Koronaviru tapaus ja altistuneita noin 200. Tähän on nyt päädytty. Korona leviää ja tautitapauksia tulee rutkasti lisää. Näin on hallituksemme päättänyt toimillaan, saada suomalaisia sairaaksi. Jokainen tajuaa, kun lehmät pääsee laitumelle, mitä siitä seuraa. Se on sellasta laumatöminää ja muu-muu, että pois alta.
Pahinta oli ravintoloisden, terassien, kaljankittaajien päästäminen ryypiskelemään ravintoloihin. Suomalainen juoppo kansa levittää äkkiä koronaa, kun humalassa sitä ollaan niin rehvakkaita, ei huomata päissään edes kenen kanssa on maattu viime yönä.
Juopoille ja humalaisille ,....niin pitäisi jotain sanoa suoraan,....
Kotkan Amarillo ravintolassa
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan kyseinen porukka kulkenut esimerkiksi julkisilla tai vieraillut muissa ravintoloissa? Ilmeisesti tämäkin tapaus "tuli julki" ainoastaan siksi, että Amarillon johtaja päätti asian julkisesti ja avoimesti kertoa. Samaa avoimuutta toivoisin myös muilta ravintoloitsijoilta, mikäli vastaavaa tapahtuu.
- Anonyymi
Mikä porukka ?? Yksi tartunnan saanut ei ole porukka !
- Anonyymi
Jos tänään menee Amarilloon, onko huomisesta eteenpäin syytä olla vapaaehtoisessa karanteenissa kaks viikkoa?
- Anonyymi
Kyllä se on ihan oma päätös jos menee korona epidemian vallitessa ravintolaan. Ei sinne pääministeri kehoita. Eikä Prisman Alkoonkaan, ilman käsidesiä ja maskia .
- Anonyymi
Entä jos kumppani menee vaikka anelee ettei menisi? Päätös ei ole enää oma paitsi vapaaehtoisesta karanteenista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628