Naiset tykkäättekö jos .

Mieheltä tulee spermaa todella paljon esim suihin ottaessa tai yhdynnässä, minulla itselläni on hiukan jopa ongelmana todella runsaat siemensyöksyt. Vaimoni sanoo että kyllä vähempikin riittäisi, Minulta tulee yleensä jopa 7-9 erittäin runsasta ruiskausta peräkkäin sen jälkeen valuu peniksen vartta myöten spermaa vielä jonkin verran.

14

817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ja sitten sä heräsit unestas

    • Seurustelin joskus yhden miehen kanssa jolta tuli paljon ja ei se minua haitannut otin suuhun sen minkä pystyin ja annoin loppujen valua rinnoille ja menin suihkuun☺️.

      • Vaimoni antaa joskus myös purskahtaa kasvoille ja rinnoille, kun ei kerkiä niellä kaikkea eikä enää suuhunkaan mahdu. Tosi irstaan näköistä kun hänellä valuu spermaa pitkin kasvoja/leukaa ja rintoja.


      • Anonyymi
        könsikäs55 kirjoitti:

        Vaimoni antaa joskus myös purskahtaa kasvoille ja rinnoille, kun ei kerkiä niellä kaikkea eikä enää suuhunkaan mahdu. Tosi irstaan näköistä kun hänellä valuu spermaa pitkin kasvoja/leukaa ja rintoja.

        Hyi hemmetti ne mällit lasketaan sinne minne kuuluukin.
        Se haisee ja maistuu ihan sika pahalta yök 🤑


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyi hemmetti ne mällit lasketaan sinne minne kuuluukin.
        Se haisee ja maistuu ihan sika pahalta yök 🤑

        Maku asioista ei voi kiistellä. Kaikki tykkää eri asioista


      • Hippie_girl kirjoitti:

        Maku asioista ei voi kiistellä. Kaikki tykkää eri asioista

        Tuohan vaihtelee ihan laidasta laitaan. Osa ei edes ota suuhun, koko munaa, osa ottaa, mutta ei anna laskea suuhun ja osa tykkää - siis myös oikeasti ottaa lastit suuhun saakka ja vielä niellä. Itse olen ollut onnekas tuossa ja saada myös tuota viimeisenä mainittua settiä. Meillä on noi monta makua... Ja siistiähän se ok sinne suuhun tai kurkkuun laskea, sinne häipyy kuin taikatempusta. Pillu jää valumaan. Sitä on sen jälkeen paljon mukavampi nuolla.


      • kameli kirjoitti:

        Tuohan vaihtelee ihan laidasta laitaan. Osa ei edes ota suuhun, koko munaa, osa ottaa, mutta ei anna laskea suuhun ja osa tykkää - siis myös oikeasti ottaa lastit suuhun saakka ja vielä niellä. Itse olen ollut onnekas tuossa ja saada myös tuota viimeisenä mainittua settiä. Meillä on noi monta makua... Ja siistiähän se ok sinne suuhun tai kurkkuun laskea, sinne häipyy kuin taikatempusta. Pillu jää valumaan. Sitä on sen jälkeen paljon mukavampi nuolla.

        Niinpä kukin tyylillään. Tunnen yhden parin jotka eivät harrasta suuseksiä ollenkaan koska nainen ei tykkää sperman hajusta ja muutenkin pitää sitä inhottavana ja sitten sen takia mies ei ei anna suuseksiä naiselle. En tiedä ovatko yhdessä vielä.


      • Hippie_girl kirjoitti:

        Niinpä kukin tyylillään. Tunnen yhden parin jotka eivät harrasta suuseksiä ollenkaan koska nainen ei tykkää sperman hajusta ja muutenkin pitää sitä inhottavana ja sitten sen takia mies ei ei anna suuseksiä naiselle. En tiedä ovatko yhdessä vielä.

        Voivat silti ihan hyvin olla. Ihmiset on taipuvaisia tekemään kaikenlaisia kömpimissä ensin ja elämän suhteen aika pitkällekin.

        Aika kumminkin pitää muistaa, jos et ota suihin tai et nuole pillua, ennemmin joku toinen sitä hommaa tekee jos halu on kova ja se ei ole nimenomaa se pihtaava avo tai aviopuoliso vaan ihan joku muu ihminen.

        Seksillä kiristäminen on pahimmasta päästä parisuhteen muroihin kusemista.

        Ei se tarkoita, että kaikkeen pitää suostua, mutta asioita tulee kehittää ja niistä pitää pystyä neuvottelemaan


      • kameli kirjoitti:

        Voivat silti ihan hyvin olla. Ihmiset on taipuvaisia tekemään kaikenlaisia kömpimissä ensin ja elämän suhteen aika pitkällekin.

        Aika kumminkin pitää muistaa, jos et ota suihin tai et nuole pillua, ennemmin joku toinen sitä hommaa tekee jos halu on kova ja se ei ole nimenomaa se pihtaava avo tai aviopuoliso vaan ihan joku muu ihminen.

        Seksillä kiristäminen on pahimmasta päästä parisuhteen muroihin kusemista.

        Ei se tarkoita, että kaikkeen pitää suostua, mutta asioita tulee kehittää ja niistä pitää pystyä neuvottelemaan

        Kyllä näin on. Hekin ovat pitkään olleet yhdessä niin luulisi heidän pystyvän puhumaan asioista.


      • Se on mahtavaa kun nuolee pillua ja nainen laukeaa suuhun / naamalle. Kunnon squirtti.


    • Anonyymi

      Sehän on vain mahtavaa, jos tulee niin paljon ettei ehdi niellä ja spermaa valuu suupielistä.
      Pidän myös siitä kuinka pillu on aivan täynnä ja siirryn 69 asentoon miehen päälle ja mies saa nuolla minulle orgasmin samalla, kun saa suun täyteen omaa tuotostaan.
      Mies nauttii myös molemmista.

      • Eilen illalla vaimoni ehdotti eturauhasen hierontaa dildolla samalla kun ottaa suihin, dildon koko hieman mietitytti P 17cm H 3,2cm suostuin kuitenkin kokeilunhaluisena vaimon ehdotukseen. Kyllä täytyy sanoa että alku jännityksen jälkeen kun vaimo hieroi e-rauhasta niin alkoi tuntua hyvälle, laukesin aivan yllättäen kun vaimo imuttelin peniksen vartta hän oli juuri ottamassa terskaa suuhunsa kun spermat lähti. Tietysti suoraan kasvoille hän otti tilanteen ihan tyynesti ja otti loputkin ruiskahdukset kasvoilleen, kysyi että haluanko jatkossakin hierontaa välillä sanoin että miksipä ei kun tuntui tosi hyvälle.


    • Anonyymi

      Kerran päädyin miehen kanssa sänkyyn jolla oli myös erittäin runsassyöksyinen siemensyöksy.
      3-4 ruiskausta pilluun jonka jälkeen mies veti kalunsa ulos ja jatkoi runkkausliikkein ruiskimista rinnoille ja vatsalle.

      Ah! Oli niin likaiata mutta kiihottavaa varsinkin kun kyrpäkin oli melkoinen "hevosen kulli" ;)

      • Minä omistan kans melko kookkaan kyrvän, Pituutta noin 19cm Ympärysmittaa noin 15cm siitä vaimoni on joskus sanonut että se on oikea sperma linko 7-9 runsasta ruiskausta peräkkäin ja sen jälkeenkin vielä valuu vartta myöten hiukan spermaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1026
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      56
      742
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      618
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe