Kioski aukeaa reilun kuukauden piästä.. Kaikki sinne paitsi radalle.comin spedet. Siis kaikki kunnon jätkät ja varsinkin kunnossaolevat akat.
moijin city welcome
36
4688
Vastaukset
- HAUSKAA....
Moijillahan asuu pelkästään sisäsiittoista porukkaa, joiden halvat huvit ovat humalassa (puuhun)ajo ja karaoken laulaminen (Matti&Teppo). Huumorimiehiä olet!!!!
- Yön Timot
..kiitos positiivisestä palautteesta.ihanaa kun välitetään..moiji rules
- A86
tunnetko ketään moijilta?? asuin siellä 17 vuotta ja ei siellä ole ketään sisäsiittoista älä huutele kun et mistään mitään tiedä sitäpaitsi karaoke ja alkoholi kuuluu suomen kesään jos asuu kaupungissa niin se ei tee sinusta parenpaa ihmistä vitun lukiolais tussu
- ja apua.....
A86 kirjoitti:
tunnetko ketään moijilta?? asuin siellä 17 vuotta ja ei siellä ole ketään sisäsiittoista älä huutele kun et mistään mitään tiedä sitäpaitsi karaoke ja alkoholi kuuluu suomen kesään jos asuu kaupungissa niin se ei tee sinusta parenpaa ihmistä vitun lukiolais tussu
Ymmärrän sinua nyt paljon paremmin, 17-vuotta Moijilla ei voi olla jättämättä jälkiään. Otan osaa.
- A86
ja apua..... kirjoitti:
Ymmärrän sinua nyt paljon paremmin, 17-vuotta Moijilla ei voi olla jättämättä jälkiään. Otan osaa.
and get a life
- askel toipumiseen
A86 kirjoitti:
Tunnen Moijia paremmin kuin arvaatkaan, olen auttanut monia ihmisiä terapian muodossa toipumaan syntymäpaikkansa (Moiji) aiheuttamista traumoista... Sinunkin kannattaisi puhua asiasta jollekin. Aloita vaikka näin "hei, olen A86, olen Moijilta". Moijilaisia vartenhan on Anonyymit moijilaiset- tukiryhmä. Rohkeasti mukaan. Asia on vakava!
- papplo
A86 kirjoitti:
Paljasta itsesi... Kuka olet?
- ei paljasteluva
papplo kirjoitti:
sua kukkaan harrastoo, sannoo lakipygälä!
- yön timot
papplo kirjoitti:
..täällä kierosilmä..kiva kun olette aktiivisia ja tulette moijille bailaan hurmoshengessä.. ps.banjo soi
- A86
olen itse moijilta ja parempaa paikkaa viettää kesää ei olekkaan kyllä siellä kaljaa ja viinaa menee mutta se kuuluu kesään se on mukavaa ja se joka morkkaa mojia tule sanomaan se moijille vaikka juhannuksena niin katotaan monena eri palasena sinut löydetään.
- nyt alkoi pelottaa
Tyypillistä, että verbaalisesti heikosti kehittyneet alkuihmiset alkavat uhkailla fyysisellä väkivallalla...Mutta kunhan ette vain varasta kioskin pihaan parkkeerattua autoani, aja sitä puuhun ja heitä avaimia virtaan!!Se vasta olisi julma kosto...
- A86
nyt alkoi pelottaa kirjoitti:
Tyypillistä, että verbaalisesti heikosti kehittyneet alkuihmiset alkavat uhkailla fyysisellä väkivallalla...Mutta kunhan ette vain varasta kioskin pihaan parkkeerattua autoani, aja sitä puuhun ja heitä avaimia virtaan!!Se vasta olisi julma kosto...
olin siellä kun se tapahtu oli ihan hienoo ja se kaveri joka sen hajotti korjasi sen auton ite joten hän on maksanu velkansa.ja mitä tuo on "fyysisellä väkivallalla uhkailu"kuullostaa siltä että oot nynny
- yön timot
..tule harrastamaan lam.. yhdessä.. ja ole oma itsesi..älä uhoa..elä 60 lukua ja rakasta.. ainakin kesäkaljaa..
- jaska
Mikä helvetin Moijin?
- A86
eikö joku tiedä mikä on moiji uskomatonta miten toivotonta sakkia
- sehän se
niin, moinsalmihan se on. armas metropolimme, suomen alabama.
- Kissa
A86 kirjoitti:
eikö joku tiedä mikä on moiji uskomatonta miten toivotonta sakkia
Pidän moinsalmesta, kaunis paikka, mukavia ja rentoja ihmisiä, joiden mainetta sä horjutat viesteilläs =( .
86 nimimerkissäs taitaa olla syntymävuotes =/ . Rauhoitu ja anna olla. - A86
Kissa kirjoitti:
Pidän moinsalmesta, kaunis paikka, mukavia ja rentoja ihmisiä, joiden mainetta sä horjutat viesteilläs =( .
86 nimimerkissäs taitaa olla syntymävuotes =/ . Rauhoitu ja anna olla.miten niin minähän rakastan moijia sitä ei koko ikänsä kauoungissa asuneet nynnyt voi ikinä käsittää
- Kissa
A86 kirjoitti:
miten niin minähän rakastan moijia sitä ei koko ikänsä kauoungissa asuneet nynnyt voi ikinä käsittää
..mutta viestisi ovat niin alkeellisia ja lapsellisia, että annat vaan huonon kuvan moijilaisista. Siellähän sinä asut, se tuli selväksi. Tee itsellesi palvelus ja lopeta kirjoittelu, tai vaihda ainakin nimimerkkiä, ettei jokaista sun viestiäs yhdistetä moinsalmeen. Oot tehny itses jo niin tunnetuks, onneks olkoon ja hyvää jatkoa.
- A86
Kissa kirjoitti:
..mutta viestisi ovat niin alkeellisia ja lapsellisia, että annat vaan huonon kuvan moijilaisista. Siellähän sinä asut, se tuli selväksi. Tee itsellesi palvelus ja lopeta kirjoittelu, tai vaihda ainakin nimimerkkiä, ettei jokaista sun viestiäs yhdistetä moinsalmeen. Oot tehny itses jo niin tunnetuks, onneks olkoon ja hyvää jatkoa.
mutta jos haluat moijista huonon kuvan niin käykääpä kattomassa munasillaan hyppivää vipleä joka saatanan kesä ja talvi ja perässä aina koko perhe,sitä näkyä ei kestä edes kännissä
- A86
A86 kirjoitti:
mutta jos haluat moijista huonon kuvan niin käykääpä kattomassa munasillaan hyppivää vipleä joka saatanan kesä ja talvi ja perässä aina koko perhe,sitä näkyä ei kestä edes kännissä
ei tuo 86 ole syntymävuosi vaan eräs sisäpiirin vitsi jota en jaksa ruveta selittämään
- ole syntynyt 86...
A86 kirjoitti:
ei tuo 86 ole syntymävuosi vaan eräs sisäpiirin vitsi jota en jaksa ruveta selittämään
Etkä asu nykyisin nätkillä, etkä opiskele amiksessa. Eikä nimikirjaimesi ainakaan ole A. V... Sisäpiirin vitsi vaan...
- ruler
ole syntynyt 86... kirjoitti:
Etkä asu nykyisin nätkillä, etkä opiskele amiksessa. Eikä nimikirjaimesi ainakaan ole A. V... Sisäpiirin vitsi vaan...
ei vaan minä olen av ja asun nätkillä tuo A86 on minun vanha käyttäjänimi
ja jos tunnet minut tiedät kuka on Av - tsuppari citystä
kyllä oli mielharmi kun Luoja moijin loi(etenkin kun kuuntelee heidän jutusteluaan, ihmetyyppejä sanon mä).
- historiaa
satoja vuosia sitten kapungissa mietittiin miten asukkaat tulisi sijoittaa eri kaupunginosiin. Valtaa pitivät tietenkin nätki ja nojanmaa, joten heidän alueelleen ei voinut sijoittaa ketään vähäpätöistä ihmistä. Kellarpeltoon sijoitettiin tietenkin kaupungin pohjasakka ja huhuja liikkui koko alueen myynnistä rantasalmelle. rantsu ei tietenkään ollut kovin innokas. mitä moijiin tulee niin sehän on nätkiläisten omistama itsehallinnollinen siirtokunta. nätkiläiset rakensivat loma-asuntojaan sun muita, mutta nojanmalaisten tapaan reiluina hallitsijoina tunnetut nätkiläiset antoivat myös alkuasukkaiden
jäädä mailleen.- nätkillähän
se Savonlinnan eliitti asuu... Etenkin muumilaakson asunnoista taistellaan verisesti. Ja läheisellä haka-alueellahan on todellinen ylimistön keskittymä!
- ruler
älkää morkatko moijia se on hyvä paikka vaikka a86 sen ilmaisee melko värikkäästi
- rispektii
Tarkotan niitä alkuperäsiä asukkeja ja mukavampia ihmisiä saa hakee. ovat reiluja, ihania mummoja ja pappoja!
Ei saa haukkua muutaman hölömön takia kaikkia!- Ruler
on se totta moijilla asuu luultavasti suomen mukavinpia ihmisiä omat isovanhemmat mukaan lukien
- Ruler
Minä olen se A.v joka asuu nätkillä ja myös entinen A86 joku vaan yrittää olla hauska ja jauhaa paskaa minun vanhalla nimelläni
- Ruler
jos joku luulee muuta niin jos minut tuntee voi sitä tulla kysymään jos ei tunne niin vittuakos minä siitä välitän??
- seagal
aah... arvaanko kovin paljo vääri et oot terpan pv??
- että millonkas
se kioski sit ihan tarkalleen aukiaa?
- yön timot
..perinteikkäästi kohta..kantsii seurata valtamedioita...
- uskomatonta
yön timot kirjoitti:
..perinteikkäästi kohta..kantsii seurata valtamedioita...
miten sinällään pieni ja viaton viestinne sai ärhäkän vastaanoton!Mutta siitä puhe mistä puute, joten ei kun menoksi MOIJILLE KIOSKIN AVAJAISIIN....
- sauna
liekehtii tänä viikonloppuna? Juokaa reilusti kaljaa, että voitte pissiä suhautella liekkeihin. Tarttukaa letkuun PIKKU palomiehet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251068Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82982Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54883- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22763Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759