mansikoista vai vadelmista?
Pidätkö enemmän
19
70
Vastaukset
- Anonyymi
Vähän riippuu missä muodossa. Hillona ja kiisselinä vatut on parempia. Kermavaahdon kanssa raakana taas mansikat. Yön yli vähässä hedelmäsokerissa vetistyneet mansiiat taas parhaita jätskin kanssa🍰👌🍓
- Anonyymi
Mansikoista pidän enemmän : )
- Anonyymi
Mansikat.
Hyh..........
😣
Mustikoista ja puolukoista.....
<3
😻- Anonyymi
Itsekin tykkään eniten mustikoista.
- Anonyymi
Mansikoista jos ne ovat luomumansikoita.
- Anonyymi
Valermista
- Anonyymi
Allerginen mansikoille(proteiini) vadelmat nam.
- Anonyymi
Kysymykseen vastaan mansikka.
Oikeasti karpalo. - Anonyymi
Vadelmat!
- Anonyymi
Hänestä.
- Anonyymi
Mansikat parempia tuoreina, vadelmat keitettyinä.
Sellanen iso korpihilla, just kypsynyt voittaa kuitenkin nuo.- Anonyymi
Miksi ne pitäisi keittää. Just suolta kerättynä hilla on kyllä hyvää ja on se muutenkin. Kun olin lapsi isä kävi keräämässä hillat ja me lapset äidin ja isän kanssa yhdessä puolukat ja mustikat. Kotipihalla oli viinimarjapensaita ja niiden poimiminen olin minun ja siskojeni työtä.
- Anonyymi
Vadelmista ehkä enemmän. Mansikassa on usein jotain liian kirpeää.
- Anonyymi
Lidlistä salmiakkisuklaata
- Anonyymi
Puutarhavadelmista ja pensasmustikoista
Riippuu lajikkeesta mitä mansikkaa. Vadelmat on kyllä hyviä, mutta mansikka vie voiton näistä.
- Anonyymi
Tykkään kaikista marjoista,niin vadelmista kuin mansikoistakin. Eniten menee kylläkin mustikkaa.
- Anonyymi
Eniten tykkään yhdestä blondista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514