Mistä voisi ostaa ns. lillukoita? Pieni punainen marja, mutta niin hyvän makuinen että kokeilisin tehdä niistä jotakin.
Lillukoita?
4
113
Vastaukset
- Anonyymi
Jos löydät niitä luonnosta, älä sitten puutu lillukan varsiin !
- Anonyymi
Eipä noita taida monikaan kerätä, pienen satoisuuden ansiosta. Mietippä esim lakkaa. Olikohan hyväsato 10 marjaa neliöllä tai enempi, mutta hehtaaritolkulla. Lillukat aika harvassa ja pienimarja, pienehköllä alueella.
- Anonyymi
Miksi et mene, itse keräämään?
- Anonyymi
Muita marjoja kerätessäni sotkeudun joskus myös lillukanvarsiin, ja niitä sieltä sitten suuhuni poimin. Eipä paljon innosta, aika hapan, suuri siemen, joita sitten syljeskelen
Mutta olisiko niissä siemenissä jotain hyvää? Öljyjä, antioksidantteja ym? Pohdittavaa, kunnes joku tutkii. ----Tuskin kukaan niitä myyntiin kerää, ennenkuin jokin taho julistaa ne supermarjoiksi! ----Eivät ole myrkyllisiä, mutta yritäppä pureksia siemenet! Samoin kuin mustikat, siemenissä se terveys piileee. Ne mitättömät siemenet menevät sinusta läpi, erikseen voit jostain ostaa mustikansiemenöljyä ihan erikoiseen hintaan. Joten mitä tahansa syötkin, pureksi se kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2034276
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463808Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1373261Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.531647Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191578Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58341550Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251395Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271351Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1181178Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2161071