Gryptövaluutta onecoinissa on tapahtunut täysin odottamaton käänne. Kevättalven aikana Italiasta käsin markkinoidut 50/50 proof of concept kortit, joilla piti voida maksaa mikä tahansa ostos puoliksi uunolantilla, eivät olekaan saapuneet ostajilleen. Italian mafioosot keräsit uskonlahkon jäseniltä muutaman satatuhatta euroa ja hävisivät hetki ennen korttien toimitusta. Oikeamielinen Kuningas Jayms on onneksi puuttunut peliin ja antanut voimallisen lausunnon: kortteja ei saa myydä lisää koska edellisetkin jäivät toimittamatta. En saata uskoa että tämä käänteentekevä hetki onecoinin historiassa jää nyt sitten tapahtumatta ja kolikon arvo ”stable coin” kun on, pysyy tasaisesti edelleen nollassa. Miten kommentoi maajohtaja Vuorinen? Irtisanoutuuko yhtiö tällaisista koijauksista?
Mastercard ei konsertoi?
Anonyymi
6150
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Mistä pastori Aittakumpu sai rohkeutta avioeroonJa puolueen vaihtoon? Ja Puhoksen retkelle?
Vastaukset 6
Vanhimmat
Koko alkukevään ajan kunkku jayms ja yhtiö muistuttivat jäseniä että
”Omalla vastuulla tilaatte kortin”
”Yhtiö ei liity kortteihin mitenkään”
”Kunkulle on sitten turha vinkua jos homma menee puihin”
”Me ei tiedetä, me ei vastata”
Jotenkin synkkään mieleeni hiipi jo tuolloin että king jayms tietää korttikusetuksen todellisen luonteen ja paukuttaa facebookin täyteen noita ”vastuunvapautuslausekkeita” ihan vaan oman perseensä turvatakseen. Voisiko olla että arvaukseni osui oikeaan?
MITÄH!
Eikö Masteri konsertoi?
Eikö kolikko raketoi?
Oliko koko homma kuitenkin puhdasta huijausta, alusta saakka törkeäksi petokseksi suunniteltu?
Olen pettynyt. Miksi näin kävi?
Olenko tyhmä vai liian luottavainen?
Jotenkin surettaa, että maailmassa on niin paljon pahuutta ja vilppiä. Eikös JUURI TÄSTÄ Ingnatova toiminnan alussa paasannut. Kyllä, juuri tästä paasasi.
Voiko kukaan enempää herättää inhoa ja vastenmielisyyttä, kuin tämä kyseinen tohtori, vai mikä lieneekään. Ja oikein "Forbesin" kanteen päätynyt talousnero.
Kiitos oikein paljon vain tästä ja näkemiin.
Lisäys:
Kiitosta ei myöskään heru teille pyramidin huipulla olleille "seminaari-elviksille" jotka olette tietoisesti (?) tätä kuraa levittäneet ja promonneet.
Kai olette tietoisia, että teille on eräs yleisnimi olemassa, se on:
XXXXXXX
En haluaisi olla teidän housuissa. Vaikka rahaa olisi tullut useampi miljoona, onko se se arvoista kun hyvin tiedätte, että se raha on tullut ihmisiltä, jotka uskoivat satujanne.
Ei pysty kovin korkealle arvostamaan tuota ammattia, jossa tietoisesti tehdään tuollaista.
Itse menetin paljon rahaa, mutta niin menetti moni muukin.
Harmituskäyrä on melko tapissa.
Häh häh häh ... oliko yllätys ...
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAAA
Poijjaat!! Taasen!
Kyllähän tämä pahalta nyt vaikuttaa... aamulla Irmeli sanoi että nyt on kolikosta uutisia. Luultiin ensin, että nyt raketoi, tai sitten ”exchanse lunch” niinku ne pankin alalla sanoovat... naapurin Reino tuli sitten käymään ja kertoi että kortti on peruttu. Ja justiin kun viimeset sairaseläkkeet Irmelin kanssa sioitettiin korttiin kun on noita koineja kertynyt. En usko, en saata... miksi olisi Tohtori Roju noin firmansa alas ajanut? Niin mukavan oloinen nainen, halusi vain luoda maailman köyhille rahaa tyhjästä, olisiko ollut vain rikollinen naamioituneena huomaamattomasti mustalaiskaapuun... tiedä häntä. Maajohtajalle soitin mobiili-yhteyteen, sanoi sihteeri heti alkuun että tavoittelemaanne henkilöön ei juuri nyt saada yhteyttä... ymmärtäähän sen kun isot kuviot miehellä ja kiirettå pitää. Jätin maajohtajan sihteerille soittopyynnön että saisi vähän ensi käden tietoa... vähän tämä tilanne arveluttaa, meneekö talo nyt myyntiin kun pankki rahaa on vailla, ei coinit käyneet heille. Voihan olla, että pelkkä vihaajien sala-juoni taas... Irmeli sanoi että kyllä meidän nyt pitää poliisille mennä mutta eihän sitä ilkiä... sitä häpeen määrää kun ollaan vähä kehua retosteltu kylillä miten on gryptoihin sioitettuna omaisuuksia...
Olisiko Irmeli kuitenkin oikeassa?
Ehkä kuitenkin olisi aika antaa viranomaisten tehdä työnsä, ihan jo uhrien oikeusturvan takia.