Onko kukaa mies/nainen pitänyt anustappia kokopäivän sisällä??
Anustappi..
13
1159
Vastaukset
- Anonyymi
Sisällä on pidetty kuukausia, ei tuota mukaan uloskaan kehtaa ottaa...
- Anonyymi
Minulla tuo on lelulaatikossa yleensä aina sisällä
- Anonyymi
en ota pois yölläkään
- Anonyymi
Jos olen menossa vakioastujan luo niin laitan tapin 4-5 tuntia ennen miesvittuuni.
Muuten multa menee taju kun hän työntyy sisään.
Kerran olen asettanut sisään Helsinki-Vantaalla, kun olin lähdössä Inglesiin.
Kaikki myöhästymiset ja muut mukaanluettuna se oli paikallaan lähes 15 tuntia.
Mun sisään olisi voinut ajaa rekalla. Ehdin Yumboon vasta n.01.30 mutta onneksi löytyi kundit jotka astui yhtä aikaa. Ei mennyt venytys hukkaan.
Kokonaisuutena se aika oli kuitenkin liikaa.- Anonyymi
Ja nyt paskot loppuikäsi alles paskatykki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa se on taas tää paskahousu kertomassa kokemuksistaan.Nyt selvisi miksi paskothousuihisi ei nyt tarviis tulla tänne kertoo.Onhan se totta onhan sulla isompi vika päässäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa se on taas tää paskahousu kertomassa kokemuksistaan.Nyt selvisi miksi paskothousuihisi ei nyt tarviis tulla tänne kertoo.Onhan se totta onhan sulla isompi vika päässäsi.
Ja näin kertoo itse kaappihomo runkkari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sä kävit kertomassa jo aikasemmin millainen olet älä toista koko aikaa.Kyllä täällä tiedetään jo millainen ruikkuperse olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sö olet jo montavuotta jankuttanut tota kaappihomo runkkari paskatykki,Et kai sä häpee omaa itseäsi.Eihän se sun vika ole kun susta on tullut tommonen luonto hoitaa sen puolen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua, katkeraa ressukkaa.
Minua on persepantu yli 40 vuotta, eikä vieläkään mitään valu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua, katkeraa ressukkaa.
Minua on persepantu yli 40 vuotta, eikä vieläkään mitään valu.Näin kertoo itse sontatykki hyi olkoon 😡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kertoo itse sontatykki hyi olkoon 😡
Kiitos sontatykki avautumisestasi!
- Anonyymi
on varmasti vaikka kuinka moni
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk662179Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921472Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621275Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701258- 1151145
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j90990- 69980
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72929Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81880Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11855