Poistoon taas? Eikö Marinia saa poliitikot arvostella?

Anonyymi

14

1213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyttiläiset avaavat suunsa vain, jos voi samalla mollata Marinia. Muuta asiaa ei löydy.

• Anonyymi

Se on Hjallisksen mielipide, ei kaikkien LiikeNyttiläisten.

• Anonyymi

Parempi ois, jos lähtisi jonnekin souteleen.

• Anonyymi

Yle poistaa Hjalliksen uutisen?

• Anonyymi

Heh. Harkimo sanoi.

• Anonyymi

Olen antanut itseni ymmärtää että Hjallis Harkimo tietää liike-elämästä ja verojen korotuksien vaikutuksista talouteen enemmän kuin suurimmat meriittinsä Sokoksen kassalla hankkinut Sanna Marin.

• Anonyymi

On Sanna sentään pääsyt Vogue ja Time sekä Me naiset lehtiin, Hjallis ei ole päässyt.

• Anonyymi

• Anonyymi

Vuosi pääministerinä avartaa enempi, mitä aavalla ulapalla soutelu.
        Minusta hjallittaja sopii parhaiten ruuhen purjeeksi, aatelkaa mikä näky, kun kitapurje lepattain häipyy taivaanrantaan.

• Anonyymi

Liike Nyt on hyvinkin pian Liike Entinen . Hjallis on sellainen kukko tunkiolla , joka ei suvaitse toisia toisia kukkoja , jos alkavat nousta esille . Valistunut arvaus ; kaatuu henkilöriitoihin tämä liike . ... jos on yleensäkään edes koskaan noussutkaan miksikään vakavasti otettavaksi .

• Anonyymi

No verotuksen nousu on suoraan verrannollinen teidän pimittämiinne tuloihin nähden, että ole hyvä ja laske siitä. Hallituksessa on viisi puoluetta ja hallitus on oikeistovoittoinen, eli ei pitäisi omia haukkua.

• Anonyymi

Harkimo haluaa verot alas ja sen myötä julkiset palvelut minimiin.
      Harkimon Liike nyt edustaa itsekkäiden rikkaiden ihmisten etuja ajavaa joukkoa, jonka ideologiaan kuuluu ihmisten eriarvoistaminen ja kansalaisten jakaminen kasteihin varallisuuden mukaisesti.
      EN ÄÄNESTÄ koskaan harkimolaisia.

• Anonyymi

Hjallis yrittää nostaa yhden prosentin kannatustaan äärimmäisellä oikeistopolitiikallaan, mutta arvaan, ettei taatusti nouse.

• Anonyymi

Sanna Marin on poliitikkona super-Sanna verrattuna sössöttävään Harkimoon.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      97
      4387
    2. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      45
      4346
    3. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      145
      4303
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2914
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      29
      2348
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2184
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2108
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1779
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      73
      1360
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      1175
    Aihe