LJK-HYPPYKENKÄ 115.00 €
http://www.milpro.fi./index.cfm?action=tuotekuvaus&tuoteperheid=000EF66E-7F86-1E18-B4E1DFA2504A902C
Vedenkestävää nahkaa, valupohja. Mm. laskuvarjojääkärien käyttämä malli.
Miten on vedenkeston kanssa? Toimiiko vaellusjalkineena? Mitä mieltä ovat kenkää käytännössä käyttäneet? Entä goretex-hengittävyyden puuttuminen?
LJK-HYPPYKENKÄ vaellusjalkineena?
4
3096
Vastaukset
- lsv-sissi
Niitä oli kahdenlaisia kenkiä käytössä. Varsinaiset hyppykengät oli paksupohjaiset, lomakengät eli luulen tarkoitat niitä oli normaalipohjaiset.
Hyppykengissä on tuo korkea varsi tärkeintä. Se tukee nilkaa. Marssikenkänä se oli ihan ok.
Vettä se ei pidä yhtään ja siinä mielessä nykyaikaiset kunnon goret on paljon parempia vaelluskenkinä. Huom. myös painokysymys. - late
Ei ole kätevä vaelluskenkä. Pointtina hyppykengässä nimenomaan tuki ja vaimennus. Paljon paremmat ovat normaalit veall.kengät.
- Anonyymi
LJK:ssa jotoksilla käytettiin kumisaappaita, hyppykenkiä vain kasarmilla, lomalla ja hyppykoulutuksessa.
- Anonyymi
Itse en suosi tavaraa, joka on tietyltä organisaatiolta, ellei se toimi.
Eräs hankki PV:n maiharit keväiselle vaellukselle, olivat kuulemma "niin hyvät". Vaelluksella vesi ja loska "sulattivat"maiharit, ja kesken jotoksen piti hankkia tyypille kumisaappaat.
Yks hankki hyppykengät ja PV:n maiharit tornikuviolla vain päästäkseen diivailemaan "erikoisjoukkojen" tavaroilla.
Kun metrossa oli alokas, tyyppi asetti jalan vastapuolen penkin selkänojalle näytellen hänelle kenkänsä pohjan tornikuviota. Alokas todellakin katsoi hämmentyneenä mitä toinen yritti oikeen sanoa.
Hyppykenkiä hän käytti niin... öh... niin täydellisesti, että asetti nauhat varsien sisään, etteivät tartu mihinkään hypätessä... eh... kenties omalta parvekkeelta...?
Mainittakoon, että tyyppi oli "aivan prikulleen menevän täydellisyyden ja faktuaalisen ylpeyden esikuva": (tuli)lohikäärme, ja mielisairaudeltaan narsisti, josta huomautti jopa vitsi mielelläkin, että hän on paholainen, ja että joku inkkari oli sanonut somessa häntä tuhoajaksi. Yksi maailman suurimmista valehtelijoista mitä tiesin. "Hänt oli kouluttanu 10 danin ninjutsu käppänä, joka käski yrittää iskeä päähänsä miekalla, jonka sitten rikkoi kahden käden iskulla".
Hallitukselle nuo jutut sopii mainiosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1372421Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961147Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1071045Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296878- 65843
- 53841
- 87826
- 46819
- 51733