Etsin neitseellistä naista ystäväksi ja rakastajattareksi.

Naista kenen kanssa voisi viettää aikaa silloin tällöin vkonloppuisin. Onko täällä ketään seuraa vailla?
Tosiaan minun profiilissa onkin enempi juttua, joten eipä tähän kummempia.

51

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yhtälailla nainen voisi odottaa mieheltä neitseellisyyttä ”terveydellisistä syistä”, etkä itse sitä kriteeriä täytä.
      Löytyyhän sulta aina näytettäväksi uudet paperit, joilla todistat olevasi 100% terve..?
      Jokatapauksessa hyvä, että kerrot näistä ajatuksistasi näin avoimesti, jotta nainen ei kovin helposti erehtyisi ottamaan yhteyttä ja menettämään neitsyyttään kanssasi, vaan löytäisi tilalle jonkun, joka arvostaisi häntä enemmän.
      Jos vakituista seksisuhdetta, niin kyllä sen puhtauden todistaminen tarvittaessa helposti onnistuu olematta neitsyt.


      Viestisi myös liittyy pääasiallisesti seksiseuran hakuun, eikä kuulu palstalle, jonka teemana on yksinäisyys.

      • Ei onnistu puhtauden todistaminen olematta neitsyt. Ei todellakaan.
        Esim. Sp-tauteihin luettavia syyliä sekä syöpää aiheuttavia hpv- viruksia on puolensataa, eikä näille ole/ tehdä mitään testejä.
        Nämä ovat hyvin yleisiä.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Ei onnistu puhtauden todistaminen olematta neitsyt. Ei todellakaan.
        Esim. Sp-tauteihin luettavia syyliä sekä syöpää aiheuttavia hpv- viruksia on puolensataa, eikä näille ole/ tehdä mitään testejä.
        Nämä ovat hyvin yleisiä.

        Mutta miten todistat nyt sen oman puhtautesi? Kun se on noin vaikeaa?
        Mikä sinä olet vaatimaan yhtään mitään keneltäkään?
        En ihmettele että jäät yksin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miten todistat nyt sen oman puhtautesi? Kun se on noin vaikeaa?
        Mikä sinä olet vaatimaan yhtään mitään keneltäkään?
        En ihmettele että jäät yksin.

        Siellähän se on mun profiilissa selitetty.
        En todistele yhtään mitään. Jokainen tekee itse omat valintansa ja päättää kehen luottaa.
        Fakta on, että 85% maailman väestöstä kantaa useampiakin sp-tauteja ..
        Minä tiedän ja olen tiennyt tämän ja elänyt oman koodini mukaisesti välttääkseni nämä taudit.


      • blade83 kirjoitti:

        Siellähän se on mun profiilissa selitetty.
        En todistele yhtään mitään. Jokainen tekee itse omat valintansa ja päättää kehen luottaa.
        Fakta on, että 85% maailman väestöstä kantaa useampiakin sp-tauteja ..
        Minä tiedän ja olen tiennyt tämän ja elänyt oman koodini mukaisesti välttääkseni nämä taudit.

        Minä saan vaatia ja tehdä elämässä ihan mitä haluan. Se ei kuulu kenellekkään yhtään mitään, joten suu suppuun.

        Katkeruus paistaa viesteistäsi. Hyvää lopouelämää herpeksesi ja muiden tautiesi kanssa. Olisit ottanut asioista selvää kun sen aika oli.


    • Anonyymi

      Onko jo löytynyt?

      • Voi kirjoittaa, jos täyttää kriteerini.


      • Anonyymi

        No ei tolle kukaan tosissaan vastaa :D


    • Anonyymi

      Eihän tälle osaa ku nauraa ja kehoittaa ottamaan asioista selvää.
      Ihmisen papilloomavirusta esiintyy hyvin yleisesti ihmisen iholla ja limakalvoilla. Viruksia tunnetaan yli sataa eri alatyyppiä. Virukset ovat mikroskooppisen pieniä ja tarttuvat pienistäkin ihorikoista. Noin 80 prosenttia ihmisistä saa elämänsä aikana HPV-tartunnan, mutta valtaosalla sen aiheuttama infektio paranee immuunipuolustuksen avulla ilman hoitoa parin vuoden sisällä.
      Vajaa puolet niistä yli sadasta viruksesta on sellaisia, joita VOI (huom voi, ei välttämättä) esiintyä myös sukuelinten alueella.
      Joten sä et voi tietää mitenkään ettet olisi saanut HPV:tä, koska seksi ei ole ainoa tapa miten ne tarttuu ja kaikilla ne ei näy päällepäin ikinä mitenkään. Ja sä et mitenkään voi tietää onko jonkun ihmisen HPV juuri se virustyyppi joka aiheuttaa esimerkiksi syöpää. Enkä hetkeäkään usko että löytyy ihmistä joka olisi suojautunut joka kerta myös suu- sekä käsiseksin aikana, tuskin sinäkään olet. Eli aivan yhtä hyvin voit olla "saastunut".

      Mutta onnea etsinnällesi, en jaksa uskoa että hirveästi yhteydenottoja satelee.

      • Minä olen elänyt "koodini" mukaisesti, joten olen puhdas varmuudella. Neitseellisillä naisilla ei ole sukupuolielinten hpv- viruskantoja.
        - Ei ehkä kannata tulla minua opettamaan. Olen varsin perillä asioista.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Minä olen elänyt "koodini" mukaisesti, joten olen puhdas varmuudella. Neitseellisillä naisilla ei ole sukupuolielinten hpv- viruskantoja.
        - Ei ehkä kannata tulla minua opettamaan. Olen varsin perillä asioista.

        Eli sulla on ollut hanskat käsiseksissä ja suojat suuseksissä. Tosin nekään EI anna 100% suojaa. Joten jos sä olet ikinä edes semi harrastanut seksiä, et voi tietää varmuudella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli sulla on ollut hanskat käsiseksissä ja suojat suuseksissä. Tosin nekään EI anna 100% suojaa. Joten jos sä olet ikinä edes semi harrastanut seksiä, et voi tietää varmuudella.

        Ei tarvi tulla selitteleen mitään potaskaa minulle. Ei kiinosta yhtään sun spekulointisi asioista tai elämästäni.
        Keskustelen mieluummin privana kriteerit täyttävän naisen kanssa ja käyn hänen kanssaan sitten asiat läpi. Sulla ei ole tässä mitään roolia. Häivy ketjustani.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Ei tarvi tulla selitteleen mitään potaskaa minulle. Ei kiinosta yhtään sun spekulointisi asioista tai elämästäni.
        Keskustelen mieluummin privana kriteerit täyttävän naisen kanssa ja käyn hänen kanssaan sitten asiat läpi. Sulla ei ole tässä mitään roolia. Häivy ketjustani.

        Sinähän et määrää kuka täällä saa kirjoittaa.
        Oot naurettava tyyppi, yrität muilta vaatia asioita joita et itse täytä etkä edes tiedä miten hpv tarttuu.
        Ei ihme että tarvii kynsin ja hampain etsiä keskustelupalstoilta seuraa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän et määrää kuka täällä saa kirjoittaa.
        Oot naurettava tyyppi, yrität muilta vaatia asioita joita et itse täytä etkä edes tiedä miten hpv tarttuu.
        Ei ihme että tarvii kynsin ja hampain etsiä keskustelupalstoilta seuraa.

        Joka ikisellä palstalla aina ketjuihini saapuu joku tavan "sopuli elämän" elänyt selittämään miten he ovat ikään kuin samassa tilanteessa kuin minä tai minä samassa terveydellisessä asemassa kuin he... Mutta kun emme ole. Meillä ei ole mitään yhteistä. Suomessa ei ole kukn promollen kymmenys ihmisiä kuka kykenee elämään kurinalaista elämää " koodin" mukaan koko elämänsä. Minulla ei ole todellakaan mitään yhteistä teidän sopulien kanssa.
        En haluaisi tietenkään elää näin, mutta ihmiskunta on saastunut. Minut on laitettu elämään post apocalyptiseen maailmaan, missä käytännössä lähes kaikki aikuis ikään ehtineet ihmiset ovat "saastuneet" Sairaita. Kantavat tarttuvia sp-tauteja. Eikä sekään vielä riittänyt. Idiootit hakivat Kiinasta koronan Suomeen, jotta saatiin pilattua ihmisten elämä lopullisesti... Minun on vain yritettävä selviytyä. Pysyä terveenä ja elossa näiden sairaiden ihmisten joukossa. Ihan kuten vaikkapa tässä The walking death sarjassa nämä ihmiset joutuvat tekemään.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Joka ikisellä palstalla aina ketjuihini saapuu joku tavan "sopuli elämän" elänyt selittämään miten he ovat ikään kuin samassa tilanteessa kuin minä tai minä samassa terveydellisessä asemassa kuin he... Mutta kun emme ole. Meillä ei ole mitään yhteistä. Suomessa ei ole kukn promollen kymmenys ihmisiä kuka kykenee elämään kurinalaista elämää " koodin" mukaan koko elämänsä. Minulla ei ole todellakaan mitään yhteistä teidän sopulien kanssa.
        En haluaisi tietenkään elää näin, mutta ihmiskunta on saastunut. Minut on laitettu elämään post apocalyptiseen maailmaan, missä käytännössä lähes kaikki aikuis ikään ehtineet ihmiset ovat "saastuneet" Sairaita. Kantavat tarttuvia sp-tauteja. Eikä sekään vielä riittänyt. Idiootit hakivat Kiinasta koronan Suomeen, jotta saatiin pilattua ihmisten elämä lopullisesti... Minun on vain yritettävä selviytyä. Pysyä terveenä ja elossa näiden sairaiden ihmisten joukossa. Ihan kuten vaikkapa tässä The walking death sarjassa nämä ihmiset joutuvat tekemään.

        Onko sulla noin muuten OCD pakko-oireisia ajatuksia? Pesetkö käsiä jatkuvasti pöpöjen pelossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla noin muuten OCD pakko-oireisia ajatuksia? Pesetkö käsiä jatkuvasti pöpöjen pelossa?

        Useampi mt-häiriöhän noista teksteistä paistaa läpi..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla noin muuten OCD pakko-oireisia ajatuksia? Pesetkö käsiä jatkuvasti pöpöjen pelossa?

        Korona aikoina kaikkien pitäisi ymmärtää käsihygienia. En pese tarpeettomasti. Ei minua tavan bakteerit pelota, vaan ainoastaan sp- tauteihin luettavat virukset, jotka leviävät seksuaalisessa kanssakäymisessä....Esim. joku herpes olisi se vihon viimeinen riesa elämään. 85% populasta kantaa sitä hsv1:stä. Genitaalipuolella hsv2:sta joka neljäs vastaantulija.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Useampi mt-häiriöhän noista teksteistä paistaa läpi..

        Mikäli tämä mt-häiriö pitää minut terveenä, niin ei sitä pahana asiana voi nähdä.. Toki se rajoittaa elämääni merkittävällä tavalla.
        En polta myöskään tupakkaa, enkä käytä huumeita, koska ne tuhoavat ihmisen terveyttä.
        En pidä ylipainoa, koska se on terveysriski, eikä ole muutoinkaan järkeä syödä kahden edestä, samalla kun ylenmääräinen ruoan tuotanto tuhoaa maapalloa ja luonnonvaroja..Ihmisiäkin on liikaa. Tyhmät ihmiset ovat lisääntyneet ylenmäärin. Väestönräjähdys johtaa tulevaisuudessa monenlaisiin ongelmiin ja on jo johtanut.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Ei tarvi tulla selitteleen mitään potaskaa minulle. Ei kiinosta yhtään sun spekulointisi asioista tai elämästäni.
        Keskustelen mieluummin privana kriteerit täyttävän naisen kanssa ja käyn hänen kanssaan sitten asiat läpi. Sulla ei ole tässä mitään roolia. Häivy ketjustani.

        Eikun vaan onnea ja menestystä valitsemallanne tiellä. Sen verran on kuitenkin pakko tulla pätemään, että aika harva täällä omistaa ketjuja. ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikun vaan onnea ja menestystä valitsemallanne tiellä. Sen verran on kuitenkin pakko tulla pätemään, että aika harva täällä omistaa ketjuja. ;)

        Voiko itsesuojeluvaistoa pitää omana valintana?
        Joillain ihmisillä se vaan on kun taas toiset ovat luonnostaan välinpitämättömiä sekä itseään, että muita ihmisiä kohtaan.

        Kuinka eroottisena voi kokea ihmisen, kenellä tietää kaikkien tilastoihin perustuvien todennäköisyyksien perusteella olevan kantaja..Kantavan useampaakin sp- tautia.
        Kuinka sellaisesta naisesta voisi kiinostua - puhumattakaan kiihottua.
        Pitäisi olla vahvasti itsetuhoinen...Monet vaan tiedostavat nämä asiat vasta itse sairastuttuaan, joten eipä sillä enää siinä vaiheessa ole tietenkään väliä kun olet yksi sairaista/ tautisista.
        Minun ongelma on, että tiedostin nämä asiat aikoinaan etukäteen ennen kahdenvälisen seksielämän aloittamista, jolloin itsesuojeluvaistoni ei enää salli tietoista itsensä vahingoittamista/ taudin hankintaa...
        -Käytännössä voin siis harrastaa seksiä vain neitseellisten naisten kanssa.. Onnekseni useampikin partneri on silti löytynyt ajan mittaan, vaikka marginaali ryhmää vain voin kelpuuttaa.. Kuinka helppoa se seuran etsiminen olisikaan, jos voisi elää tautisena kuten muut ihmiset ja kelpuuttaa kenet tahansa kuten muut miehet tekevät.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Voiko itsesuojeluvaistoa pitää omana valintana?
        Joillain ihmisillä se vaan on kun taas toiset ovat luonnostaan välinpitämättömiä sekä itseään, että muita ihmisiä kohtaan.

        Kuinka eroottisena voi kokea ihmisen, kenellä tietää kaikkien tilastoihin perustuvien todennäköisyyksien perusteella olevan kantaja..Kantavan useampaakin sp- tautia.
        Kuinka sellaisesta naisesta voisi kiinostua - puhumattakaan kiihottua.
        Pitäisi olla vahvasti itsetuhoinen...Monet vaan tiedostavat nämä asiat vasta itse sairastuttuaan, joten eipä sillä enää siinä vaiheessa ole tietenkään väliä kun olet yksi sairaista/ tautisista.
        Minun ongelma on, että tiedostin nämä asiat aikoinaan etukäteen ennen kahdenvälisen seksielämän aloittamista, jolloin itsesuojeluvaistoni ei enää salli tietoista itsensä vahingoittamista/ taudin hankintaa...
        -Käytännössä voin siis harrastaa seksiä vain neitseellisten naisten kanssa.. Onnekseni useampikin partneri on silti löytynyt ajan mittaan, vaikka marginaali ryhmää vain voin kelpuuttaa.. Kuinka helppoa se seuran etsiminen olisikaan, jos voisi elää tautisena kuten muut ihmiset ja kelpuuttaa kenet tahansa kuten muut miehet tekevät.

        No tuskin on kovin montaa löytynyt jos tarvitsee KESKUSTELUpalstalla yrittää mainostaa omaa nettitreffi-ilmoitustaan... Yksinäisyys palstalla eli ilmeisesti kuvittelee että joku syrjäytynyt nuori kirjoittaisi koska ei tapaa muita.. Ukko ite nelikymppinen.. oksettavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tuskin on kovin montaa löytynyt jos tarvitsee KESKUSTELUpalstalla yrittää mainostaa omaa nettitreffi-ilmoitustaan... Yksinäisyys palstalla eli ilmeisesti kuvittelee että joku syrjäytynyt nuori kirjoittaisi koska ei tapaa muita.. Ukko ite nelikymppinen.. oksettavaa.

        Oletko tyhmä.
        Käytännössä keskustelupalstat ovat ainoa kanava minulle löytää kriteerit täyttävä partneri. Treffipalstoilla pyörii pääosin tavan sopulit kullikarusellissa. Toki minulla sielläkin on profiili ja jopa joskus joku neitsyt sieltäkin kautta minulle kirjoittanut.
        Pääosin kuitenkin lähinnä keskustelupalstoilta voi löytää samanhenkisiä ihmisiä. Sisältäpäin ohjautuvia individualisteja, jotka ymmärtävät minua ja sen mitä sanon. Kokevat samoin.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Oletko tyhmä.
        Käytännössä keskustelupalstat ovat ainoa kanava minulle löytää kriteerit täyttävä partneri. Treffipalstoilla pyörii pääosin tavan sopulit kullikarusellissa. Toki minulla sielläkin on profiili ja jopa joskus joku neitsyt sieltäkin kautta minulle kirjoittanut.
        Pääosin kuitenkin lähinnä keskustelupalstoilta voi löytää samanhenkisiä ihmisiä. Sisältäpäin ohjautuvia individualisteja, jotka ymmärtävät minua ja sen mitä sanon. Kokevat samoin.

        Ehkä saat koronatartunnan koskematta kehenkään. Mitä silloin hyödytti "koodisi"?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä saat koronatartunnan koskematta kehenkään. Mitä silloin hyödytti "koodisi"?

        Hah. Mitäs se tähän liittyy.
        Ihminen voi sairastua vakavasti milloin tahansa mihin tahansa sairauteen, vaikka eläisi "koodini" mukaista elämää. Valitettavasti kaikkeen ei voi elämässä vaikuttaa..

        Minä olen aina arvostanut ja kunnioittanut terveyttäni..Pyrin ylläpitämään sitä urheilemalla ja suht terveellisillä elämäntavoilla. Siitä huolimatta voin sairastua ja kuolla. En ymmärrä ihmisiä, jotka tietentahtoen halveksivat terveyttään esim. Vetämällä sätkää kaiket päivää tai lihottamalla itsensä ylipainoiseksi.
        Esim. Suomessa ylipainon aiheuttamat kustannukset ovat 7.5mrd/ vuosi veronmaksajille! Miksi? - Niimpä.
        Tuollekkin rahalle keksisi varmasti monenlaista järkevämpääkin käyttöä Suomen kehittämiseen.

        Ihmisten pitäisi herätä siitä typeryyden kuplastaan ja alkaa ymmärtää jotain siitä mitä maailmassa tapahtuu.
        Mitä on se oma elämä ja voisiko tehdä jotain toisin.
        Toki en yritä käännyttää koskaan ketään mihinkään suuntaan, koska kannatan yksilön vapautta elää haluamallaan tavalla..Siitä huolimatta voin antaa ajateltavaa ja hieman tukistaa sopuleita aika ajoin keskustelupalstoilla.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Ei tarvi tulla selitteleen mitään potaskaa minulle. Ei kiinosta yhtään sun spekulointisi asioista tai elämästäni.
        Keskustelen mieluummin privana kriteerit täyttävän naisen kanssa ja käyn hänen kanssaan sitten asiat läpi. Sulla ei ole tässä mitään roolia. Häivy ketjustani.

        Jos olet koskaan edes pussannut niin varmaankin kannat herpes ykkös virusta kuten miltei jokainen.
        Olet voinut myös ihan yleisestä vessasta tai saunasta poimia ties mitä, varmaan joskus olet juonut samasta lasista jonkun toisen kanssa joten sullakin voi olla mitä vaan.
        Jos nainen on neitsyt niin siihen on varmasti hyvä syy, tuskimpa jos on säilyttänyt neitsyyttään vaivalla niin ryhtyisi joksikin rakastajattareksi! Halloo järki hoi!
        Itse olen uusioneitsyt eli olen ollut uskonsyistä vuosia selibaatissa ja aion sekstailla tulevaisuudessa vain jos löydän uskovan miehen jonka kanssa avioidun.
        Eli seksiä vasta aviossa sitten, muuten olen loppuiän ilman.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Mikäli tämä mt-häiriö pitää minut terveenä, niin ei sitä pahana asiana voi nähdä.. Toki se rajoittaa elämääni merkittävällä tavalla.
        En polta myöskään tupakkaa, enkä käytä huumeita, koska ne tuhoavat ihmisen terveyttä.
        En pidä ylipainoa, koska se on terveysriski, eikä ole muutoinkaan järkeä syödä kahden edestä, samalla kun ylenmääräinen ruoan tuotanto tuhoaa maapalloa ja luonnonvaroja..Ihmisiäkin on liikaa. Tyhmät ihmiset ovat lisääntyneet ylenmäärin. Väestönräjähdys johtaa tulevaisuudessa monenlaisiin ongelmiin ja on jo johtanut.

        Sinulla on neurootinen sairauden ja kuolemanpelko.
        Todellisuudentajusi on selvästi vääristynyt ja näet uhkia ja sairauksia kaikkialla, tuo on selkeä mt-ongelma.
        Kannattaisi hakea apua että voisit relata, kaikki me kuollaan joskus kuitenkin ja väliäkö sillä niin mihin sairauteen.
        Mullakin on ollut joskus pöpökammoa mutta ei enää.
        Corona on suurimmaksi osaksi hypetystä ja vain pelottelua, kuten väestöräjähdys ja ilmastonmuutoskin, meitä kusetetaan ja kunnolla.
        Ei kannata uskoa valtamedian valheita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet koskaan edes pussannut niin varmaankin kannat herpes ykkös virusta kuten miltei jokainen.
        Olet voinut myös ihan yleisestä vessasta tai saunasta poimia ties mitä, varmaan joskus olet juonut samasta lasista jonkun toisen kanssa joten sullakin voi olla mitä vaan.
        Jos nainen on neitsyt niin siihen on varmasti hyvä syy, tuskimpa jos on säilyttänyt neitsyyttään vaivalla niin ryhtyisi joksikin rakastajattareksi! Halloo järki hoi!
        Itse olen uusioneitsyt eli olen ollut uskonsyistä vuosia selibaatissa ja aion sekstailla tulevaisuudessa vain jos löydän uskovan miehen jonka kanssa avioidun.
        Eli seksiä vasta aviossa sitten, muuten olen loppuiän ilman.

        Itse vain alaikäisenä hyväksikäytetty. Seksuaaliset halutkaan eivät olleet vielä silloin heränneet. Positiivista kokemusta ei vielä ole. Sen toivon saavani, jos pääsen joskus naimisiin kunnollisen miehen kanssa. Selibaatissa olen tarkoituksella muuten ollut. Pelkät seksisuhteet ei kiinnosta käytännössä, vaan pitää olla muutakin tunnetta mukana, että syttyy oikein, eikä asia tunnu pelkältä suoritukselta. En osaisi keskittyä pelkkään seksin harrastamiseen tuntemattoman ihmisen kanssa, vaan kaipaisin tutustua muutenkin. Seksin harrastaminen sitoutumattomana ennemmin tai myöhemmin rikkoisi vain. Ikä kasvaa ja on lisännyt vähän entisestään pelkoja siitä löydänkö enää hyvää parisuhdetta ja tuntuuko se missä määrin samalta, kuin jos nuorempana olisi löytänyt. Uskoisin löytäväni parisuhteen helpommin sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa ikäeroa on enemmän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse vain alaikäisenä hyväksikäytetty. Seksuaaliset halutkaan eivät olleet vielä silloin heränneet. Positiivista kokemusta ei vielä ole. Sen toivon saavani, jos pääsen joskus naimisiin kunnollisen miehen kanssa. Selibaatissa olen tarkoituksella muuten ollut. Pelkät seksisuhteet ei kiinnosta käytännössä, vaan pitää olla muutakin tunnetta mukana, että syttyy oikein, eikä asia tunnu pelkältä suoritukselta. En osaisi keskittyä pelkkään seksin harrastamiseen tuntemattoman ihmisen kanssa, vaan kaipaisin tutustua muutenkin. Seksin harrastaminen sitoutumattomana ennemmin tai myöhemmin rikkoisi vain. Ikä kasvaa ja on lisännyt vähän entisestään pelkoja siitä löydänkö enää hyvää parisuhdetta ja tuntuuko se missä määrin samalta, kuin jos nuorempana olisi löytänyt. Uskoisin löytäväni parisuhteen helpommin sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa ikäeroa on enemmän.

        Itsehän en aio koskaan solmia avioliittoa, vaan minulle riittää se että vaan eletään yhdessä omasta halustaa. En tarvitse kirkollisia siteitä kahlitsemaan. Ilmeisesti se avioliitto ei ole ihmisille onnea tuonut kun 50% liitoista päätyy eroon. Myöskään lapsia en ole ajatellut hankkia..Ajattelin elää tämän elämän omille tarpeille ja toiveille. Lapsista on valtavasti huolta ja murhetta ja sitovat aikaa, niin mukavia kuin parhaimmillaan saattavat ollakkin .

        En ihan ymmärtänyt tuota -harrastaa seksiä "tuntemattoman" ihmisen kanssa-
        Itsehän en hae yhdenillanjuttuja, vaan pitkäaikaista fwb- suhdetta/ ystävää. Siinä on myös optio elämänkumppanuudelle. Elämänkumppania ei pitäisi koskaan liian yksioikoisesti etsiä, koska oikea rakkaus ihmistä kohtaan ei tule pakottamalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on neurootinen sairauden ja kuolemanpelko.
        Todellisuudentajusi on selvästi vääristynyt ja näet uhkia ja sairauksia kaikkialla, tuo on selkeä mt-ongelma.
        Kannattaisi hakea apua että voisit relata, kaikki me kuollaan joskus kuitenkin ja väliäkö sillä niin mihin sairauteen.
        Mullakin on ollut joskus pöpökammoa mutta ei enää.
        Corona on suurimmaksi osaksi hypetystä ja vain pelottelua, kuten väestöräjähdys ja ilmastonmuutoskin, meitä kusetetaan ja kunnolla.
        Ei kannata uskoa valtamedian valheita.

        Ei pidä paikkaansa. Minun pelkoni sp-tauteja kohtaan perustuu tilastollisiin faktoihin.

        - En pode kuolemanpelkoa lainkaan.
        Sen sijaan sen ajan kun elän, niin elän mieluummin laadukasta elämää ilman näitä sairauksia, mihin voi kuitenkin itse vaikuttaa näitä välttääkseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse vain alaikäisenä hyväksikäytetty. Seksuaaliset halutkaan eivät olleet vielä silloin heränneet. Positiivista kokemusta ei vielä ole. Sen toivon saavani, jos pääsen joskus naimisiin kunnollisen miehen kanssa. Selibaatissa olen tarkoituksella muuten ollut. Pelkät seksisuhteet ei kiinnosta käytännössä, vaan pitää olla muutakin tunnetta mukana, että syttyy oikein, eikä asia tunnu pelkältä suoritukselta. En osaisi keskittyä pelkkään seksin harrastamiseen tuntemattoman ihmisen kanssa, vaan kaipaisin tutustua muutenkin. Seksin harrastaminen sitoutumattomana ennemmin tai myöhemmin rikkoisi vain. Ikä kasvaa ja on lisännyt vähän entisestään pelkoja siitä löydänkö enää hyvää parisuhdetta ja tuntuuko se missä määrin samalta, kuin jos nuorempana olisi löytänyt. Uskoisin löytäväni parisuhteen helpommin sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa ikäeroa on enemmän.

        Ja vielä:
        Seksisuhteet ystävyydellä (fwb) ei ole rikkonut ainakaan itseäni. Tottakai on ikävää jos tiet erkanee jossain vaiheessa, mutta se on elämää.
        Olen kiitollinen kaikista elämänkokemuksista mitä olen saanut.
        - Elämättä jättäminen on pahinta mitä ihmiselle voi elämässä tapahtua.


    • Anonyymi

      Mulla todettiin kohdunkaulassa kjondylooma joka hoidettiin aikoinaan laserilla.Tämä todettiin papakokeessa.Miehille ei voi tulla kohdunkaulansyöpää.Se kondylooma ei ole ihan mikä tahansa sukupuolitauti.Vaikka se hoidettaisiin niin papakokeessa pitää käydä koska syöpä voi tulla vaikka ei harrastaisi seksiä.

      • Hpv virukset aiheuttavat syöpää ympäri kehoa sukupuoleen katsomatta: kurkkuun, suuhun, sukupuolielimiin tai vaikka perseeseen..

        Sukupuolitauteihin luettavia seksikontaktissa leviäviä hpv virystyyppejä on nelisenkymmentä.
        Ihan sama, jos vuosien myötä kehosi onnistuukin pääsemään eroon jostain viruksesta kun seuraavalta partnerilta saat heti uusia tilalle..
        20-25%:lla nämä ei parane koskaan. He ovat korostuneessa riskissä saada syöpä.


    • Tottakai haluaisin neitseellisestä naisesta myös elämänkumppanin, mutta en ole uskaltanut toivoa elämältä niin paljon.. Elämänkumppanuuteen vaaditaan niin paljon yhteistä, että sen kaiken löytäminen netistä ei tunnu realistiselta. Siksi mun profiilissa on laitettu, että etsin ystävää fwb suhteeseen. Sellaisessa suhteessa kun voi olla hyvinkin erilaisen ihmisen kanssa ja olen ollutkin..

      • Anonyymi

        mitä parisuhteelle käy sitten kun nainen ei ole enää neitsyt?Vaihdatko naista siinä tapauksessa,kun yksi yhdyntäkerta riittää siihen ettei nainen ole enää neitsyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mitä parisuhteelle käy sitten kun nainen ei ole enää neitsyt?Vaihdatko naista siinä tapauksessa,kun yksi yhdyntäkerta riittää siihen ettei nainen ole enää neitsyt.

        Et selkeästi ole ymmärtänyt koko ideaa vieläkään, vaikka olen lukuisia kertoja asiaa selittänyt keskustelupalstoilla.
        -Kyse tässä ei siis varsinaisesti ole neitsyydestä sen itsensä vuoksi, vaan terveydelliset syyt.
        Minulla on ollut useampikin pidempi suhde neitseellisten naisten kanssa. En siis ole jättänyt yhden kerran jälkeen tähänkään saakka. Valitettavasti yhteistä ei ole ollut riittävästi kunnolliseen parisuhteeseen ja loppuelämän kumppanuuteen, vaan ovat jääneet fwb suhteiksi.


    • Anonyymi

      Et sinä täällä ruikuttamalla ketään löydä. Pitää uskaltaa ottaa yhteyttä heti livenä, eikä inistä netissä.

      • Ei täällä ruikuta kukaan muu kuin sinä itse.
        Ole hyvä ja poistu ketjustani .


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Ei täällä ruikuta kukaan muu kuin sinä itse.
        Ole hyvä ja poistu ketjustani .

        Sinä et omista täällä yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Ai tääkin tapaus yhä vaan jatkaa täällä palstoilla satuilua ja haaveilua. Surullista.

      • En minä mitään haaveile.
        Minulla on profiili, josta tavoittaa. Se on ihan normaalia olla tarjolla.
        Mikäli uutta partneria ei koskaan löydy, niin se on minulle ihan ok. Sehän kertoo vain sen, että samoin kokevia ihmisiä ei Suomessa muita ole..Se on ihan hyväksyttävissä oleva asia.
        En voi ainakaan syyttää itseäni, koska olen ollut tarjolla.
        Enempää ei ihminen voi tulla vastaan.


      • Anonyymi

        Vanha setämies yrittää epätoivoisesti saalistaa nuoria naisia 😂


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        En minä mitään haaveile.
        Minulla on profiili, josta tavoittaa. Se on ihan normaalia olla tarjolla.
        Mikäli uutta partneria ei koskaan löydy, niin se on minulle ihan ok. Sehän kertoo vain sen, että samoin kokevia ihmisiä ei Suomessa muita ole..Se on ihan hyväksyttävissä oleva asia.
        En voi ainakaan syyttää itseäni, koska olen ollut tarjolla.
        Enempää ei ihminen voi tulla vastaan.

        En minä haaveilua kiellä, mutta sen verran on taas pakko tulla pätemään, että neitsyestä haaveilu on nimenomaan haaveilua isolla H:lla. Joku tiettävästi toteuttu sen haaveen jo amiskessa.


    • Anonyymi

      No kun kerran kaikki kommentit joissa sinua kehotetaan palaamaan todellisuuteen poistetaan, niin ei ku onnea etsintään sitten vaan.

    • Okei. Ymmärrän ihmisten suhtautumisen.
      Kyse lienee siitä, että sana -neitsyys- herättää ihmisissä voimakkaita tunteita ja ilmeisesti jonkinlaisen suojelureaktion. He luovat itselleen mielikuvan jonkinlaisesta heikosta ihmisestä, jota heidän pitää ikäänkuin suojella isolta pahalta sudelta. Siitäkin huolimatta, että tässä puhutaan aikuisista ihnisistä. Ilmeisesti minä olen näiden ihmisten mielessä iso paha susi:D

      Itsehän tiedän, että neitsyys ei tarkoita mitään edellä mainittua. Minun exät ovat olleet vahvatahtoisia fiksuja ihmisiä.. He ovat osanneet ajatella omilla aivoillaan.
      Nää saamani kommentit alistavat sekä neitseellisiä naisia, että ovat myöskin rasistisia, koska niistä käy ilmi, että individualismia ja erilaisuutta/ erilaisia elämäntapoja ei tässä maassa suvaita... Tämä on sopuli kansa, missä ihmiset on ohjelmoitu kulkemaan tiettyä polkua...Mikäli poikkeat ruodusta olet hylkiö.
      Sinun on elettävä samalla tavalla kuin muutkin ja jakaa heidän näkemykset ja ajatukset. Elämän oppinsa.
      -Voi kuinka pieniä te ihmiset olettekaan. Rasistisia pieniä ihmisiä.

      • Anonyymi

        Rasismi on rotusortoa. Kukaan täällä ei tiedä ihonväriäsi.

        Kukaan täällä ei sekoita puheissasi neitsyttä ja neitseellisyyttä.


      • Anonyymi

        Et sinä mitään ymmärrä. Haaveilijat kuten sinä on rasittavia perässähiihtäjiä jotka ei saavuta ikinä elämässään yhtään mitään.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1840
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      836
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe