Seiska kertoo Nikon pitäneen hurjat jatkot Tampereella. Paikalla oli julkkiksia ja vierailta kerättiin puhelimet pois. Voi vain kuvitella millaista irstailua bileissä on harrastettu!
Nikon salaiset julkkisbileet
13
685
Vastaukset
- Anonyymi
Ransu sai tarpeekseen puhelimista kun Sohvi kuvaili koko ajan itteään. Vai pelkäsikö salakuvaamista?
- Anonyymi
Niko ei varmaan halua seiskaan...
- Anonyymi
🥱🥱🥱
- Anonyymi
Voi sua.Sitä joutuu kuvitella elämässä kaiken, kun ei ole sitä omaa elämää😂
- Anonyymi
Odotellaanpa, koska ensimmäinen syväkurkku alkaa vuotaa yksityiskohtia. Tekarin touhut tuntien siellä on saattanut olla jonkun maastokätkön sisältö jaossa.
- Anonyymi
Sieltähän jo ensimmäinen kommentti tulikin. Saikohan nolla tiezotteestasn 500e.Hitto mikä idiootti.
- Anonyymi
Bileissä on saanut tekarit kyytiä.
- Anonyymi
Taisi olla vielä seuraavana päivänäkin naamat valkoisena.
- Anonyymi
Mr Pulveri senkun paeantaa julkisuuskuvaansa. Ei kadu mitään. Ei tarvitse karanteenia palattuaan espanjasta. Kertoo jymyjuttuja vankilasta. Voi voi. Tiedoksi vaan että koronan itämisaika on jopa 12 pv, joten lähtiessä tehty testi tuskin kertoi tulevaisuutta. Raha ei takaa älykkyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mr Pulveri senkun paeantaa julkisuuskuvaansa. Ei kadu mitään. Ei tarvitse karanteenia palattuaan espanjasta. Kertoo jymyjuttuja vankilasta. Voi voi. Tiedoksi vaan että koronan itämisaika on jopa 12 pv, joten lähtiessä tehty testi tuskin kertoi tulevaisuutta. Raha ei takaa älykkyyttä.
Juu ei takaa raha älyä, ja sitä hänellä ei näytä liiemmin olevan, tiedä sitten mitä älyä tämä huumekauppa vaatii, tekoälyä varmaankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan....Ja joo, eihän näitä julkkispösilöitä koske mitkään säännöt eikä lait. Heillä on ihan omat sääntönsä. Saa tehdä ihan mitä haluaa, siis omasta mielestään. Järjen jättiläisiä...
- Anonyymi
Tuskin irstailua. Ei halunnut salakuvien päätyvän julkisuuteen.
Ehkä samaa harrastettiin kuin yleensä Nikon ja Sofian bileissä.- Anonyymi
Ällöttävä mies, leveilee kaikella mahdollisella, hyvä, että tekarit pysyy suussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792