Ahne nainen on...

22

14653

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika tylsää. Ihan normikamaa, jota on netti täynnä. Eikä nainen ole edes kaunis. Ja lisäksi video on huonolaatuinen. En keksinyt tästä yhtäkään hyvää pointtia.

    • Hyvin otti rouva suihin.

      • Anonyymi

        Tosi hyvin juu..ei tuollaista menoa itsekään kestäis tuon kauempaa ;)..Ei tainnut olla tuo kuvanlaatu tuon videon pää-asia ja kauneushan on sitten katsojan näkemys. Yleensä ne kauniina itseään pitävät ei juuri tuollaiseen"alistu" kun ovat niin kauniita..omasta mielestään.
        Millaisen suihinoton normikama mies haluisi jos tuo oli aivan keskinkertaista? Mun mielestä tuossa päästiin asian ytimeen kyllä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosi hyvin juu..ei tuollaista menoa itsekään kestäis tuon kauempaa ;)..Ei tainnut olla tuo kuvanlaatu tuon videon pää-asia ja kauneushan on sitten katsojan näkemys. Yleensä ne kauniina itseään pitävät ei juuri tuollaiseen"alistu" kun ovat niin kauniita..omasta mielestään.
        Millaisen suihinoton normikama mies haluisi jos tuo oli aivan keskinkertaista? Mun mielestä tuossa päästiin asian ytimeen kyllä...

        Kivasti kiima nousi itselläkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi hyvin juu..ei tuollaista menoa itsekään kestäis tuon kauempaa ;)..Ei tainnut olla tuo kuvanlaatu tuon videon pää-asia ja kauneushan on sitten katsojan näkemys. Yleensä ne kauniina itseään pitävät ei juuri tuollaiseen"alistu" kun ovat niin kauniita..omasta mielestään.
        Millaisen suihinoton normikama mies haluisi jos tuo oli aivan keskinkertaista? Mun mielestä tuossa päästiin asian ytimeen kyllä...

        Kun katson leffaa, en samaistu siihen. Katson sitä visuaalisesti.
        Näitä imutusjuttuja ihan helvetisti, enkä nähnyt tuossa yhtään mitään ihmeellistä.
        Varsinkin jenkit tuottaa pelkkää blowjob kamaa. Siinä pääasiassa näkyy kulli. Minua ei kiinnosta toisten miesten kalut, haluan nähdä naisen!!!
        t. normikamaan kyllästynyt


    • Anonyymi

      Tykkäisin ottaa.. upea kalu täysin vslkoita spermaa nami nami😋N 46

      • Anonyymi

        Haluisitko nainen 46 koittaa aitoo? Tavataan jossain ja pääset suoraan asiaan kiinni. Vaikka autossa.
        T: Jaakko pks seudulta


      • Ai että kun saisinkin laueta käsittelyssä. Mistä olet? ...jos kiinostaa


      • Anonyymi

        Mitä kiihottavaa tässä on, kun lähikuvassa näkyy vain miehen kalu? Näin heterona minua ei kiinnosta katsella toisten miesten munia. Naista ei näy ollenkaan.


    • Anonyymi

      Onhan sitä kalua mukava imeskellä välillä..kostuu itsekin aikalailla..

    • Anonyymi

      Aivan ihanaa😊 N 33

      • Anonyymi

        No, missä te ootte kaikki kiimaiset naiset. Oon vähän niin kuin ettinyt teitä.
        T: Jaakko


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Haluisin kanssa.. upea kyrpä..😗😗😗t. Varattu 33v


      • Anonyymi

        Ihana kyrpä.😍siihen tekisi mieli istua myös..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kyrpä.😍siihen tekisi mieli istua myös..

        Holaa tääl ois 20cm muna minkä päälle saa istua.. Kymenlaaksosta olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Holaa tääl ois 20cm muna minkä päälle saa istua.. Kymenlaaksosta olen.

        Minäkin..oon vähän vanhempi nainen 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin..oon vähän vanhempi nainen 😊

        Moi minkä ikäinen olet? Olisin oikein kiinnostunut. Olen 180cm kalju normivartaloinen ja erittäin aktiivinen seksinsuhteen naisen nautinto on etusijalla. Mist päin?


    • täällä olis 20 nuri mies jolle kelpais seksiseura mutta ei löydy onko tääl kiinnostuneita naisia saa olla vaikka varattu

    • Anonyymi

      slow blowjob without hands...parasta mitä nainen voi tehdä

      • Anonyymi

        Runkkaan just ja katson videota


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3047
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      544
      2886
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2068
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1942
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1795
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1761
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1492
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1247
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1198
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1152
    Aihe