Hirttoköyden materiaali

Anonyymi

Dear Eki, toivon ihan asiallisia vastauksia.
Onko 10mm sisalköysi rasvattuna ok hirttäytymiseen ja jos on, niin onko esim maatalouskaupan valjasrasva hyvä valinta, vai onko sillä väliä onko vain joku perusvaseliini.

Kyselen kun ei ole kokemusta. T. Poika 31 vee

7

2312

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Voi ei, älä tee mitään itsellesi!"

Mutta asiaan: kokeilemallahan se selviää.

• Anonyymi

No eipä ole kokemusta mullakaan, mutta uskon että tuon valjasrasvan korvaa varmasti vaikka vaseliini tai joku konerasva paremman puutteessa.
      Olen tuntenut yhden henkilön joka hirttäytyi, eikä käyttänyt minkään valtakunnan rasvaa köydessä joten ei se varmaan välttämätöntä ole.

• Anonyymi

Kiitos, varmaan jäykkää vaseliinia tai valjasrasvaa helpompikin uittaa tuommonen naru jäteöljyastiassa, mikäli ei kuivana toimi. Tuskin tuolla tosiaan mitään merkitystä on, kun ei millään muullakaan tässä elämässä ole ollut vuosikymmeniin.

• Anonyymi

Kerro sitten miten kävi niin tietää kun tulee tarvetta itsellä, vaikka oma suosikkini on kyllä tuo klassinen teräslankaa kaulan ympäri, kädet pikaliimalla kiinni ohimoille ja hyppy katolta.

• Anonyymi

Niin ja tietysti köydellä jalka kiinni johonkin että jää roikkumaan naapureiden ja ohikulkijoiden piristykseksi siihen seinustalle.

• Anonyymi

Aloittajalle: Taidat vihata itseäsi? Sinunhan ei ole pakko vihata itseäsi. Soittaisit psykologille ajan, tai vaikka suoraan 112, jos olet aikonut vahingoittaa itseäsi. Jokaisella meistä on ihmisarvonsa ja paljon hyvää potentiaalia moneen suuntaan, mutta niistä ei välttämättä tiedä ennenkuin vasta vanhemmalla iällä kun on kokeillut uusia asioita. Jotkut meistä kypsyvät hitaasti, eikä siinä ole mitään pahaa. Kukaan ei meitä tuomitse paitsi jokainen itse tuomitsee itsensä. Maailmassa on paljon ihmisiä jotka toivoisivat hyvää sinulle. Myös pahoja ihmisiä on, sitä en kiellä, mutta vastapainona ylettömän hyviäkin on.

Ystävällisin terveisin...
      -Poika 37v.

• Anonyymi

Ei sillä, oon ideoinu isoa nippistä kiinnitettynä mihin tahansa riimun jatkoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe