Niin mitä hyötyä on olla uskossa?
Jos kaikki pääsevät taivaaseen
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei siitä ole mitään hyötyä, eikä tarvitsekaan olla:-)
- Anonyymi
Kyllä siitä on hyötyä , eihän ihmiset valheisiin muuten uskoisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siitä on hyötyä , eihän ihmiset valheisiin muuten uskoisi.
Vaan eikö siitä tule pettymys jos siellä ei jumalaa ja jeesusta olekkaan. Tuleeko uskovaisten järjestämiä rähinöitä ja mielenilmauksia taivaassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan eikö siitä tule pettymys jos siellä ei jumalaa ja jeesusta olekkaan. Tuleeko uskovaisten järjestämiä rähinöitä ja mielenilmauksia taivaassa?
Kyllä uskovaisten rähinät syntyvät, jos ei auteta rikollisia.
- Anonyymi
Taivaaseen pääsemiseen uskovat ehkä pettyvät. Joten kaikki eivät pääse minnä uskovat pääsevänsä, jos väärennetyn raamatun kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen antamaan tietoon voi luottaa.
Kristillisen Kaikkivaltiaan Jeesuksen antama....
KIELTO tunnetaan
SYY KIELLON ANTAMISEEN tunnetaan
KIELLON KOHDE tunnetaan
KIELLON RIKKOMISEN SEURAUKSET tunnetaan.
Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
((( viitaten mm alla olevaan Apostolien teot:13:6 tekstiin:)))
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
-
kristittyjen raamatullinen jumala ja Barjeesus:
https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."- Anonyymi
Jaha, Barjeesus on tullut pois baarista. Tuliko monenkin promillen humala?
Jos uskon avulla pysyy erossa rikoksista ja päihteistä ja on muutenkin hyvin auktoriteetinkaipuinen, silloin siitä on hyötyä.
- Anonyymi
"voi olla" mutta ei kannattis jakaa katteettomia lupauksia...
-
UT / Joh. Ilm. 22:18, 19 "Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan; ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu. "
ja
netillä olevien raamatuissa olen nähnyt että VT:ssa ovat myös samat muutkset, joten...:
VT / 5Moos 12:32. "Kaikkea, mitä minä käsken, noudattakaa tarkoin. Älkää siihen mitään lisätkö älkääkä siitä mitään ottako pois."
((Joten KAIKKIVALTIAAN JUMALAN ANTAMA LAKI "älä tee huorin" Lain poistaminen on laittomuus.... sen myötä kristillisten juutalaisten linjasta luopuminen johtaa laittomuuden paavalilais-luterilaisuuden opin linjalle. Netti raamattun VT:nkin on muutos tehty, elleivät ole palauttaneet. Se käytännössä merkitsee mm sitä, että vain aviossa olevat eivät saa huorata mutta ei aviossa olevat saavat huorata eksytettyinä itsensä "ikuiseen tuleen."))
- Anonyymi
Semmoista pommia ei olekaan, jolla kaikki suolenpätkät ehjänä päätyisivät taivaalle paleltumatta.
- Anonyymi
Nyt oli kyllä aivan ylivetoisen lookinen kommentti !
oliko punainen vai valkoinen kärpässieni joka tuon sai aikaan hmm. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oli kyllä aivan ylivetoisen lookinen kommentti !
oliko punainen vai valkoinen kärpässieni joka tuon sai aikaan hmm.Vai olisiko siellä taustalla, jonkun jeesusteleman hyökkäys.
On turha antaa rikollisille anteeksi ja lisätä heidän määriään yhteiskunnassa.
Kaikki uskovat johonkin välttääkseen annihilaation.
Eivät kaikki kuitenkaan taivaaseen halua, varsinkaan ne, jotka haluavat itse määritellä, millaista elämän siellä tulisi olla.- Anonyymi
Älä syötä omia uskomuksiasi, muitten nimissä. Minä ainakin valitsisin mieluummin annihilaation, kuin iänkaikkisen tylsän elämän uskovaisten jeesustelua kuunnellen.
- Anonyymi
Jos niin toivoo, niin se ei ole ollenkaan huono asia. Myös Jumala toivoisi samaa.
Raamatussa kuitenkin tulee esille se, että kaikki valitettavasti eivät pääse taivaan kirkkauteen. Tämä on surullista ja myös Jumalan suree sitä todella paljon.
Siksi Jumala itse tuli Jeesuksessa maan päälle, että mahdollisimman moni ihminen vielä pelastuisi. Kaava on aika yksinkertainen. Kun Uskoo aidosti Jeesukseen, katuu syntejään ja tekee parannuksen, siirtyy näin kuolemasta elämään eli taivaan perilliseksi.
Toki Jumala tuntee jokaisen ihmisen. Hän näkee millainen ihminen sisimmältään on. Onko hän taipuvainen ja kykenevä ottamaa Kristuksen Vapahtajakseen vai onko hän paatumuksen tiellä. Kaikille kyllä annetaan mahdollisuus tehdä ratkaisu kenenkään vapaata tahtoa unohtamatta. Kaikki on Jumalalle mahdollista. Tsempit!- Anonyymi
Onko jumala sama asia kuin unversaalinen KARMAn laki. Eihän se voi olla joku ukko joka on aina ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jumala sama asia kuin unversaalinen KARMAn laki. Eihän se voi olla joku ukko joka on aina ollut.
Jeesus on kyllä ollut ja useitakin jeesuksia. Samalla tavalla alkuun pantu ja lopulta kuopattu niinkuin me kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on kolminaisuus. Tämän kolminaisuuden muodostaa Isä, Jahve; poika eli Jeesus Kristus sekä Pyhähenki. Eli kolme erillistä persoonaa, joilla on sama jumalallinen luonto. Isä istuu valtaistuimella keskellä, poika oikealla puolella. Pyhä henki lähtee Isästä ja pojasta. Toki eihän heitä siihen valtaistuimelle naulattu ole eli pystyvät käymään vaikka hampparilla niin tahtoessaan. No vitsi, vitsi. Kuitenkin suurin piirtein näin. Tsempit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailman eri kultteereiden; ihmiskunnan 11-miljoonaa jumalat asettavat erillaisia Lakeja oppeineen. Sitä todista mm kristittyjen lahkolaisuudet jumalineen... Suomen valtion kirkolla on noin 18 lestadiolaisuuden ryhmää ja suomalaisillahan on paljon mm amerikkalaisten jumalia ja sekä maahan muuttajien uskontojen tuomat myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on kolminaisuus. Tämän kolminaisuuden muodostaa Isä, Jahve; poika eli Jeesus Kristus sekä Pyhähenki. Eli kolme erillistä persoonaa, joilla on sama jumalallinen luonto. Isä istuu valtaistuimella keskellä, poika oikealla puolella. Pyhä henki lähtee Isästä ja pojasta. Toki eihän heitä siihen valtaistuimelle naulattu ole eli pystyvät käymään vaikka hampparilla niin tahtoessaan. No vitsi, vitsi. Kuitenkin suurin piirtein näin. Tsempit!
Tuo on raamatun tiedon mukaan väärin sillä...:
Kolminaisuus oppi on kristittyjen oppi:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
JOSSA
Luopumalla Heistä yhdestä, luopuvat Heistä ja pelastuksesta.
Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!
- Anonyymi
Uskominen on uskovien oma pikku kikka saavuttaa etua muihin nähden taivaspaikan suhteen. Todellisuudessa etua eivät saa yhtään.
- Anonyymi
Juurikin niin!
- Anonyymi
Olet oikeassa mutta raamatun lukeneina heidän tulisi tietää totuus.
Tosin, uskontunnustuksen kaltaisuus eksyttää.... mm nämä kohdat:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Meillä ei ole järkeä'
'Meillä ei ole ymmärrystä'
'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
'Olemme syntisiä'
(Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopuminen)
'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
(Saatanan ja Barjeesuksen orjaksi)
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
(Synti=Rikos)
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
Jeesus ei rikoksia sovittanut ja synti on sama kuin Lain vastainen rikos: 1 Johanneksen kirje 3:4-10
Joten syntien/rikoksien sovitus jäi saamatta niin kuin Pyhän Hengen tuki:Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä." Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!
Huom! Kaikkivaltiaan Jumalan ja Kaikkivaltiaan kristillisten Jeesus ei seuraajiltaan uskontunnusta vaadi. He tuntevat omansa.
- Anonyymi
Vastaus siihen raamatussa on selvyydellä, oikein Kaikkivaltiaan Jeesuksen antamana:
Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
((Kaikkivaltias Jeesus viittaa raamattunne tähän tekstiin: Apostolien teot:13:6 ))
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
Suomen uskonvapautta koskeva Laki antaa haluville mennä "ikuiseen tulee" tai "helevettiin" jne se on valinnan vapaus on jokaisella vaikka kaikki lapset eivät sitä oikeuttaan saa... - Anonyymi
Uskovaiset eivät osaa muuta kuin uhkailla karmealla kohtalolla, jos joku ei usko niinkuin he sanovat. Voi ressukat, eivät itsekään pääse taivaaseen. Ja kukaan normaali ihminen ei mihinkään taivaaseen ole pyrkimässäkään. Se on niin eilispäivän juttu, Tai viime vuosituhannen juttu.
- Anonyymi
Taivaassa sitä on tarjolla lapsillekin :(
- Anonyymi
"Jos kaikki pääsevät taivaaseen
Niin mitä hyötyä on olla uskossa?"
Uskossa olevan näkökannalta ei tietysti mitään hyötyä, kun taas uskonnollisten yhteisöjen johtajiston näkökannalta se olisi täysi katastrofi mikäli heillä ei olisi maksavia asiakkaita, joita sitouttaa koko eliniäksi, ja ehkä kuoleman jälkeenkin uskonnolliselle yhteisölle tehdyn testamentin muodossa.
Ei kukko käskien laula, eikä saarnamies palkatta puhu, ja ruokahalu kasvaa heilläkin syödessä, kuten sananlasku sattuvasti ilmoittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 666441
- 715868
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1365185- 624055
- 143925
- 383329
- 733138
- 683001
- 852778
- 492047