Kuntavaalit keväällä 2021

Anonyymi

Minuun iski melkoinen hinku lähteä ensi kevään kuntavaaleihin ehdokkaaksi. Asia on sikäli outo, että en ole minkään polittisen ryhmittymän jäsen. Mutta eihän sillä ole nykypäiväånä mitään merkitystä, koska asiat hoidetaan asioina, eikä poliittisella mielivallalla ole sijaa.
Minulle on tärkeää sukupuolinen tasa-arvo, sosiaalinen yhdenvertaisuus eri ihmisryhmien kesken rotuun ja uskontoon katsomatta. Vastustan väkivaltaa ja syrjintää sen kaikissa muodoissa. Lapset, nuoret ja vanhukset ovat arvokkaita ja tarvitsevat hoitoa ja ymmärrystä.
Politiikka on asioiden hoitoa, eikä pyrkyryyttä.
Jos teesini koskettaa jonkin porukaan aatemaailmaa, ottakaa yhteyttä!
Terveisin Kypärä Kumarainen

46

791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kristilliset on ainoa vaihtoehto

      • Anonyymi

        Joo, huomataan ettei sinulla poliittista taustaa kun pyrkimystä ei millään puolueella mukamas ole. Toki voit myös bluffa.
        Asioiden hoidolla näillä nyky ehdokkailla ei ole mitään merkitystä vaan omaetu ja sen jälkeen puolueen etu pääasia. Eduskunta ja hallitus myös.
        Okussa, jos et ole vasemmistopuolueen edustaja, niin muut on pohjasakkaa, vaikka asiasi olisi kannatettava. (Vanha kaivosteollisuus perinteisesti punavärinen) ja siitä ideologiasta ei olla vieläkään päästy eroon ja se näkyy kunnan talouden rappiotilasta. Talousneromme johdolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, huomataan ettei sinulla poliittista taustaa kun pyrkimystä ei millään puolueella mukamas ole. Toki voit myös bluffa.
        Asioiden hoidolla näillä nyky ehdokkailla ei ole mitään merkitystä vaan omaetu ja sen jälkeen puolueen etu pääasia. Eduskunta ja hallitus myös.
        Okussa, jos et ole vasemmistopuolueen edustaja, niin muut on pohjasakkaa, vaikka asiasi olisi kannatettava. (Vanha kaivosteollisuus perinteisesti punavärinen) ja siitä ideologiasta ei olla vieläkään päästy eroon ja se näkyy kunnan talouden rappiotilasta. Talousneromme johdolla.

        Tiukkaa hävikkiä kepuissa, Saarikko suututtaa loputkin viljelijöistä.
        Kulmuni nostaa uskovaisten ja viljelijöiden kannatusta jos saa jatkaa.
        Kulmuni on osaava ja taitava johtaja.
        Siitä syystä pisteet Kulmunin laariin. Taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiukkaa hävikkiä kepuissa, Saarikko suututtaa loputkin viljelijöistä.
        Kulmuni nostaa uskovaisten ja viljelijöiden kannatusta jos saa jatkaa.
        Kulmuni on osaava ja taitava johtaja.
        Siitä syystä pisteet Kulmunin laariin. Taas.

        Kulmuni saa pohjoiskarjalan äänet. Hieno ihminen. Ja kielitaitoinen. Ei vihaa maaseutua ja viljelijöitä


    • Anonyymi

      Käy keskustelemassa nykyisten valtuutettujen kanssa. Muita voin suositella paitsi persuja. Heillä ei ole mitään halua rakentaa.

      • Anonyymi

        Laula vaikka kiekuen ääni käheäksi, mutta sinut tunnistettu jo savonpuolella.


    • Anonyymi

      Olen ehdolla kunnallisvaaleissa vasemmistoliiton listoilla, kiitos äänestäjät äänistänne...

      • Anonyymi

        Kyllä sinäkin Kulmunia äänestät. Kulmuni nimittäin voittaa. Kulmuni on paras ja kepun kannatus nousee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinäkin Kulmunia äänestät. Kulmuni nimittäin voittaa. Kulmuni on paras ja kepun kannatus nousee

        Kulmuni ei taida olla ehdokkaana kunnallisvaaleissa täällä Outokummussa. Vai onko?


    • Anonyymi

      Kyllä kannanotot aloituksen johdosta ovat aika aivottomia hiekkalaatikkopölinöitä. Yksikään puoluejohtaja Halla-ahosta Anderssoniin ei taida olla ehdokkaana Outokummussa. Ettekö te torvelot tajua, että elämme kuntavaaleja edeltävää aikaa. Aloittaja tiedusteli omia mahdollisuuksiaan päästä jonkin poukan listoille hdokkaaksi, ei mitään muuta.
      Ei ole kummoisia älynväläyksiä näissä vastauskirjoituksissa.
      terveisin YX sivullinen

      • Anonyymi

        Kulmunia äänestää valveutunut Keskustalainen. Saarikko on liian vanhoillinen ja töksäyttelee omiaan, vieden Keskustan kannatuksen laskuun.
        Kulmuni on älykäs ja järkevä, hänellä on kykyä nostaa Keskusta suurpuolueeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulmunia äänestää valveutunut Keskustalainen. Saarikko on liian vanhoillinen ja töksäyttelee omiaan, vieden Keskustan kannatuksen laskuun.
        Kulmuni on älykäs ja järkevä, hänellä on kykyä nostaa Keskusta suurpuolueeksi.

        Kulmuni on hapannaama ja suomen tuhooja Sipilän sätkynukke, vastuullinen kepulikaan ei äänestä häntä kun puheenjohtaja kaudellaan ei ole kepun kannatusta saanut nostettua..

        Kepu kuihtuu lilliputtipuolueeksi pikkuhiljaa olkoon johdossa kuka hyvänsä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulmunia äänestää valveutunut Keskustalainen. Saarikko on liian vanhoillinen ja töksäyttelee omiaan, vieden Keskustan kannatuksen laskuun.
        Kulmuni on älykäs ja järkevä, hänellä on kykyä nostaa Keskusta suurpuolueeksi.

        Ettäkö Barbie olisi parempi kuin Mollamaija, sama tuo kumpi valitaan, Kepun alamäki on niin vauhdikasta että osa porukasta on jo liittynyt PerusSuomalaisiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettäkö Barbie olisi parempi kuin Mollamaija, sama tuo kumpi valitaan, Kepun alamäki on niin vauhdikasta että osa porukasta on jo liittynyt PerusSuomalaisiin

        älä unta nää kuka roskasakkiin vapaa ehtoisesti liittyisi joka suoltaa rasismia


    • Anonyymi

      Kannattaa liittyä persuihin. Niiden puheenjohtajahan lupaa, että kenestä tahansa voi tulla ihan ihan vaikka mitä. Esimerkkejä siitä, millaiseksi voit tulla, ovat Turtiaiset, Tynkkyset, Hakkaraiset, Peltokankaat ja monet muut öyhöttäjät.

      • Anonyymi

        Älypieru taas persuvihaajalta. Persujen kannatus kasvaa, koska mainos.
        Persuvihaaja nostaa kannatusta paremmin kuin mikään mainostoimisto.
        Jatkaa samaan malliin, niin hyvä tulos persuille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älypieru taas persuvihaajalta. Persujen kannatus kasvaa, koska mainos.
        Persuvihaaja nostaa kannatusta paremmin kuin mikään mainostoimisto.
        Jatkaa samaan malliin, niin hyvä tulos persuille.

        Minä en persuja vihaa, mutta pelkään niitä. Väkivallalla uhkailut ja toisten nimittely kertoo puolueen linjasta riittävästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en persuja vihaa, mutta pelkään niitä. Väkivallalla uhkailut ja toisten nimittely kertoo puolueen linjasta riittävästi.

        Persujen vihaaja muuttuikin persuilla peloittelijaksi. Se on tuomittavaa ja moderaattorin poistettava peloitteleva kirjoitus. Ihmisten mielet tarkoitus pelotella.
        Pelottelu ja Persujen maalittaminen on todella pelottavaa vihapuhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen vihaaja muuttuikin persuilla peloittelijaksi. Se on tuomittavaa ja moderaattorin poistettava peloitteleva kirjoitus. Ihmisten mielet tarkoitus pelotella.
        Pelottelu ja Persujen maalittaminen on todella pelottavaa vihapuhetta.

        Jaha. Kun argumentit loppuu niin sitten uhriutuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen vihaaja muuttuikin persuilla peloittelijaksi. Se on tuomittavaa ja moderaattorin poistettava peloitteleva kirjoitus. Ihmisten mielet tarkoitus pelotella.
        Pelottelu ja Persujen maalittaminen on todella pelottavaa vihapuhetta.

        Persut on maalittaneet henkilöitä ja kansanryhmiä koko puolueen olemassaolon ajan heillähän on kokemusta maalituksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut on maalittaneet henkilöitä ja kansanryhmiä koko puolueen olemassaolon ajan heillähän on kokemusta maalituksesta.

        onnettomat perssit lulee että maailma menee hajoita ja hallitse menetelmällä. Yhteiskunta rakenteiden nakertajia poppoo täynnä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älypieru taas persuvihaajalta. Persujen kannatus kasvaa, koska mainos.
        Persuvihaaja nostaa kannatusta paremmin kuin mikään mainostoimisto.
        Jatkaa samaan malliin, niin hyvä tulos persuille.

        Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki rentunruusujen kera! Olipa osuva luettelo noista esimerkillisistä Persupoliitikoista:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut on maalittaneet henkilöitä ja kansanryhmiä koko puolueen olemassaolon ajan heillähän on kokemusta maalituksesta.

        ketkähän näistä persuista näitä maalituksia tekee vai ovatko samat persubussin tarrojen liimaajat asialla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ketkähän näistä persuista näitä maalituksia tekee vai ovatko samat persubussin tarrojen liimaajat asialla?

        Persujen kaunainen vastakarvaan silittäjä ei saa herraltaan rauhaa, belsebuubi on vallannut mielen ja mielikuvissa pyörii vain joukko persuja ja muita kepuja joita Pietari portilla kyselee, kun sen aika tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen kaunainen vastakarvaan silittäjä ei saa herraltaan rauhaa, belsebuubi on vallannut mielen ja mielikuvissa pyörii vain joukko persuja ja muita kepuja joita Pietari portilla kyselee, kun sen aika tulee

        persuilla aika himmeitä nää nykyiset jutut täällä mitä olen silloin tällöin täältä lukenut, ei oo persut mun juttu enää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        persuilla aika himmeitä nää nykyiset jutut täällä mitä olen silloin tällöin täältä lukenut, ei oo persut mun juttu enää

        Sanos muuta olen ihmetellyt samaa.


    • Anonyymi

      Jaha, taas mentiin pois asiasta. Aloittaja tiedusteli itselleen paikkaa jonkin puolueen listoille seuraavissa kuntavaaleissa. Vastaukset vailla päätä ja häntää löipsahtivat persuprpakandan syövereihin. Anteeksi vain, mutta ei ole hyvä asia, jos teistä jokaisesta vastaajasta tulee seuraavan valtuuston jäseniä. Joukossa ei ole järjen häivää hoitaa yhteisiä asioita.

      • Anonyymi

        Kirjoitit asiaa, loanheitto alkaa asialliseenkin aloitukseen.

        Olen Vasemmistoliiton ehdokkaana kunnallisvaaleissa, äänestäjät äänestäkää minua ja hoidan paikkakunnan asioita parhaan kykyni mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitit asiaa, loanheitto alkaa asialliseenkin aloitukseen.

        Olen Vasemmistoliiton ehdokkaana kunnallisvaaleissa, äänestäjät äänestäkää minua ja hoidan paikkakunnan asioita parhaan kykyni mukaan.

        Siis ketä? Vai oletko se ehdokas jonka kuvassa ehdokasrivistössä on pelkkä valkoinen tyhjiö eli tyhmiö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ketä? Vai oletko se ehdokas jonka kuvassa ehdokasrivistössä on pelkkä valkoinen tyhjiö eli tyhmiö.

        En minäkääön niemeäni uskaltaisi kertoa jos vasemmistoliiton ehdokas olisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkääön niemeäni uskaltaisi kertoa jos vasemmistoliiton ehdokas olisin.

        Kommunisti kotikomunisti ei saa ääniä vahvuus on maanpetturuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ketä? Vai oletko se ehdokas jonka kuvassa ehdokasrivistössä on pelkkä valkoinen tyhjiö eli tyhmiö.

        joku turha persu rasistikone


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitit asiaa, loanheitto alkaa asialliseenkin aloitukseen.

        Olen Vasemmistoliiton ehdokkaana kunnallisvaaleissa, äänestäjät äänestäkää minua ja hoidan paikkakunnan asioita parhaan kykyni mukaan.

        Kepun ehdokas muka Vasemmistoliittoon ja pöh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joku turha persu rasistikone

        toinen johtopersu savonukko joka okussa johtaa savolais opein, katteettomin lupaiksin ja pitäen naisia pelinappuloina. voi tulla eripuraa persuissa jos tietäisivät savonukon teot ja työpaikalla asiakaskato!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toinen johtopersu savonukko joka okussa johtaa savolais opein, katteettomin lupaiksin ja pitäen naisia pelinappuloina. voi tulla eripuraa persuissa jos tietäisivät savonukon teot ja työpaikalla asiakaskato!

        Peli on kovaa mutta rehellistä myös Persuillakin jos noin on...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peli on kovaa mutta rehellistä myös Persuillakin jos noin on...

        kyllä täällä tulee vielä paljastuksia odotelkaa odotelkaa ihan rauhassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitit asiaa, loanheitto alkaa asialliseenkin aloitukseen.

        Olen Vasemmistoliiton ehdokkaana kunnallisvaaleissa, äänestäjät äänestäkää minua ja hoidan paikkakunnan asioita parhaan kykyni mukaan.

        Oukkei, suat mun iäneni. Sano vuan paekka ja aeka, missä sen hihkaesen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toinen johtopersu savonukko joka okussa johtaa savolais opein, katteettomin lupaiksin ja pitäen naisia pelinappuloina. voi tulla eripuraa persuissa jos tietäisivät savonukon teot ja työpaikalla asiakaskato!

        jep jep.. minä lopetin tuon persun työpaikalla käynnit asiakkaana kun sukulaiseni kertoi rasisti skini taustoista. en olsi uskonut kun itse varmaan luulee olevansa huumorimiehiä olen kuullut että narsistit on viehättäviä ennen kun jäävät kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jep jep.. minä lopetin tuon persun työpaikalla käynnit asiakkaana kun sukulaiseni kertoi rasisti skini taustoista. en olsi uskonut kun itse varmaan luulee olevansa huumorimiehiä olen kuullut että narsistit on viehättäviä ennen kun jäävät kiinni.

        ei armeijaa ei koulutusta käyneet kauppa kupparit vaan johtaa okun persreikiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oukkei, suat mun iäneni. Sano vuan paekka ja aeka, missä sen hihkaesen.

        Mutta en tahdo loukata korkeinta, siksi äänestän isänmaallisia, jääköön arvailun varaan ketä tai keiden porukkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jep jep.. minä lopetin tuon persun työpaikalla käynnit asiakkaana kun sukulaiseni kertoi rasisti skini taustoista. en olsi uskonut kun itse varmaan luulee olevansa huumorimiehiä olen kuullut että narsistit on viehättäviä ennen kun jäävät kiinni.

        No niin on minultakin ja monelta tutultani loppunut asiointi kyseisessä liikkessä. Ajan tyhjin gummein en jännitä.......


    • Anonyymi

      Jos on rikosrekisteri, niin eduskuntappuolueisen kansanedustajista päätellen persut on oikea puolue.

    • Anonyymi

      Olen Vasemmistoliiton jäsen ja kuntavaaliehdokas, äänestäkää mut valtuustoon !!

    • Anonyymi

      Siekö niinko Persujen kanssa ehdolle, niillähän naiset vallassa okussaki, naisvaltasin ryhmä persuilla

      • Anonyymi

        Siksi sopii naisille, persut oikea puolue. Outokummussa 100% valtuustoryhmästä on naisia, varavaltuutettuina näköjään myös miehiä


    • Anonyymi

      Persut ne jaksaa kommentoida yövaali työssään..

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe