäys, välillä jopa valehtelee tai "muokkaa totuutta" sopivaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun muisti pätkii ja siellä maan alla unohtuu helposti.,ja onhan se kauheaa jos kukaan ei muistaisi että sain olla jopa tutkinta vankilassa muutaman viikon,nimittäin sinne ei kaikki pääsekkään. Onhan se aika kova saavutus ,ei jokaista neito sinne huolitakkaan😎

        Välillä ihmisellä voi tulla vastaan outoja tilanteita, joista ei voi oikein etukäteen tietää miten niissä reagoi.
        Hyvä kun kuitenkin reagoi.
        Mieltä saa muuttaa ja se on rohkeaa ja fiksua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekoitat, tuo on Martina.Ja pieni lisäys, välillä jopa valehtelee tai "muokkaa totuutta" sopivaksi.

        Joo, Martinan valkopesu on kyllä huvittavaa.
        Muistatteko kun tapasivat Levillä Stefun kanssa Martinan avioeron JÄLKEEN? (Martinan versio)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, Martinan valkopesu on kyllä huvittavaa.
        Muistatteko kun tapasivat Levillä Stefun kanssa Martinan avioeron JÄLKEEN? (Martinan versio)

        Voi ihmispolo, oletko jäänyt viime vuosikymmemelle, kun kaiken aikaa vatkaat yli 10 vuotta vanhoja asioita. Dementikotkin alkavat muistaa asioita takautuvasti kohti nuoruutta.
        Vai peitteletkö oman lantakasan hajuja tonkimalla toisen tuoksuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ihmispolo, oletko jäänyt viime vuosikymmemelle, kun kaiken aikaa vatkaat yli 10 vuotta vanhoja asioita. Dementikotkin alkavat muistaa asioita takautuvasti kohti nuoruutta.
        Vai peitteletkö oman lantakasan hajuja tonkimalla toisen tuoksuja.

        Et tajunnut pointtia. Martinan versio julkaistiin tänä vuonna ja ilmeisesti Martina toivoi että ihmisillä olis yhtä huono muisti kun sulla. Mitähän siitä tulis jos oikeasti tärkeitä tapahtumia alettais versioida uudelleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tajunnut pointtia. Martinan versio julkaistiin tänä vuonna ja ilmeisesti Martina toivoi että ihmisillä olis yhtä huono muisti kun sulla. Mitähän siitä tulis jos oikeasti tärkeitä tapahtumia alettais versioida uudelleen?

        🥱🥱🥱🥱🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🥱🥱🥱🥱🥱

        Noin väsynyt jo iltapäivällä? Menepä lenkille, niin kuin Martina-fanit aina täällä muita neuvoo...


    • Anonyymi

      Sofia siellä pakkaili tavaroita yömyöhään ja Stefan viiletti jätkäporukalla jossakin. Oli "yhtiökokous". Aamulla muuttoauto haki tavarat Eirasta ja nuutunut Sofia pääsi kynsihuoltoon ja dinnerille, jota piti taas tapansa mukaan kuvata vai oliko se sittenkin pöydällä töröttävä laukku. Seuraavat kuvat landelta.

      • Anonyymi

        Ei ku hotelliin pariksi viikoksi kunnes remppa valmis. Kiva kämppä tulee varmasti.
        Positiivinen haastattelu Sofiasta mtv3.
        Tulevaisuudensuunnitelmia yms
        Vähän villi kortti on nyt tää steppuli. Mikä on totuus päihteistä ja onko steppulista kenenkään avopuolisoksi tällä hetkellä.
        Toivottavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ku hotelliin pariksi viikoksi kunnes remppa valmis. Kiva kämppä tulee varmasti.
        Positiivinen haastattelu Sofiasta mtv3.
        Tulevaisuudensuunnitelmia yms
        Vähän villi kortti on nyt tää steppuli. Mikä on totuus päihteistä ja onko steppulista kenenkään avopuolisoksi tällä hetkellä.
        Toivottavasti.

        Sohvi saa varmaan tänään uuden väskyn, sillä on kaikki kuitattu.............


    • Anonyymi

      Eiranranta ei ole Eirassa.

    • Kuka helvetti on tää Stefu?

    • Anonyymi

      Stefan ei seuraa enään ketään (30.7) ainakaan nyt. Sofia ollut yksin eirassa, osti tavaroita yksin uuteen kotiin halpis kaupasta (joku osto-ja myyntiliike) ja pakkas yksin oman osuutensa ja lähti yksin hotelliin. Uusi asunto (ei sanonut talo) ei kuulma vielä valmis. Kumpikaan ei toisiaan seuraa. Stefan "yhtiökokouksessa" ja valitellut vkon pari kuinka ei oo enää varaa elää leveämmin. Oisko mara saanut 200 000.

      No mustaahuumoria se köyhyyspuhe on mut kuitenkin kyllä kait se 200 000 tuntuu miljonäärilläkin. No lisäksi Sofia julkassut 3 mietelausetta jotka vahvasti viittaa viesteiltä stefuun päin.
      Martina juuri huhtikuussa kertoi näistä ja varmasti on mielissään kun eroon pääsi eikä takas huoli. Ja tiesi jo silloin keväällä että sama on eessä sofiallakin.....
      Mara on sanut asiat kuntoon. Sofia se tässä nyt kiertää laukun kansaa ilman työtä koulutusta kotia rahaa ympäri hlki.
      Vielä tuo thermannin luo löytää kun alkaa stefun mieli lakanoihin saa sofia guccia.
      Sit rakastutaan taas.......kunnes 10v mennyt eroaa 43v stefan ja lapseton 40v sofia

      • Anonyymi

        Sofia varmaanki sai uuden väskyn, Stefan tänään laukkukaupassa.


    • Anonyymi

      Tossu-Stevia jaksaa leikkiä Kardashian-leikkiä Sohvansa kanssa. Saattaapi vielä lopuksi muuttua Brucesta Caitlyniksi.

      • Anonyymi

        Stefan - - >Stefanie

        Sofian Kardashian kloonaus on mielenkiintoista, muutoinkin puuttuu kaikki oma persoonallisuus. Kaikki on kopsattua tai lainattua, sellaista omaa tyyliä tai persoonaa ei huomaa. Instaa selasin niin kuvatkin heijastaa samaa, ei mitään, kehoon copypastettu takapuoli mutkalla sivuun, mitäänsanomaton ilme, saniteettitiloissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefan - - >Stefanie

        Sofian Kardashian kloonaus on mielenkiintoista, muutoinkin puuttuu kaikki oma persoonallisuus. Kaikki on kopsattua tai lainattua, sellaista omaa tyyliä tai persoonaa ei huomaa. Instaa selasin niin kuvatkin heijastaa samaa, ei mitään, kehoon copypastettu takapuoli mutkalla sivuun, mitäänsanomaton ilme, saniteettitiloissa.

        Wc/hissikuvaaminen on kaiken huippu. Normaali ihmisten ei tarvitse kuvata itseään jatkuvasti joka peilistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wc/hissikuvaaminen on kaiken huippu. Normaali ihmisten ei tarvitse kuvata itseään jatkuvasti joka peilistä.

        No nyt seuraa Eskoa ja Hannesta! Ai että on lapsellinen mies. Mitä se tolla pelleilyllä hakee? Naurettava tapaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt seuraa Eskoa ja Hannesta! Ai että on lapsellinen mies. Mitä se tolla pelleilyllä hakee? Naurettava tapaus

        Mutta ei enää... on jotenkin menny sekaisin somesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei enää... on jotenkin menny sekaisin somesta.

        Mitä ihmettä????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt seuraa Eskoa ja Hannesta! Ai että on lapsellinen mies. Mitä se tolla pelleilyllä hakee? Naurettava tapaus

        Ootteko ihan urpoja? Sehän tekee tota tahalleen kun näkee et porukka menee ihan sekaisin. Vetää teitä ihan 6-0 ja te meette halpaan.😄😄😄.Jatkakaa...Hyvä Stefu👍.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefan - - >Stefanie

        Sofian Kardashian kloonaus on mielenkiintoista, muutoinkin puuttuu kaikki oma persoonallisuus. Kaikki on kopsattua tai lainattua, sellaista omaa tyyliä tai persoonaa ei huomaa. Instaa selasin niin kuvatkin heijastaa samaa, ei mitään, kehoon copypastettu takapuoli mutkalla sivuun, mitäänsanomaton ilme, saniteettitiloissa.

        Vilkaise keitä ja mitä Sofia seuraa instassa, niin voit päätellä jotain: Rich kids of London, All about luxury & couples, Royal posts of luxury fashion jotain , kauneusklinikoita ja sen semmoista, siis pääasiassa tällaisia. 😑😅.

        Sofia on käsikirjoittanut elämänsä tiettyyn muottiin ja
        haluaa niin kovasti kuulua eliittiin, että on kadottanut suhteellisuudentajunsa. On vähän säälittävä reppana, vaikkakin laskelmoiva ja röyhkeä käytökseltään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt seuraa Eskoa ja Hannesta! Ai että on lapsellinen mies. Mitä se tolla pelleilyllä hakee? Naurettava tapaus

        Taitaapi kovan luokan businessman seurata tarkkaankin tätä palstaa, kovin vakuuttavaa ja vaikuttavaa 🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaapi kovan luokan businessman seurata tarkkaankin tätä palstaa, kovin vakuuttavaa ja vaikuttavaa 🤡

        Mä alan olla vakuuttunut siitä, että nämä kumpikin on menneet sekaisin itsestään, toinen rakastaa yli kaiken omaa peilikuvaansa ja toinen omaa temppuamistaan, jota ilmeisesti pitää kovinkin nokkelana.

        Huipulla tuulee, rise and shine; siinä on pariskunnan elämänfilosofiaa 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootteko ihan urpoja? Sehän tekee tota tahalleen kun näkee et porukka menee ihan sekaisin. Vetää teitä ihan 6-0 ja te meette halpaan.😄😄😄.Jatkakaa...Hyvä Stefu👍.

        Mä en ole ihan varma kuka on urpo, ehkä kaikki, mutta ei tuo nyt kuitenkaan ihan aikuisen vakavasti otettavan liikemiehen "harrastukselta" vaikuta. Eikä sekään, että ylipäätään seuraisi tätä palstaa. Mies ? Ei kai sentään ?
        Tosin mä olen joskus ollut huomaavinani kovin Thermanin tyylisiä kommentteja Belorfin ihailijoissa. 😂Voi nej ...ti 👗😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootteko ihan urpoja? Sehän tekee tota tahalleen kun näkee et porukka menee ihan sekaisin. Vetää teitä ihan 6-0 ja te meette halpaan.😄😄😄.Jatkakaa...Hyvä Stefu👍.

        No tottakai tekee tahalteen. Ei kai kukaan oo sitä epäillytkään. Lapsellinen mies.


    • Anonyymi

      Stefu on nyt Sofian storyssa ihan kypsän näköinen. Siitä viiniä naamaan ja ilta pilalla.

    • Anonyymi

      Mä päättelen tästä koko parisuhteesta niin, että Belorf haluaa nyt määrätietoisesti muokata Thermanista sulavaa kansainvälisen Jetset tyylin liikemiestä Gucci vermeineen, lv-kapsekkeineen ja luxusvilloineen. Ja ihan väkisin tulee mieleen Belorfin niin suuresti rakastamat elämä Marbellassa ja ennen kaikkea Ranta-aho. Ikävä kyllä

      Therman on kuitenkin ruotsinsuomalainen melko tavallinen ja vähän jurokin heppu, joka enimmäkseen on tehnyt kauppaa Suomessa ja jonkin verran Espanjassa. Yhtään väheksymättä hänen saavutuksiaan.

      Kävikö tässä niinkin hauskasti, että kun Belorf Marbella kuplan poksahdettua pääsi Martinaksi Martinan paikalle, niin vastaavasti Therman joutui Ranta-ahoksi Ranta-ahon paikalle.

      Joka tapauksessa muutos Thermanissa on käynnnissä, eikä ainakaan julkisuuskuvan mukaan välttämättä pelkästään positiivinen.

      • Anonyymi

        Tuo voi olla kyllä totta. Ainut, että vaarana on taas mahalasku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo voi olla kyllä totta. Ainut, että vaarana on taas mahalasku.

        Stefanilla on tiettävästi aiemminkin ollut huomattavia vaikeuksia hankkiutua eroon "aivan kamalista naisistaan" 😂. Ainakin se kuuluisat 9 v menee kuin siivillä, Sofia voi huoletta laskea tämän varaan. Ja laskeekin, setelipinkkojen ohella. Onkohan Thermanilla setelilaskuri.... Ranta-aholla oli. Sekin, hemmetti. 🤔😭


      • Anonyymi

        Terävää havainnointia. Olen samaa mieltä, toiset ihmiset vain toistavat tai yrittävät toistaa samaa kaavaa elämässään vaikka parisuhteen toinen puolisko välillä vaihtuisi. Tällaisille ihmisille toiset ihmiset ovat lopulta vain välineitä, esineitä, joiden avulla saavuttaa haluamansa.


    • Anonyymi

      Outoa käytöstä näyttää olevan selffien ottoa peilin edessä kankku kenossa, pelkääkö Sohvi että pakaran täytteet putoo reiteen, kun jatkuvasti pitää tarkastaa.
      JA mauttomuuden huippu videossa lukee new new eli ilmeisesti uusi Balencian laukku. Olisiko lepyttely lahja? Lapsellista uuden laukun hypetystä kolmikymppiseltä aikukselta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe