Lakeus Grilli avattu Törnävällä

Anonyymi

21

3826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        suurin tapahtuma varmaan vuoteen taas uus grilli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suurin tapahtuma varmaan vuoteen taas uus grilli

        joo kaikki ukot jonossa autoilla siellä siitte saa taas haukkua täällä kyllä oli paska en mee ikinä...


    • No onko tämä grilli mistään kotoisin

      • Anonyymi

        Kauhavalta on kotoisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhavalta on kotoisin

        pula-ajan rannanjärvien uus kokoontumis paikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pula-ajan rannanjärvien uus kokoontumis paikka

        Kunnon pohojalaasella grillillä saa alkupalooksi käristehen eurolla ja helapään kahdella eurolla kun odottaa annosta


    • Anonyymi

      Mistä saa käristeen eurolla kun joka paikassa taitaa olla 1,50e
      Eli kaupassa 3,50e maksava käristepaketti tuleekin maksamaan 18e

    • Anonyymi

      Se ledi näyttö ainaki häikääsöö, pimiällä palaa varmasti monella polttimot päähän kiinni

      • Anonyymi

        mitäs vehnäjauho maksaa kaupas? käristeen pääraaka-aine


    • Anonyymi

      Hiljaisuudessa se on loppunut,Ei ole asiakkaita tarpeeksi.

    • Anonyymi

      Nos tuote on huono ja raakaineet niin tuskin on asiakkaitakaan

    • Anonyymi

      Ketä syö grilliruokaa. Ketää.

    • Anonyymi

      Onko se lopettanut?
      Ostin kanasalaatin jossa oli karrelle palanutta kanaa, sinappia, ketsuppia, kurkkusalaattia ja sipulia. Siis ranskanperunoiden mausteet kanasalaatissa.

      Kanahampurilainen myös oli palanut ihan hiileksi.

    • Anonyymi

      Miten oliko ikinä pippelin karvoja

      • Anonyymi

        Kiihottaako ajatus jotenkin?


    • Anonyymi

      Eivät saa riittävästi tyttöjä töihin siksi eivät pidä auki.Monella grillillä sama ongelma.
      Nostaakaapa pikkuisen palkkoja.
      Annokset on ollu kyllä hyviä jos ei anna sämpylää kastaa rasvaan ennen paistoa.
      Ranut ok.

    • Anonyymi

      Lappu luukulla ja luukut kiinni. Tainnut kaatua Kauhavankin grilli kun ei ole syksyn jälkee enää Facebookiakaan päivittänyt ja verkkosivutkin kadonneet;

      https://www.lakeusgrilli.fi/

      Mainostamattomuus ja asiakkaille vittuilu ei sitten toiminutkaan.

      • Anonyymi

        Ainut paikka suomessa missä paskasta grilliannoksesta maksetaan sama kun hotelli ruuasta ja vaan siksi että pahvilautaselle on lipattu rasvaan upotettua roskaa x4 kertaa enemmän ja kuorrutettu se liialla mauste kasalla. toki ymmärettävää...juntti on juntti vaikka rasvaan upottaisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainut paikka suomessa missä paskasta grilliannoksesta maksetaan sama kun hotelli ruuasta ja vaan siksi että pahvilautaselle on lipattu rasvaan upotettua roskaa x4 kertaa enemmän ja kuorrutettu se liialla mauste kasalla. toki ymmärettävää...juntti on juntti vaikka rasvaan upottaisi

        Tosiaan jos vähänkin on muualla maassa käynyt grillillä ihmettelee miten seinäjokiset suostuu ostamaan joka grilliltä samoja poltettuja/raakoja ranskiksia, Atrian einespurilaisia joiden sämpylät liiskattu (kiire) ja luullaan että Samburger Special on joku herkkuhampurilainen.

        Jos muuten haluaa syödä hampurilaisen JÄISELLÄ kanapihvilllä niin tämä gourmet-elämys onnistuu Katukokissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe