Miksi liioittelette mittojanne?

Anonyymi

Onko kyseessä sarkasmi vai mittavirheet?

18

86

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ne on niitä tuulitunneli korvien välissä mittoja ja koipien välissä on katkarapu 🦐

    • Tossa on multa muutama mittakuvakin, niin ei tarvi olla puheiden varassa 😁 Hankin jonkin aikaa sitten bathmaten, niin saa nähdä vaikuttaako se mittoihin mitenkään 🤔 https://alastonsuomi.com/kknn/images

      • Anonyymi

        Aika usealla saitilla nuo ”sinun” kuvat. Paljonko kalusi on mielestäsi pitkä ja paksu ympärysmitaltaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika usealla saitilla nuo ”sinun” kuvat. Paljonko kalusi on mielestäsi pitkä ja paksu ympärysmitaltaan?

        22,5-23cm oon ku viimeks tarkistin. Paksuus on 5,5cm. Ja kyllä mä ihan omilla kuvilla oon. Voin laittaa sulle jonkun ihan tuoreenkin privana jos haluut 😂


      • Anonyymi

        Heti ku jollain onkin oikeesti vähän isompi, niin saman tien on pienimunaiset pahoittanu mielensä 😂 Ja komeahan tollanen olis 👌🏻


      • Anonyymi
        Kknn87 kirjoitti:

        22,5-23cm oon ku viimeks tarkistin. Paksuus on 5,5cm. Ja kyllä mä ihan omilla kuvilla oon. Voin laittaa sulle jonkun ihan tuoreenkin privana jos haluut 😂

        Laita tuore kuva... kirjoita siihen viesti viereen ”Terveisiä Häxylle” ja hymynaama. Laita myöskin mittaa kuviin, jos mahdollista. Mielellään päälle suorakulma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heti ku jollain onkin oikeesti vähän isompi, niin saman tien on pienimunaiset pahoittanu mielensä 😂 Ja komeahan tollanen olis 👌🏻

        Ei tuo kyllä ole 22 - 23 mitenkään. Itelläni on tuota kuvien noin 16cm munaa isompi, ja on oikein mitattu. Onko tuo heppu joku vajakki, kun ei osaa edes mitata ja tyhmä laittaa mittakuvia joista jokainen voi todeta ettei tuo 16cm isompi ole tai ainakaan 20cm millään. Ei tyyppi tajua, että ei se mitä se mitta näyttää ole se totuus, vaan oleellista ja mitan näyttöön vaikutusta on sillä miten mittaa.
        Vajakki varmaan mittaa matkan Lahdesta Helsinkiin laittamalla auton trippimittarin jo Kouvolassa päälle 😂😂😂


      • Kknn87 kirjoitti:

        22,5-23cm oon ku viimeks tarkistin. Paksuus on 5,5cm. Ja kyllä mä ihan omilla kuvilla oon. Voin laittaa sulle jonkun ihan tuoreenkin privana jos haluut 😂

        Turhaan tuolle Askolle tuhlaat energiaasi. Se on päättänyt, ettei kellään voi olla isoa kullia. Ja umpisokea hän on myös. Väittää kulliasi lähemmäksi viittätoista, kuin kahtakymmentä.

        Itsellään on varmaan pikkuruinen pahalle haiseva katkarapu ja siksi Asko onkin kateellinen jokaiselle yli kolmetoista senttiä pitemmän omistajalle.


      • Anonyymi
        h-x kirjoitti:

        Turhaan tuolle Askolle tuhlaat energiaasi. Se on päättänyt, ettei kellään voi olla isoa kullia. Ja umpisokea hän on myös. Väittää kulliasi lähemmäksi viittätoista, kuin kahtakymmentä.

        Itsellään on varmaan pikkuruinen pahalle haiseva katkarapu ja siksi Asko onkin kateellinen jokaiselle yli kolmetoista senttiä pitemmän omistajalle.

        Kuka on Asko josta aina höpötät. Onko joku salainen päiväunesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on Asko josta aina höpötät. Onko joku salainen päiväunesi?

        Häxsyllä jäänyt levy päälle eikä kykene irrottamaan töpseliä.😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häxsyllä jäänyt levy päälle eikä kykene irrottamaan töpseliä.😆

        Asko tunnistaa kyllä itsensä. Hän on 15 vuotta kytännyt kyrpiä täällä ja aina kun joku kertoo omaavansa yli kolmetoista senttiä pitemmän kalun, hän alkaa itkemään.

        Sellaiset hurjat kalut ovat väärin tai ainakin perseestä mitattuja.

        Askolle ja kavereille sellainen neuvo, että ei se teidän nakki siitä suurene yhtään, vaikka isomulkkuisia väitätte pienimunaisiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häxsyllä jäänyt levy päälle eikä kykene irrottamaan töpseliä.😆

        Hullu tuo häxy on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asko tunnistaa kyllä itsensä. Hän on 15 vuotta kytännyt kyrpiä täällä ja aina kun joku kertoo omaavansa yli kolmetoista senttiä pitemmän kalun, hän alkaa itkemään.

        Sellaiset hurjat kalut ovat väärin tai ainakin perseestä mitattuja.

        Askolle ja kavereille sellainen neuvo, että ei se teidän nakki siitä suurene yhtään, vaikka isomulkkuisia väitätte pienimunaisiksi.

        Eikä pienet ja keskikokoiset mulkut todellisuudessa kasva isommaksi vaikka sinä homo isoa kyrpää himoitset perseeseesi ja väität 15cm kyrpää 23 senttiseksi.


      • Anonyymi
        Kknn87 kirjoitti:

        22,5-23cm oon ku viimeks tarkistin. Paksuus on 5,5cm. Ja kyllä mä ihan omilla kuvilla oon. Voin laittaa sulle jonkun ihan tuoreenkin privana jos haluut 😂

        Milloin meinaat kuvan tai kuvia laittaa? Vai onko puhelin pitkässä huollossa?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ison slaikan omaavat Miehet ei mittojaan kehu, vaan Meillä on daamit ja rouvat kenenkanssa pidetään hauskaa ja naatitaan 😉

      • Anonyymi

        Sulla ei isoa ole muuta kun tyhmyys ja tumputuksen määrä peräkammarissa.


    • Anonyymi

      Millanen sul

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      38
      3044
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      96
      2168
    3. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      111
      1555
    4. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      9
      1439
    5. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      100
      1312
    6. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1259
    7. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      79
      1236
    8. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      13
      1116
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      42
      1044
    10. Taas yksi persuämmä sekosi

      Kun lapsilla oli korona-aikana kirkossa hengityssuojaiet käytössä. Persuämmä piti asiaa lasten pahoinpitelynä. https://
      Maailman menoa
      223
      880
    Aihe