Ajattele nuoria pienpalkkaisia ja pientuloisia eläkeläisiä, jotka saa perinnön
tai myyvät kirpputorilla ... Valtio kyttää niiltä koko perinnön ja vaatii kaikki
kirpputoritulot valtiolle Kelan kautta.
Ajattele kyttiä, jotka itkee Krokotiilin kyyneliä, kun eivät saa sakottaa sinua
ja sinun perintö tai muuta extra rahaa .... Mieti, kuinka hyvä on, kun asua
ulkomailla halvasti. Voit tulla sitten Euroopan unioniin vanhempana ja
vaivaisempana ja olet saanut kaikki rahasi ja omaisuutesi piiloon valtiolta.
Ajattele Pertsuli, kuinka mieletön hyöty siinä on... Jos sinäkin saisit, vaikka
miljoona perinnön ja asuisit Helsingissä nyt työttömänä ja hiukan vajaana,
kuten voisin olettaa, niin Valtio ja Kela ja kytät veisi sinun koko Perinnön
vuokriin, sakkoihin ja lääkärimaksuihin. Pilleritkin on paljon kalliimpia
siellä, kun siinä on se kala-maksu lisäksi... Täältä saatte kaikki pillerit ja
lääkärit ja monet monet hoidot aika aika edullisesti.
Ajattele Pertsuli näitä ulkomaan hyötyjä. Toki niiden ajoittuminen lisää
vielä sinulle voittoja ... Oletko sinä pertsuli valtionrakentaja ja kuljet kadulla
kädet levällään ja huutelet ja liimatut liput päässäsi, että olen suomalainen
valtionrakentaja ... Sitten vongut ja vingut, kun rotu vieras vie naiset ja
puit nyrkkiä ja liimaat lippuja päähäsi... Ei poika ei naiset ole nuss**** valtioa!
Aika moni nainen on perustamassa perhettä ja tekemässä omia lapsia !
Ei en usko, että yksikään nainen on tekemässä lapsiaan millekään valtiolle
en usko ja uskotko sinä persu siihen itse oikeasti edes itse ?
Mieti Pertsuli, kuinka hyvä on asua ulkomailla !
Anonyymi
1
99
Vastaukset
Tuossa yhdessä aloituksessa oli virhe ... Persut halusi !
Persu ja ryssä voi kyllä vaatia, mutta meiltä on paha tulla ottamaan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m152437Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372