Kaikesta käytöksessä voi päätellä että suht lyhyenkin ajan jälkeen meillä on ikävä toistemme seuraan. Kaikesta viim 7 kk sisällä tapahtuneesta voi päätellä et tulemme hyvin juttuun. Mikä sitten estää etenemästä? Ikäero, avioliitto, selkäranka, pelko. En tiedä. Epäilen että noi kaikki vaikuttavat. Jos me vaan laitettais silmät kiinni seuraavan kerran ja unohdettais noi tekijät ja vielä se ympäristö🤔😁
Mitä meidän pitäisi tehdä?
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä.
- Anonyymi
kaikesta käytöksessä, en tahtoisi särkeä harhaasi jostain, tahtoisin sua halata takaapäin, katsoin jo komentoasi, takaapäin, senkin georgialainen saatanaa palvova sotavanki, feministi, yliälykäs seiskalehdentilaaja, tilaat seiska lehden ainakin viidellä eri persoonallasi, syöt myös purkkiruokaa, purkista purat tuskissasi kalakkunan luita, imeskelet...........?
rauhallista illanjatkoa, turvallista
https://www.youtube.com/watch?v=63bTnp_oClE - Anonyymi
Niin. Olen samaa mieltä. Olen tehnyt paljon sen eteen, ettei esteitä olisi.
Kyllä avioliitto on semmoinen, että ei pitäisi kummankaan osapuolen säätää.........
<3- Anonyymi
Ketä ikävöit?
- Anonyymi
Tumma nainen ikävöi tummaa miestä.
- Anonyymi
Ei ollut mulle. En ole avioliitossa. Tai suhteessa muutenkaan.
- Anonyymi
Kuka sanoi että mies olisi?
- Anonyymi
No se nyt ei oikein riitä suhteen muodostukseen, että tulee hyvin juttuun. Monienki ihmisten kanssa voi tulla hyvin juttuun, mutta se tietty kipinä/eroottinen lataus pitää olla mukana. Se erottaa parisuhteen ystävyyssuhteesta.
- Anonyymi
Meillä on ystävyys suhde jatkossakin!! jos joskus erhdyt tulee minun viereeni niin sanon että HUS HUS äkkiä pois koska olet ystävä!
- Anonyymi
Sanoinko että kyse on pelkästään juttuun tulemisesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoinko että kyse on pelkästään juttuun tulemisesta?
Kuka sitten estää sinua?
- Anonyymi
Niin, Paljon on jo tapahtunut,
- Anonyymi
On paljon kaikkea mielessä, varmaan kummallakin,. Voisitko yrittää kertoa, miten haluat , katsotaanko, mietitään yhdessä, kerrotaan ja kuunnellaan. Hyviä hetkiä elämässä ei ole liikaa.
- Anonyymi
Kyllä sinä tiedät mitä minä haluan!!!!!!!sinut!!!! sinua!!!!!! ja kokonaan!!!!!! ja pysyvästi!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.
Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei3651763- 1451256
- 78903
Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta
Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.35846Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi39815Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,44801- 101795
Luottoluokitus-raportti Tekijä ja Duunari Oy
"Arvotus ja luottoraja: Yrityksen pisteet: 0.00 / 100 Taloustutka-tähdet: Suositeltu luottoraja: 0 €" "Luotonantoa suos67686- 50678
Miksi itkit silloin
Perääni et sydämesi särkyy jos lähden. Sitten päätit särkeä minun sydämeni olemalla toisen kanssa. Tuottamalla sitä tusk4664