Hirttoköyden materiaali

Anonyymi

Dear Eki, toivon ihan asiallisia vastauksia.
Onko 10mm sisalköysi rasvattuna ok hirttäytymiseen ja jos on, niin onko esim maatalouskaupan valjasrasva hyvä valinta, vai onko sillä väliä onko vain joku perusvaseliini.

Kyselen kun ei ole kokemusta. T. Poika 31 vee

7

<50

Vastaukset

• "Voi ei, älä tee mitään itsellesi!"

Mutta asiaan: kokeilemallahan se selviää.

• No eipä ole kokemusta mullakaan, mutta uskon että tuon valjasrasvan korvaa varmasti vaikka vaseliini tai joku konerasva paremman puutteessa.
      Olen tuntenut yhden henkilön joka hirttäytyi, eikä käyttänyt minkään valtakunnan rasvaa köydessä joten ei se varmaan välttämätöntä ole.

• Kiitos, varmaan jäykkää vaseliinia tai valjasrasvaa helpompikin uittaa tuommonen naru jäteöljyastiassa, mikäli ei kuivana toimi. Tuskin tuolla tosiaan mitään merkitystä on, kun ei millään muullakaan tässä elämässä ole ollut vuosikymmeniin.

• Kerro sitten miten kävi niin tietää kun tulee tarvetta itsellä, vaikka oma suosikkini on kyllä tuo klassinen teräslankaa kaulan ympäri, kädet pikaliimalla kiinni ohimoille ja hyppy katolta.

• Niin ja tietysti köydellä jalka kiinni johonkin että jää roikkumaan naapureiden ja ohikulkijoiden piristykseksi siihen seinustalle.

• Aloittajalle: Taidat vihata itseäsi? Sinunhan ei ole pakko vihata itseäsi. Soittaisit psykologille ajan, tai vaikka suoraan 112, jos olet aikonut vahingoittaa itseäsi. Jokaisella meistä on ihmisarvonsa ja paljon hyvää potentiaalia moneen suuntaan, mutta niistä ei välttämättä tiedä ennenkuin vasta vanhemmalla iällä kun on kokeillut uusia asioita. Jotkut meistä kypsyvät hitaasti, eikä siinä ole mitään pahaa. Kukaan ei meitä tuomitse paitsi jokainen itse tuomitsee itsensä. Maailmassa on paljon ihmisiä jotka toivoisivat hyvää sinulle. Myös pahoja ihmisiä on, sitä en kiellä, mutta vastapainona ylettömän hyviäkin on.

Ystävällisin terveisin...
      -Poika 37v.

• Ei sillä, oon ideoinu isoa nippistä kiinnitettynä mihin tahansa riimun jatkoksi.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vaarallinen neuvo kansalle

Hätkähdyttävä tieto marjastajille: Jopa yli puolet yksityisteiden rajoitusmerkeistä laittomia – Asiantuntija: "Itse tehtyjä ei tarvitse noudattaa" Ra
      Maailman menoa
      333
      6278
    2. Martinan kunnioitus muita kohtaan?

Astuu kirkkoon rinnat paljaana . Just ja just peittää nännit. Hirveä myötähäpeä- kuka oikeesti kehtaa muutakuin Martina? Liian lyhyt hame! Ollaan k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      374
      3579
    3. Vihreiltä selvä viesti,jos emme saa ilmastotavotteita

läpi lähdemme tästä hallituksesta. Ja tämä tule tapahtumaan aivan varmasti koska meillä ei ole varaa toteuttaa vihreiden toivomuslista. Nyt pitäisi al
      Perussuomalaiset
      155
      3109
    4. Onko taas Stefulla ja Sofialle tilanne päällä?

Eilen niin iloisesti kilisteltiin laseja ja tänään ei kumpaakaan näy instassa..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1494