mies ja dildo48v

Anonyymi

Kyllä tuntuu mielettömältä , tappi / dildo 8cm halkaisijaltaan levittää peräaukkoa äärimmilleen, paksumpikin on harkinnassa . Koko painolla(79kg) kyllä leviää , se on mun juttu paksua oltava. Nautin suunnattomasti kun aukko on levinnyt , kiihottaa. Jokainen taaplaa omalla tavalla ja löytää sen oman keskitien . Nautinnosta on kyse hyvästä olosta. HEIPPA.

3

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onneksi olkoon! Ryppynarusi on jöötiä sisään ahmiessaan suostunut venymään yli neljännesmetrin mittaiseksi. Samalla olet astunut Tom of Finlandmiesten upeaan kaartiin! Olen suorittanut tutkivia mittauksia lehtien perusteella ja päätynyt tulokseen, että näillä sarjakuvapojilla on kullin halkaisija (heidän arvioituun pituuteensa verrattuna) 7,5 - 10 cm ja jollakin taisi vilahtaa värkki jonka arvioitu halkaisija on 15 cm. Pituutta noilla mahtimeloilla on velttona n. 20 - 25 cm ja työssä mennään jopa 40 cm pintaan. Jos löytäisit sellaisen röörihöylän joka olisi hieman litistynyt eli alas>ylöspäin leveä voisi uusi ennätys tulla heittämällä. Voisit huidella yli 30: cm mitoissa!

• Anonyymi

Haluisitko saada nyrkkiä reikääsi

• Anonyymi

Jonain päivänä , ajan kohtaa ei pysty sanomaan. Pitää mennä sellaiseen paikkaan missä on ammattitaitoisia , turvallista. Halut on kovat. 16 vuotiaasta olen venyttänyt aukkoa , nyt olen 48v.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4573
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3155
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2853
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      56
      2758
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2370
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2165
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      15
      1579
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1564
    9. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1494
    10. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      1484
    Aihe