Nämä kaikki BLM mellakat ja muu rasismiin vetoaminen on vain tekosyitä. Todellinen syy on koronarajoitusten aiheuttama tulojen menetys.
Suomessakin nähtiin kuinka ulkomaalaistaustainen jengi hakkasi suomalaisen kuoliaaksi. Tätä ei olisi luultavasti tapahtunut, jos koronarajoituksia ei oltaisi tehty.
Mellakat koronan seurausta
5
<50
Vastaukset
Miten korona muka vaikuttaa suomessa oleskelevien mátujen sossutukiin? Kyllä ennemmin helvetti jäätyy kuin mátujen tuet lakkaa.
Mitä mieltä? =)- Anonyymi
Maahanmuuttajataustaiset operoivat voimakkaasti ravintola-alalla, joihin koronarajoitukset ovat iskeneet kaikkein voimakkaimmin. USA:ssa ei ole mitään sosiaalitukia ja sieltä tämä "rasismi" on lähtenyt liikkeelle.
- Anonyymi
BLM.ää tutkaillessa kiinnitäppä huomiosi rahottajiin... eli seuraa rahaa.
- Anonyymi
Yllättävän moni koronahysteerikko on myös BLM hysteerikko. Puskaradio Helsingissä jotkut jauhaa samaa vanhaa väsynyt koronan alkuajan paskaa. Asioista mitä myöhemmin selvisi ettei korona tuolla tavalla tartu.
- Anonyymi
”Vilkaisin juuri Hesarin uutisointia täältä USA:sta. Jos muukin suomalaismedia on Hesarin kanssa samoilla linjoilla, niin PLEASE, ystäväni Suomessa alkaa muodostako siitä käsitystänne siitä mitä täällä Yhdysvalloissa oikeasti tapahtuu.
https://mvlehti.net/2020/07/28/please-ystavat-alkaa-muodostako-valtamediasta-kasitysta-mita-taalla-usassa-tapahtuu-mielipide/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724204Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963627Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363339- 512880
- 402358
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182349Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222082- 231696
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141537Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321526