ravintola amarillossa...ehkä jopa 200 saanut koronan...hyvin menee, älkää vaan sulkeko juottoloita jotta korona pääsee leviämään...
Kotkassa koronalevittäjä
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näitä tulee olemaan kesän loppu ja alkusyksy täynnä.
- Anonyymi
Juu, kusimahoilla oli kiire avata kaikki viruslingot.
- Anonyymi
Koulut kun aukeaa niin koronahelvetti pääsee jälleen valloilleen....
Hui flunssa kylläpä nyt pelottaa.
Mitä mieltä? =)- Anonyymi
Täytyy kysyä niiltä koronakuolleilta, ne tietää.
- Anonyymi
Juu kysyppä niiltä n 700 000 koronaan kuolleelta vaikka tauti vasta alkuvaiheessa.
- Anonyymi
Kysy niilta sadan vuoden aikana Influenssaan kuolleilta
30 000 000 ihmiseltä.
Ja influenssatauti on vasta alussa. Lisääntyy vain,
Idiootti mää olen?
- Anonyymi
Toiset jaksaa jauhaa samaa tyhjää alku-ajan korona paskaa jopa sellaista mikä on selvinnyt ettei korona sillä tavalla tartu. Niin ne vaan jankkaa samaa väsynyttä paskaa.
- Anonyymi
Niinku millähän tavalla?
Joku argumentti tähän ois kiva saada.
- Anonyymi
Bussi on paljon vaarallisempi.
- Anonyymi
Bussissa harvemmin huudetaan musiikin läpi ja nauretaan, niin kuin rafloissa. Kun ollaan kännissä, niin ei välitetä vaikka pärskittäisiin naapurin naamaan. Bussissa nykyään istutaan kuin kirkonpenkissä ja mulkoillaan jos joku vähänkin niiskahtaa. Mutta joo, nyt vaan vitamiinit tappiin tuoreista marjoista ja muista luonnonantimista ja hoidetaan sitä vatsamakkaraa vähän pienemmäksi. Sillä pääsee jo pitkälle, ei tartu niin helposti se perusflunssakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bussissa harvemmin huudetaan musiikin läpi ja nauretaan, niin kuin rafloissa. Kun ollaan kännissä, niin ei välitetä vaikka pärskittäisiin naapurin naamaan. Bussissa nykyään istutaan kuin kirkonpenkissä ja mulkoillaan jos joku vähänkin niiskahtaa. Mutta joo, nyt vaan vitamiinit tappiin tuoreista marjoista ja muista luonnonantimista ja hoidetaan sitä vatsamakkaraa vähän pienemmäksi. Sillä pääsee jo pitkälle, ei tartu niin helposti se perusflunssakaan.
No kun tää onkin tehokasta uskontoa.
Paitsi peräiti ilkeääkin monassa tapukessa.
- Anonyymi
Mistä tuo tieto on peräisin?
- Anonyymi
Iltalehdestä.
- Anonyymi
Syksyllä sitten taas katsellaan ylen ykköseltä, joka arkipäivä korona tiedotus juttuja?
- Anonyymi
Ei ole amarillo kuin oli ennen. https://www.youtube.com/watch?v=vBDbUjUH5So
- Anonyymi
Yhteiskunnan voi sulkea, kunhan juottolat pysyvät auki.
- Anonyymi
Samaa mieltä.
T. ” juottolan” isäntä
- Anonyymi
Vain uskoon retkahtanut, minulle on valehdellut, ettei nuoruudessaan käynyt kapakoissa, kun vähän vanhempana, istuttiin pubissa iltaa 1980-luvulla.
- Anonyymi
Itse jo sairastin, ei ollut kummoinen, vähän henkeä ahdisti ja päätä särki sekä kurkku oli käheänä, kolme viikkoa se kesti ja kaksi viikkoa meni että voimat palautui.
- Anonyymi
Ikä, sukupuoli, perussairaudet ym. info olis kiva tietää?
Käytitkö mitään lääkitystä koronaan?
- Anonyymi
Tekareitten tekojen takia jouduin vuodenvaihteessa kevään alkuun asti käymään useampaan kertaan hammaslääkärillä. Jotain kymmenenkertaa. Mulla oli noita samoja oireita kuin sulla useamman viikon. Itsekkin epäilin, että koronaa se oli? Vielä kuitenkin hengissä ja ikää on 64.
- Anonyymi
Perussairauksia?
- Anonyymi
Sut on jo unohdettu ....ketään ei kiinnosta yli 60v kuolema enää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sut on jo unohdettu ....ketään ei kiinnosta yli 60v kuolema enää...
En kyllä vielä ole kuollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202710Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442348Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262142Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o292064Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581728Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121262Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181259- 551110
- 651099
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41075