Mistä voisi ostaa ns. lillukoita? Pieni punainen marja, mutta niin hyvän makuinen että kokeilisin tehdä niistä jotakin.
Lillukoita?
4
97
Vastaukset
- Anonyymi
Jos löydät niitä luonnosta, älä sitten puutu lillukan varsiin !
- Anonyymi
Eipä noita taida monikaan kerätä, pienen satoisuuden ansiosta. Mietippä esim lakkaa. Olikohan hyväsato 10 marjaa neliöllä tai enempi, mutta hehtaaritolkulla. Lillukat aika harvassa ja pienimarja, pienehköllä alueella.
- Anonyymi
Miksi et mene, itse keräämään?
- Anonyymi
Muita marjoja kerätessäni sotkeudun joskus myös lillukanvarsiin, ja niitä sieltä sitten suuhuni poimin. Eipä paljon innosta, aika hapan, suuri siemen, joita sitten syljeskelen
Mutta olisiko niissä siemenissä jotain hyvää? Öljyjä, antioksidantteja ym? Pohdittavaa, kunnes joku tutkii. ----Tuskin kukaan niitä myyntiin kerää, ennenkuin jokin taho julistaa ne supermarjoiksi! ----Eivät ole myrkyllisiä, mutta yritäppä pureksia siemenet! Samoin kuin mustikat, siemenissä se terveys piileee. Ne mitättömät siemenet menevät sinusta läpi, erikseen voit jostain ostaa mustikansiemenöljyä ihan erikoiseen hintaan. Joten mitä tahansa syötkin, pureksi se kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066