Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Ahne nainen on...

https://xhamster.com/videos/pigtails-suck-and-swallow-4796587
Tälläsestä käsittelystä ei voi kun haaveilla
2217378
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 22

Vanhimmat

Aika tylsää. Ihan normikamaa, jota on netti täynnä. Eikä nainen ole edes kaunis. Ja lisäksi video on huonolaatuinen. En keksinyt tästä yhtäkään hyvää pointtia.

Äänestä

Hyvin otti rouva suihin.

Äänestä
  • Tosi hyvin juu..ei tuollaista menoa itsekään kestäis tuon kauempaa ;)..Ei tainnut olla tuo kuvanlaatu tuon videon pää-asia ja kauneushan on sitten katsojan näkemys. Yleensä ne kauniina itseään pitävät ei juuri tuollaiseen"alistu" kun ovat niin kauniita..omasta mielestään.
    Millaisen suihinoton normikama mies haluisi jos tuo oli aivan keskinkertaista? Mun mielestä tuossa päästiin asian ytimeen kyllä...

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tosi hyvin juu..ei tuollaista menoa itsekään kestäis tuon kauempaa ;)..Ei tainnut olla tuo kuvanlaatu tuon videon pää-asia ja kauneushan on sitten katsojan näkemys. Yleensä ne kauniina itseään pitävät ei juuri tuollaiseen"alistu" kun ovat niin kauniita..omasta mielestään.
    Millaisen suihinoton normikama mies haluisi jos tuo oli aivan keskinkertaista? Mun mielestä tuossa päästiin asian ytimeen kyllä...

Kivasti kiima nousi itselläkin

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tosi hyvin juu..ei tuollaista menoa itsekään kestäis tuon kauempaa ;)..Ei tainnut olla tuo kuvanlaatu tuon videon pää-asia ja kauneushan on sitten katsojan näkemys. Yleensä ne kauniina itseään pitävät ei juuri tuollaiseen"alistu" kun ovat niin kauniita..omasta mielestään.

Kun katson leffaa, en samaistu siihen. Katson sitä visuaalisesti.
    Näitä imutusjuttuja ihan helvetisti, enkä nähnyt tuossa yhtään mitään ihmeellistä.
    Varsinkin jenkit tuottaa pelkkää blowjob kamaa. Siinä pääasiassa näkyy kulli. Minua ei kiinnosta toisten miesten kalut, haluan nähdä naisen!!!
    t. normikamaan kyllästynyt

Äänestä

Tykkäisin ottaa.. upea kalu täysin vslkoita spermaa nami nami😋N 46

Äänestä
  • Haluisitko nainen 46 koittaa aitoo? Tavataan jossain ja pääset suoraan asiaan kiinni. Vaikka autossa.
    T: Jaakko pks seudulta

Äänestä

• Aloittaja

Ai että kun saisinkin laueta käsittelyssä. Mistä olet? ...jos kiinostaa

Äänestä

• Mitä kiihottavaa tässä on, kun lähikuvassa näkyy vain miehen kalu? Näin heterona minua ei kiinnosta katsella toisten miesten munia. Naista ei näy ollenkaan.

Äänestä

Onhan sitä kalua mukava imeskellä välillä..kostuu itsekin aikalailla..

Äänestä

Aivan ihanaa😊 N 33

Äänestä
  • No, missä te ootte kaikki kiimaiset naiset. Oon vähän niin kuin ettinyt teitä.
    T: Jaakko

Äänestä

• Haluisin kanssa.. upea kyrpä..😗😗😗t. Varattu 33v

Äänestä

• Ihana kyrpä.😍siihen tekisi mieli istua myös..

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ihana kyrpä.😍siihen tekisi mieli istua myös..

Holaa tääl ois 20cm muna minkä päälle saa istua.. Kymenlaaksosta olen.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Holaa tääl ois 20cm muna minkä päälle saa istua.. Kymenlaaksosta olen.

Minäkin..oon vähän vanhempi nainen 😊

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Minäkin..oon vähän vanhempi nainen 😊

Moi minkä ikäinen olet? Olisin oikein kiinnostunut. Olen 180cm kalju normivartaloinen ja erittäin aktiivinen seksinsuhteen naisen nautinto on etusijalla. Mist päin?

Äänestä

täällä olis 20 nuri mies jolle kelpais seksiseura mutta ei löydy onko tääl kiinnostuneita naisia saa olla vaikka varattu

Äänestä

slow blowjob without hands...parasta mitä nainen voi tehdä

Äänestä
  • Runkkaan just ja katson videota

Äänestä

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Lahti66 kirjoitti:

https://xhamster.com/videos/pigtails-suck-and-swallow-4796587
Tälläsestä käsittelystä ei voi kun haaveilla

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu