Mä olen aika

Anonyymi

ylpeä ja hölmökin. En tiedä nainen miten minusta saadaan mies sinulle. No olen varmaan aika nöyrä ja lempeä kyllä kun kesyynnyn. Tiedätkö, olen oppinut ettei raha ole mulle arvokasta. Voisin olla kiltti aviomies ihan vaatimattomissa oloissa. Syleilisin sua, siinä on enemmän kuin mikään rikkaus eli rakkaus.

41

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo kuulostaa hyvältä mitä kirjoitat.
      Kelpaisi mulle jos hän olisi ylpeä hölmö, joka ei tee rahasta isäntäänsä.

    • Anonyymi

      Me vs maailma..
      Toisella ei ole edes 0% chäänsii..
      Woin olla wäärässäkin, mut en..
      Btw.

    • Anonyymi

      Ehkä se vaatii molemmilta harjoittelua. Samankaltaiset vetää puoleensa. Liikuttava kirjoitus <3

    • Anonyymi

      Näin, kuulostaa hyvältä. Lopultakin. 😁

    • Anonyymi

      Juuri samanlaiset arvot mulla miehellä. Ihana mussukka, nainen mielessä.

    • Anonyymi

      Entä minä sitten? Olen erittäin haastava.

    • Anonyymi

      Ei sua persaukista kukaan nainen huoli.

      • Anonyymi

        Aika monikin on huolinut.Mites sun laita?Sinua ei ole taidettu huolia...


      • Anonyymi

        Yhdyn edelliseen kommenttiin ja vika on tuskin sen rahan, vaan jonkun muun olennaisen puutteessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monikin on huolinut.Mites sun laita?Sinua ei ole taidettu huolia...

        Jorma ja Eero muttei nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monikin on huolinut.Mites sun laita?Sinua ei ole taidettu huolia...

        Joku vikahan sussa sitten on kun ne on hyljänneet. Joku raivohullu narsku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku vikahan sussa sitten on kun ne on hyljänneet. Joku raivohullu narsku?

        Voi luoja kuinka himmeitä kommentteja tänne tulee. Taitaa olla todella huono olo, kun täytyy haukkua anonyyminä toista anonyymiä. Vikaa on ainakin tuollaisen kommentin kirjoittajassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi luoja kuinka himmeitä kommentteja tänne tulee. Taitaa olla todella huono olo, kun täytyy haukkua anonyyminä toista anonyymiä. Vikaa on ainakin tuollaisen kommentin kirjoittajassa.

        Narsku jatkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsku jatkaa.

        Näinpä, yöks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi luoja kuinka himmeitä kommentteja tänne tulee. Taitaa olla todella huono olo, kun täytyy haukkua anonyyminä toista anonyymiä. Vikaa on ainakin tuollaisen kommentin kirjoittajassa.

        Niin kai on muttei kuule ole kun tää nyt on tätä minuun liittyvää ," purkua," ei kannata noin sisään mennä kirjaimiin..se sijaan suosittelen Tutustumaan Raamattuun voit alkaa hengaa Jeesuksen kanssa..

        T. Rohkaisija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monikin on huolinut.Mites sun laita?Sinua ei ole taidettu huolia...

        Miksi olet sitten vielä vapailla markkinoilla, vanha mies...


      • Anonyymi

        Kyllä voi huolia jos naisella on itsellä rahaa..se on ihan mahdollista ja varsinkin sillloin jos miehessä on jotain yliluonnollista vetovoimaa ..semmosiakin miehiä on vaikka siis ovat köyhiä ansioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monikin on huolinut.Mites sun laita?Sinua ei ole taidettu huolia...

        Tämä ei ollut multa. En ole peuhannut muiden kanssa. Mielestäni on ällöä jos mies on muiden kanssa. En myöskään provosoidu tuollaisista tyhmistä jutuista. T. aloittaja.


    • Anonyymi

      Miten raha liittyy onnelliseen kumppanuuteen? Ei kai muiden kuin jatkuvia vertailuja naapureihin ym tekevien mielessä, joiden mielestä kukaan ei ole mitään ilman pinkkaa lompakossa.

      • Anonyymi

        Elintasokilpailu 🤮


      • Anonyymi

        Palstasääntö onneen liittyy aina pätäkkään tai värkki suuruuteen/pienuuteen, ihan pimeetä ajattelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstasääntö onneen liittyy aina pätäkkään tai värkki suuruuteen/pienuuteen, ihan pimeetä ajattelua.

        Kummasti ne köyhien muijat jaksaa kadehtia rikkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elintasokilpailu 🤮

        Ota ihminen Jeesus sinun sydänmeen pyydä häntä tulemaan hän odottaa sitä..lue raamattua ja rukoile vaikka ihmisten puolesta etyä riidat ja rahan perässä juokseminen loppuu..

        T. Rohkaisija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummasti ne köyhien muijat jaksaa kadehtia rikkaita.

        Olen huomannut ihan samaa..mitä vielä voi odottaa tätyy asua jossain piilossa..


    • Anonyymi

      Ei siinä sitte muuta kuin sinut pitää vaan kesyttää.

      • Anonyymi

        Minun tehtävä tämä on näpit irti mun miehestä känny Jeesuksen puoleen hän jo nyt rakastaa sinua ja odotta että kutsut hänet ja alat elää hänen kirkkaudessaa.

        T. Rohkaisija


      • Anonyymi

        Voi niin..mistä alkaisin..


    • Anonyymi

      Minä voin elää yksinäni, vaatimattomissa oloissani, hiljalleen kasvavan osakesalkkuni kanssa.

      • Anonyymi

        No hyvä


    • Anonyymi

      Herrani sinä..sinä..sinä..hyvä on kerrotavaa on täällä muualla leijallessani. Jossain kerran ..olin ovisilmän luona yötä. Laitumella ja hänen kotiinsa tuli aamulla " leijailija" se kulki pääni takaa parvekkeelle.. kysyin kuka täällä on ja ei vastausta..kuitenkin parvekkelta kuului kolinaa.ja ovisilmä huokaisi sitten laittoi musiikkia hänellä oli valtavasti kaikkia lp levyjä jonka jälkeen.. menimme taxilla juottolaan ja siellä leijui taivaan tuoksuja kukkaisia ihania..silloin minäkin näytyin aika kukkaiselta..ovisilmää varmaan ihmetyttää mitä minulle on oikein nyt tapahtunut..näiden vuosien aikana..no nyt hän jo tietääkin kiitos tämän ylipapin AL än..silloin meidän kuului tavata.nyt luulen että sinun vaatimukset ovat nämä..haluat seikkaperäiset selvitykset minusta..missä kenen kanssa miten olen sinua odotteassani tehnyt syntiä..niikö herrani..

      Kiitos Jeesus Aamen Sinun Ihanassa nimessä Rukoilen Jumalan siunausta
      T. Rohkaisija

    • Anonyymi

      Irrationaalinen jutska

      • Anonyymi

        Salaisuuksia vain n vihkiytyneet tietää


    • Anonyymi

      Mulla pyörii päässä ihan vimmatusti välillä.

      Etkä syleile kun varmoon sylkäsisin sun päälle jos liian lähelle tulet.

      Katsos kun tuommosissa asioissa pitää olla oikeanlainen ajoitus.

      Ootko tuosta edes sammaa mieltä?

      Lääkitys on nyt ollut parin-kolmen kuukautta masennukseen.

      En ennee nuku kolmea päivee sängyssä masennuksen takia vaikka kyllä väsynyt oonkin menkkojen aikoon.

      Ensin pyörii vimmatusti päässä ja pitee lähteä ulos ja ruppoo puhuttamaan hirveesti.

      Sitten rauhottuu.

      Pakko aina soittoo jollekkin mutta en minä tiedä onko kaikilla yhtä aikoo menkat vai ei.

      Tämä on vähän psykoottista kuiskutteluakin voi olla

      Jos tulloo hirveesti asiaa

      Lääkitys on varmaan loppuiän.

      Sano ne lääkärit että TUPAKKA jää sitten kokonaan poies.

      Nii millon,kysympä vaan.

      Vai silloinko vasta kun menkat loppuu luonnollisesti kokonaan???

      Täh!

      • Anonyymi

        Voiko ajatella lukevasi Raamattua..se rauhoitaa mieltä, ja antaa voimaa ,virvoitaa mielen ja saa hyvän unen esimerkisi..jos vielä kutsut Jeesuksen sydänmeesii asumaan kaikki voi muuttua..
        T. Rohkaisija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko ajatella lukevasi Raamattua..se rauhoitaa mieltä, ja antaa voimaa ,virvoitaa mielen ja saa hyvän unen esimerkisi..jos vielä kutsut Jeesuksen sydänmeesii asumaan kaikki voi muuttua..
        T. Rohkaisija

        Halleluja..amen.seuraatko tv7?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halleluja..amen.seuraatko tv7?

        Voi kyllä kiva tv kanava ihan päivittäin ja olen saannut seurkunnalta luvan täällä apostolina toimiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kyllä kiva tv kanava ihan päivittäin ja olen saannut seurkunnalta luvan täällä apostolina toimiseen.

        Jeesuksen tuleminen on todella lähellä.Uskotko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen tuleminen on todella lähellä.Uskotko?

        Mistä kuvittelet hänen sänkyhommistaan tietäväsi???


    • Anonyymi

      Eikö edes korona herätellyt näitä kommentoijia siitä miten naurettavaa on elää elämänsä pelkän rahan perässä juosten. Ei kai, eipä täällä kovin fiksua porukkaa käykään.

    • Anonyymi

      Ps. 1 Kaksi tietä
      Ps. 13 Kuinka kauan peität minulta kasvosi
      Ps. 16 Herra pitää palvelijoistaan huolen
      Ps. 45 Häälaulu Kuninkaalle
      Ps. 35Herra valvo oikeuttani
      s. 239 UT 2. Kirje Korinttilaisillec 10 - 11

      Kiitos Jeesus Aamen Sinun Ihanassa nimessä Rukoilen Jumalan siunausta

      T. Rohkaisija

    • Anonyymi

      Sovimme yhteen. Ota rohkeasti yhteys! ❤️ To J from Mn

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe