Kehuskelee lehdessä moisella saavutuksella.
Sami Hintsanen on ryypännyt kaksi omakotitaloa
19
505
Vastaukset
- Anonyymi
Rattijuoppo myös.
- Anonyymi
No KUN tuo jano pääsee joskus piåsee yllättämään itse kutakin....
- Anonyymi
Mukimies ja rattijuoppo kuten stepuli.
- Anonyymi
Steppendo on ylivoimainen - kukaan ei niin paljoa ajele takseilla silloin, kun lompsa on tyhjä ja persettä huuhtoo vain kylmä pohjoistuuli..
- Anonyymi
Samin äiti on varmasti ylpeä pojastaan.
- Anonyymi
Mielestäni ei kehuskele! Kertoo, mitä alkoholismi on. Siinä jää kaikki muut asiat, ja viina ja humalatila ovat ne tärkeimmät maailmassa. Jos ei itse herää tilaansa huomaamaan, huonosti käy! Liian moni on menettänyt omaisuutensa, perheensä, ystävänsä, kotinsa ym. viinan takia! Oikein hyvä, että tuo asian julkisuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni ei kehuskele! Kertoo, mitä alkoholismi on. Siinä jää kaikki muut asiat, ja viina ja humalatila ovat ne tärkeimmät maailmassa. Jos ei itse herää tilaansa huomaamaan, huonosti käy! Liian moni on menettänyt omaisuutensa, perheensä, ystävänsä, kotinsa ym. viinan takia! Oikein hyvä, että tuo asian julkisuuteen.
Kuka saisi Stefun miettimään tuollaisia asioita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin ajattelin sen noin, että olisi esimerkkinä älkää tehkö niin kuin minä olen tehnyt.
- Anonyymi
Onko tämä se: Tartu nyrkkiin Hintsanen?
- Anonyymi
On 👊
- Anonyymi
Missä ne talot on? Olis kiva nähdä ryypätty omakotitalo.
- Anonyymi
Nolo tyyppi tämä Hintsanen.
- Anonyymi
Onko lopettanut kännissä ajelun🤔
- Anonyymi
Noh ei kehuskele! Puhuu vaan miten on asiat! Ja mitä tänne pitää äitikin yhdistää🤔!
- Anonyymi
Stepuli on häipynyt, kuin pieru Saharan autiomaahan 😡.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stepuli on häipynyt, kuin pieru Saharan autiomaahan 😡.
Ryyppää jossain rotankolossa.
- Anonyymi
Minä olen ryypänny kaiken ja syy on se ettei vaimo ymmärtänyt
- Anonyymi
Tarkoitat nyrkki-Kyllikkiäsi.
- Anonyymi
Omiaan on kait ryypännyt?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2174068Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112573Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382285Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751027
- 59893
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58871- 45836