olen mies tule luokseni nuolen heppiäsi pallejasi kieleni hyväilee peräreikääsi saat panna minua edestä ja takaa tule nauttimaan kanssani
miesten kesken
11
166
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta se peräreikäs kirjottelu
- Anonyymi
haluaisin että mies tulisi paneen minua olen mies odotan pylly pystyssä
- Anonyymi
Oota mut elä pitkästy paskatykki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oota mut elä pitkästy paskatykki
Palsta kyylä kävi kertomassa itsestään,ton jo olet tunnustanut monta kertaa.
- Anonyymi
Tulen mielelläni jos lähellä hyvinkäätä
- Anonyymi
olen riksusta nyt peräni on kiimassa panisit kyrvän perääni olen yksinäinen mies asun yksin tule luokseni nautitaan miesten kesken
- Anonyymi
No niimpä näytät tekevän.Millainen tyyppi jolla on yöllä ensimmäisenä mielessä mätäsuoli.Hyi saatana mahtaa on näky.
- Anonyymi
Älä kerro enempää itsestsi tuo riittää.Oksennus tulee hyi saamari mikä ämmä.
Miten saada kontaktia
- Anonyymi
jos olet kiinostunut soita 0443413783
- Anonyymi
Siitä paskatahan sä olet aina ollut kiinnostunut.Käytkin kertoo siitää joka päivä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304123Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121362- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901