Hienoja tarinoita muovin kierrätyksestä saamme lukea monista lehdistä. Kukaan toimittaja ei vaan halua perehtyä aiheeseen tarkemmin, kuin mitä hänelle tietystä tuutista uskotellaan.
Voisi esim. selvittää, mitkä ovat muovin kierrätys kulut kokonaisuudessaan, verrattuna muovin käyttöön polttoaineena.
Tätä ei ympäristöviranomaiset halua tuoda julki. Tutkikaa ja tehkää totuudenmukaista uutisointia !
Kiertätys muovi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, tuo muovipussi syyllistäminen on tosi typerää Suomessa. Se on täällä kaikkein eniten ympäristöystävillistä mitä voi olla.
Kaupasta ostokset muovipussilla kotiin ja sitten muovipussi uusiokäyttöön roskapussiksi ja pussi sisältöineen lopuksi energiakäyttöön.
Nyt täytyy ituhippien mielestä hankkia joku kestopussi tai puuvillakassi ja sit vielä erikseen ostaa kuitenkin ne muovipussit roskikseen.
Jossain alkeellisissa maissa tilanne on tietenkin aivan toinen. Siellä kaikki jätteet heitellään ympäristöön aivan surutta. Mut eihän se näitä meidän vihreitä taas yhtään hetkauta. Kunhan täällä päästään vouhkaamaan!- Anonyymi
Virheet on typerintä porukkaa mitä täällä onkaan. (ja joo, luit aivan oikein)
Edes punikeista ei nii idariporukkaa löydy!
- Anonyymi
Muovijäte viedään aasian maihin ja siellä se päätyy jopa mereen. Suomessa ei pystytä käsittelemään kuin osa kierrätys muovijätteestä.
Hölmöläiset adialla. Muovi kuuluu ehdottomasti polttojätteeseen, jolloin siitä on hyötyä. Kierrätysmuovista on vain kulua ja lopulta se päätyy luontoon.
Tätä ei ekohihhulit halua uskoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232