Mikä tunne, kun puoliso panee vierasta?

Anonyymi

Eri ryhmäseksin muotoja harrastaneilta naisilta ja miehiltä kysyn, että miltä teistä tuntuu, kun puoliso nai vieraan kanssa. Itsellä vieraan kyrvän uppoaminen vaimoni pilluun tuntuu kiihottavalta, mutta on siinä varmaan myös mustasukkaisuutta?
Samaa sanoi vaimonikin, kun näki minun naivan toista naista. Emme kumpikaan osanneet selittää, mutta koukkuun jäimme.
Ihan uusi ja jännä tunne.

52

6934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varsinkin se vieraan ensipisto vaimoon on jäänyt mieleeni äärimmäisen kiihottavana. Myös vaimon orgasmit ja estoton antautuminen ovat huimia kokemuksia. Ehkä niissä mustasukkaisuuskin välillä nostaa päätään.

      • Anonyymi

        Eka kerta oli meilläkin järisyttävin ja kondomin puuttuminen lisäsi kaikkien kolmen kiihkoa. Vaimo antautui siis heti ekakerralla täysin. Vieraan laukeaminen vaimon sisään näytti tosi hurjalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eka kerta oli meilläkin järisyttävin ja kondomin puuttuminen lisäsi kaikkien kolmen kiihkoa. Vaimo antautui siis heti ekakerralla täysin. Vieraan laukeaminen vaimon sisään näytti tosi hurjalta.

        Kyllä mäkin muistan ekan kerran, kun silloinen vaimoni, olisko ollut 35 vuotias, iski nuoren pojan tanssipaikalta ja toi sen meille. Vaimo kävi suihkussa ja tuli sieltä alasti poitsun kanssa. Siinä olohuoneen sohvalla, pienen sähellyksen jälkeen onnistui akti, sinne painui etuheppiveitikka vaimon kiitoradan päähän, eikä siinä kauaa mennyt... eikä kondomia käytetty. Aamulla oli nahkasohvalla kuivahtanut tahra muistona illan iloista.


    • Anonyymi

      Parasta tuossa on tuo valmistautuminen, oikean "Stagen" löytäminen ja vaimon pukeutuminen. Sama juttu, kuin metsästyksessä, ei se kaato, vaan vaaniminen. Alkuun, siis joskus 25 vuotta sitten, tuo oli vähän ahdistava tilanne. Meillä siis vaimo on tuo, joka noita seksijuttuja harrastaa. Minä tyydyn katselemaan :)

      • Anonyymi

        25 vuotta ja montakohan kaatoa siinä ajassa on mahtanut tulla ? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        25 vuotta ja montakohan kaatoa siinä ajassa on mahtanut tulla ? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn ?

        Vai mielenkiinnosta, pitää hiuan laskea: Yli kaksi, mutta alle kolme kuukaudessa. Olisko 500 tai vähän yli.


      • Anonyymi

        25 vuotta ja 500 panoa, eihän se oli edes normiseksin määrä, vaikka tuohon lisäisi vielä tuota kotoista tuotantoa ? Sama se kait on, kuka siellä mulkun varressa on. Ja sitäpaitsi, tuntemani Puolalainen ilotyttö kertoi ottaneensa 5 asiakasta päivässä kymmenen vuoden ajan. Ja sen tiukenpaa ja parempaa tavaraa en ole ikinä pannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        25 vuotta ja montakohan kaatoa siinä ajassa on mahtanut tulla ? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn ?

        Laskin kerran monestiko vaimoni on saanut spermalastin "vieraalta" mieheltä.
        Hänellä on 1 ahkera vakimies jo 18 vuotta pannut vaimoani ja 2 vakituista jotka pari kertaa kuussa käy ja joitakin yksittäisiä vuosittain.
        Laskettiin että 18 vuoden aikana vaimon pilluun on purkautunut vieras lasti noin3500 kertaa varovaisen arvion mukaan.


      • Anonyymi

        vaimolle kyrpää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laskin kerran monestiko vaimoni on saanut spermalastin "vieraalta" mieheltä.
        Hänellä on 1 ahkera vakimies jo 18 vuotta pannut vaimoani ja 2 vakituista jotka pari kertaa kuussa käy ja joitakin yksittäisiä vuosittain.
        Laskettiin että 18 vuoden aikana vaimon pilluun on purkautunut vieras lasti noin3500 kertaa varovaisen arvion mukaan.

        Olette tosi mielenkiintoinen AvioPari, kunnioitamme sitä kaikkee mitä teette, olette Fiksuja kuinka ymmärrätte, mitä todellisuudessa Vaimo tarrvitsee, ja olette sen
        hoitaneet Fiksusti, hyvää jatkoa teille.
        T. AvioPari 40v plus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        25 vuotta ja montakohan kaatoa siinä ajassa on mahtanut tulla ? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn ?

        Tämä on äkkiseltään vakee todeta 25V ajalta.
        Meillä varmaankin ollut tänä aikana / meillä sexi nainti, ollut aika ammattimaista. 1v on
        365pv,meillä on ollut 1v noin 290 PV yönä,
        vieraita miehiä, vähintää 3/4 Miestä käynyt
        vaimo luona PV / Yön aikana, kuten myös ryhmä sexi on tehty paljonkin. Eli 1v aikana ollut keskimäri noin 980 vierasta miestä. Tämä
        25v aikana Noin 24500 Miestä ollut Vaimo kanssa joista varmasti useita satoja jopa tuhat
        miestä käynyt useita kymmeniä satoja kertoja
        meillä käynyt naimassa vaimoo. Olemme erittäi tyytyväisiä mitä olemme tehneet, nyt olemme M. 49v N 51v. Ja nyt osaamme nauttia
        laatu ryhmä sexistä, että vaimolla käy huomattavasti nuorempia miehiä rakastajina
        joita ilman rva ei pärjää.

        Meillä on ajatuksena ollut mikä vaan on vahvistunut, ja tuntuu meistä oikeutetulta. Haluaisimme mies ryhmä 3/4 Rajua vaikkapa olisivat raakojakin, jotka osaavat tehdä mitään sääliä tuntematta, ottaisivat rva vaimo käsittelyynsä repisivät vaateet päältä antaisivat Rajua Kuritusta ottaisivat väkisellä rajusti haaroje reisie välistä vittua, pitkä kestoisesti rajua väkivaltaa käyttäen. Tämä ajatus halu on tosi suunnaton, kun vain saisimme sääliä tuntemattomia miehiä tämä tekemää. Kysymme onko näistä asioista aviopareilla kokemusta tietoo, onko tälläistä miehiä saatavana. Heittäkää jotai tietoo, odotamme tätä.


    • Anonyymi

      Alussa aina hankalaa, lopussa seisoo...kiitos. Tuollaiseen seksiin jää helposti koukkuun. Meidän suhteessa tunne on kummankin puoleista. Mies katselee ja minä nain. Mutta kummallekin tuo on kiihottavaa ja tyydyttävää.

      • Anonyymi

        Sanoo varsinainen tattipää.


      • Anonyymi

        Jotkut uskaltavat luottaa puolisoonsa ja toteuttaa halujaan, jotkut tyytyvät vain aukomaan päätään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut uskaltavat luottaa puolisoonsa ja toteuttaa halujaan, jotkut tyytyvät vain aukomaan päätään.

        Yhden kaverin kanssa pannaan vaimoani anakin 10-15 kertaa yössä kumpikin.
        3-9 yötä kuukaudessa ollaan kolmistaan.
        Kaveri panee vaimoani noin 55 kertaa kuukaudessa 660 kertaa vuodessa.
        38 vuotiasta vaimoani jo yksi kaverini on pannut 1560 kertaa 16 kimppaseķsi vuoden aikana.
        Hän ei ole edes ainoa vieras joka on vaimoani pannut.


    • Anonyymi

      Adrenaali lisääntyy roimasti kun vieras paee omaa vaimoa.
      Kiihoittaa kummasti.
      Me annetaan usein vieraan panna vaimoa.

    • Anonyymi

      "Adrenaali lisääntyy roimasti, kun vieras panee omaa vaimoa.
      Kiihoittaa kummasti." noihan se menee. Adrenaliinillä on myös vaikutusta muihin hormooneihin, siksi tuollaisen seksin harrastaminen on tyydyttävää. Samoin olisi noiden SM juttujen kanssa, siinäkin piiskataan adrenaliini ylös ja sitten vaan tuntuu seksi paremmalta. Myös nuo tuota hormoonia käyttävät ovat kertoneet adrenaliinin vaikutuksesta.

      • Anonyymi

        Tämä ensimmäinen kerta, minkä minä näin miten
        vaimoani naitii pantii, mutta se todellisuus Vaimoani oli koko ajan naitu minkä olimme olleet avioliitossa, Vaimoni oli työ paikalla toimitus johtaja vaiki rakastaja vara vaimona, mutta siihen mennessä kun minä avio
        miehenä pääsi näkemää. tämä tapahtui K:Suomessa, minun synnyin kotini, perun kirjoitus
        koti tilani jako tilaisuus, 3veljeä 3 siskoo, ensimmäisiä serkkuja miehiä 11. NAIS puolisia ensimmäisiä serkkuja 9 naista. Olimme N 29v
        M27v olimme olleet avioliitossa 6v.
        Kun tämä perunkirjoitus jako suoritettiin.
        Kun kaikki asiat saatii hoitettua, Vietimme sen kunniaksi railakasta Vkl. Yövyimme kaikki sukulaiset tässä Koti tilani talossa, 47 ihmistä oli
        näitä lähisukulaisia, Että minä ja vaimo. Tämä oli
        myös ensimmäinen kerta että sukulaiset näkivät,
        vaimoni. Illalla myöhemmin minun 3me veljee, sanoi minulle, muista tämä jos tämä naine Vaimosi tulee tähän meidän sukuun, tiedät sen mitä pitää vaimollesi pitää tehdä, että siitä tulee meidä suvun jäsen. Vaimollas on sitten niin kiihkee näköne perse, että vaimoltasi otetaa Alushousut perseestä nussitaa poletaa vaimos vittu tämä yön aika, ja sanovat minulle sinulla ei ole tähä mitää sanottavaa, tai puuttumista.
        Laitoimme Isoo tupaa lattialle patjoja, teimme 16 toista ihmiselle petipaikat loput laitoimme kamareihin.. Vaimoni ja Minä olimme pihapuoleise seinä vierellä, Sovittii Että ilta 10.00 Aikaa on hiljaisuus, jotka haluaa pääsevät nukkumaa, Niin Näistä veljistäni 2si tuli Heti Minu ja Vaimo luo siihen lattialle,peiton alle. Sitä ei kukaa tajua tuntui mahottomalta kuinka tuli tuskane olo, tuntui että veri kiehuu päässä, kuinka kohisi ja jumputti päässä, tuli hirvee mustasukkainen kohtaus, vaikka halusin ihan hirveesti että nyt pääsen näkemään miten vaimolta otetaa Vittua,
        Sitä tuskaa ei kukaa, ymmärrä kuin veljeni ottivat mekon vaimolta, sitte aukovat sukka soljet, Corsetti liivie alta vetivät kiskovat alushousut pois perseestä ja ottivat kokonaa pois. Vaimo sano
        minu veljille, onhan teillä kortonkit kun meinaatte nussia minulta vittua. Veljeni sanoi että me ei käytetä kortonkia sinu vittuus akka, Vaimoni sano että olisi vähä siistimpää mihin limat laskette, veljeni sanoivat että limat lasketaa Vittuus emättimee, se ei kuulu meille tuletko tiineexi tai ei. vaimo sano meillä ei ole edes pyyhe paperi rullaa. veljeni työnty vaimo jalakoje reisie haaroje Välii alako työntää Kyrpää sisää miten vaimo ääntelehti, minä sanoi että haen autosta pyyhe paperi rullia, minulla oli ihan hirvee olo, kuinka vapisin tupakka ei meinannut pysyä kädessä, otin pitkiä ryyppyä ulkona, Tunsin että kusetti mutta kyrpä seiso niin heleveti jäykkänä että sattu kipeesti, niin ei edes kusi tullut jätkästä kyrvästä.
        Vein nämä pyyhe paperi rullat, peiton alle, veljeni Poloki nussi vaimoo, ja kun varvit nussi laski limat Vitun vakoo ne limat pyyhittii. Tämä oli tuskainen kauhee yö Aamu 5 / 3m veljeeni nussi vaimoo, veljeni sanoi että vielä 2si seuraavaa yötä nussitaa
        Me nussitaa vielä Seuraava yö ja sitte tule 4jä serkkua jotka nussii seuraava Yön, tästä ette pääse mihinkää vittu on vaan sitä varten. Näin me sitten tämä asia Sovittii. Sen myös näin kamarissa serkut Nussivat naivat toistensa vaimoja,


    • Anonyymi

      Adrenaliini provosoi noita seksihormooneita. Tuollaisen session jälkeen on todella väsynyt olo, kun adrenaliini poistuu elimistöstä. Kokeilkaa vaikka.

      • Anonyymi

        Mä oon nainen ja vastaan tähän, vaikka vain miesten mielipidettä kysyttiin. Mun mies kyllä haluaa tuollaista leikkiä ihan oikeesti, ei siis mitenkään pakotettuna tai alistettuna. Ja ei mulla ole mitään sitä vastaan. Mulle kyllä kelpaa :)


    • Anonyymi

      Minä olen tottunut jo seurusteluaikana, siis 16 vuotiaana, silloisen tyttöystäväni ( nykyisen vaimoni ) kanssa noihin kimppajuttuihin. Festariteltassa tyttöäni pantiin porukalla. Se oli silloin vapaan seksin ja ehkäisypillerien aikaan. Muistan hyvin sen ilonpidosta syntyneen hajun ja äänet. Nyt 40 vuotta myöhemmin tuollainen on harvinaisempaa herkkua, mutta toki aina silloin tällöin. Ekaa kertaa en muista, olin silloin humalassa. Mutta kuitenkin niitä ensimmäisen vuoden muistoja on joitakin. En ole ollut mustasukkainen, en ainakaan muista. Olen aina ollut enemmänkin joukkuepelaaja kuin yksilösuorittaja.

    • Anonyymi

      Okoo, mäkin olen nainen ja muistan noita nuoruuden jutuista sen verran, että mun poikaystävä osti mulle pitsiset sukkanauhaliivit ja sukat. Ja jostakin kauheen korkeat korkkarit. Musta tuntui silloin, että olin melkein seksin ylipapitar. Sitten harrastettiin nuoruuden innolla kimppajuttuja. Mä ja pojat...

    • Anonyymi

      Näin naisena vastaan. Mies aluksi ehdotti että haluaa katsoa kun vieras nai minua. Ja todellakin oli kyllä tyytyväisempi kuin itse olisi ollut asilla. Siksi meillä on miehen kanssa todella harvoin ehkä kerran parissa kuukaudessa seksiä.
      Mutta mies ystävä kyllä käy usein eli voi sanoa että olo on kyllä hyvin tyydyttynyt. Olen tyytyväinen tähän järjestelyyn.

      • Anonyymi

        Vaimo muuttuu haluttavammaksi ja halukkaammaksi vieraan jälkeen. Kyllä nainen on tehty nussimista varten. Mitä anteliaampi sen parempi. Oma vaimo ei pihtaa. Kyllä vieras kelpaa.


    • Anonyymi

      Vaimoni kanssa vaimon olles 22-vuotias kokeilimme kimppaseksiä 1N ja 2M.
      Kokeilimme siinä sivussa parinvaihtoa ja pari kertaa oli vaimon tyttöystävä mukana.
      Meidän jutuksi jäi 1N ja 2M.
      Minun kaveri joka oli ensimmäinen joka kimpassa pani vaimoani hän panee yhä säännöllisesti vaimoani kimpassa ja yksin ja luvan kanssa.
      Käveri on pannut vaimoani kohta 32-vuotta.
      Nykyään hän ei saa seksiä kotona niin vaimolta hän käy seksiä hakemassa.
      Kun olen kotona niin kimpassa pannaan usein kun tulen perjantaina töistä on kaveri jo panemassa ja pääsen heti liukkaille.
      Kyllä kiihoittaa yhä panna omaa vaimoa kimpassa ja säännöllisesti.

      • Anonyymi

        Jos sanot vaimolle että haluat kolmanneksi toisen naisen tulee hirveää kritiikkiä ja kyselyä miksi hän ei riitä. Jos sanot vaimolle että haluat kolmanneksi toisen miehen saat seksiä välittömästi ja pidät vaimon tyytyväisenä pitkään vaikka kolmatta ei sänkyyn tulisikaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sanot vaimolle että haluat kolmanneksi toisen naisen tulee hirveää kritiikkiä ja kyselyä miksi hän ei riitä. Jos sanot vaimolle että haluat kolmanneksi toisen miehen saat seksiä välittömästi ja pidät vaimon tyytyväisenä pitkään vaikka kolmatta ei sänkyyn tulisikaan...

        ...tai ehkä vaimo käy omilla seikkailuilla keskustelun jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...tai ehkä vaimo käy omilla seikkailuilla keskustelun jälkeen.

        Meillä vaimo saa niin paljon kimppaa ja vierasta ettei hänen tarvitse sooloilla.
        Ainakin yksi mies panee häntä viikossa ja joskus jopa kolme vierasta miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sanot vaimolle että haluat kolmanneksi toisen naisen tulee hirveää kritiikkiä ja kyselyä miksi hän ei riitä. Jos sanot vaimolle että haluat kolmanneksi toisen miehen saat seksiä välittömästi ja pidät vaimon tyytyväisenä pitkään vaikka kolmatta ei sänkyyn tulisikaan...

        Kuvittelu kolmannestariittää joksikin aikaa mutta alkaa kaivata todellisuutta ja vierasta kyrpää vaimon kiimaiseen vittuun.
        Se on mielettömän seksikästä katsottavaa ja nostaa kiiman tappiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sanot vaimolle että haluat kolmanneksi toisen naisen tulee hirveää kritiikkiä ja kyselyä miksi hän ei riitä. Jos sanot vaimolle että haluat kolmanneksi toisen miehen saat seksiä välittömästi ja pidät vaimon tyytyväisenä pitkään vaikka kolmatta ei sänkyyn tulisikaan...

        No tämäkin on sitä naisten käyttämään alistamista/kiristämis seksin avulla.


    • Anonyymi

      Nautitaan vaimon hyvästä seksistä.
      Vaimolla on hieno keho ja tiukka pillu.
      Hän myös haluaa olla kimpan naisena ja miesten panemana.

    • Anonyymi

      Ei tunnu yhtään niin kauhealta, kuin mitä alkuun kuvittelin. Muutama eka kerta oli hiukan ahdistavaa, mutta siihen tottuu... ja lopulta jää koukkuun. Kokeilkaa, mutta minä olen sitten varoittanut tuosta koukuttumisesta, se on molemminpuolista. M 51v.

      • Anonyymi

        Tuolla kolmen kimpalla on myös taipumus alkaa ensin harvakseltaan. Sitten lähes joka viikko. Sen jälkeen useampi yhtä aikaa. Lopulta touhu voi oikeesti karata lapasesta.


      • Anonyymi

        Totta tuo koukuttaminen. Ensin olin vastaan, kun mies ehdotti. Nyt minä olen se, joka ehdottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tuo koukuttaminen. Ensin olin vastaan, kun mies ehdotti. Nyt minä olen se, joka ehdottaa.

        Meilläkin vaimo nykyään aktiivisempi pyytämään kolmatta pyörää kuin minä. Itse hommaan yllytin, joten saa vierasta aina kuin haluaa.


      • Anonyymi

        Mee sirkukseen pelle.


    • Anonyymi

      Vaimollani on ollut avioliittomme aikana 9 eri miestä mutta hänellä on 2500-3000 panokertaa 23 vuoden aikana.
      Samoista miehistä 2 panee vaimoani edelleen.
      Välillä ollaan kimpassa ja välillä miehet vain panevat vaimoa joko yläkerrassa kun olen kotona tai minun ollessa töissä.

    • Anonyymi

      Tekee mieli panna vaimoa kun näkee toisen panevan häntä.
      Usein panen vaimoani takaapäin ja vaimo antaa toiselle suuhoitoa saadakseen uuden seisokin aikaiseksi.
      Pannaan vuorotellen takaapäin toisen kullin ollessa suussa.

    • Anonyymi

      Tuntuu hienolta kun pystyy antamaan rakastamalleen naiselle kokemuksen kimppaseksistä.
      Vaimo saa kokea kahden ja joskus useamman miehen halut ja kiiman ja olla todella palvottu ja himoittu

      • Anonyymi

        Mistä löydätte tällaista seuraa ?
        Onko se sitten XU ?
        Meilläkin kiinnostusta olisi mutta kun ei oikein voi ehdottaa kenellekään suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä löydätte tällaista seuraa ?
        Onko se sitten XU ?
        Meilläkin kiinnostusta olisi mutta kun ei oikein voi ehdottaa kenellekään suoraan.

        Miksei voi ehdottaa suoraan.
        Miehet on otettuja vaikka kieltäytyisivät kunniasta ja useimmat panevat mielellään varattua naista.
        Minun kaverit ovat melkein kaikki joskus nussinut vaimoani ja monet työkaverini.
        Yksi hyvä ystäväni on asunut meillä (ollessaan asunnoton) 3 kertaa yhteensä 2v 8kk. 24 vuoden aikana jonka aikaa on vaimoani nussinut.
        Meillä asuessaan nukuimme alastoman vaimoni molemmin puolin ja panimme joka yö myös kuukautisten aikana vaimo oli jopa vieläkin kiimaine kuukautisten aikana ja vielä kiimaisempi viikko kuukautisten jälkeen.


    • Anonyymi

      "Meilläkin vaimo nykyään aktiivisempi pyytämään kolmatta pyörää kuin minä. Itse hommaan yllytin, joten saa vierasta aina kuin haluaa."

      Yllytit vaimosi häpäisemään itsensä ja avioliittonsa saastaisen turmeltuneen mielesi kehittämien oikkujen toteuttamiseksi. Turmelit vaimosi niin tottakai myös elät hänen kanssaan kuten joskus vihkivalassa lupasit. Sen olet hänelle velkaa. Äläkä sano että saa vierasta aina kuin haluaa. Kuinka muuten voisi ollakaan. Olet täysin turmeltuneena moraalisen kompassisi kadottaneena miehenä vaimollesi täysin oikea aviomies. Vaikka avivuoteessanne kävisi jonossa miehiä kun vaimollasi onkin enemmän haluja kuin sinulla niin et ole yhtään parempi.

      • Anonyymi

        Sinä voitkin mennä tekop kanssa perökammariin kun ei vaimoasi enään kiinnosta mikään? Ennemmin vaimolla on kiihkoa kuin kiikkustuoli ja villasukat, joihin saat tulla kerran viikossa.


    • Anonyymi

      Se on järisyttävän kiihottavaa katsoa, kun nainen riisuu vieraalta mieheltä housut pois ja aloittaa suihinoton ja kun seuraksi olemme aina etsineet sellaisen, jolla on todella iso varustus. Naimisen katsominen on aivan huumaavaa, kun pieni nainen nauttii isosta kullista sisällään kiima huipussaan. Hän käy vakituisesti myös naimassa hotellissa 2 metrisen miehen kanssa, jolla on todella iso kyrpä. Naivat yleensä 3-5 kertaa ja nainen tulee kotiin spermaisena ja avoimena. Kertoo sitten tarinoita, että miltä tuntuu, kun iso mies on niin kiimaisena hänen päällään ja työntyy sisälle, niin että molemmilta meinaa taju lähteä.

      • Anonyymi

        Painu sinne sirkukseen pelle.


      • Anonyymi

        Näin näköjään kerrot totuuden itsestäsi ja perheestäsi.Sen asiat tunnet paremmin kuin vieraiden.


      • Anonyymi

        On sulla hinku tulla kertoo omia asioitas tänne.Et voi tietää tuntemattomien jutuista yhtään mitään.


      • Anonyymi

        Olet oikeassa tosi järisyttävää.. itse aisurina ehdotin vaimolle vuosia sitten vieraitten miesten hankkimista kotiimme. Hienoa katsoa kun vaimo avaa miehen vetoketjun housuista ja kaivaa kullin esiin, ottaa käteensä puoli jäykän muutama runkkaus kun kulli alkaa paisua täyteen mittaansa. Vaimon hengitys kovenee ja koko keho nytkähtelee kiimasta, mies nostaa vaimon hametta ja hivelee peppua joka nytkähtelee merkiksi olen valmis. Itse laukean yleensä kun vieras kulli pillun huulilla ja painautuu hitaasti vaimon sisään. Siinä vaiheessa vaimoni ja vieras mies ovat täysin yhtä, tunnen että jään ulkopuoliseksi he ovat silloin rakastavaisia oikeasti.


    • Anonyymi

      Hieno kiihoittava jännittävä ja pieni pala kurkussa.

    • Anonyymi

      Riippuu varmaan ihmisestä ja suhteesta. Mua kiihottaa alistuvana miehenä olla katsomassa kun naiseni saa vierasta kyrpää. Runkkaisin samalla. Olen tirkistelijä ja toisaalta ekshibitionisti. Kiimassa voisin varmaan voitta ujouteni ja nussia jossain iranbileissä kaikkien nähden. Voisimpa ottaa munaa itsekin suuhun ja perään dommeni katsellessa. Joku domina kaipasi joskus täysin alistuvaa hissukka miestä joka olisi aisurikin. Mä olisin kai juuri sellainen mies.

    • Anonyymi

      Adrenaliinia, kiihkeitä, mustasukkaisuus,en itse ainakaan pystynyt noita asioita ilman olemaan. Ne vaan on läsnä vielä nytkin.
      Oli ehkä hyvä että vaimoni vaati että olen mukana,sillä hän tunnusti että nauttii että joudun katsomaan.
      En ihan hirveästi katso pornoa ,sillä en tykkää siitä että kuvista näkee että nainen ei ole todella kiimassa,ja mies tekee vaan sen. Toi on ehkä väärin sanottu sillä vaimon eka oli Kimppa sessio.
      Mutta,mutta. Se miten se kehittyi,se oli se mikä taisi olla vaimon viimeinen este sille että hän sai ensimmäisen vieraan siittimen sisään.
      Se oli kun soiden meno,ja minä jouduin katsomaan kun vaimo tanssi ihan kiinni nuoressa miehessä ,ja mies puristeli vaimon peffaa.
      Vaimosta näki että hän halusi ,tuoksui pillulle.
      Se hetki kun tiesin että nyt se tapahtuu,se oli älytöntä. Pikkuisen hävetti kun kulli oli kovana,ja se johtui siitä että kohta vieras siitä työntyy oman vaimon pilluun.
      Ne kuvitelmat, ne pyöri mielessä,luulin että pystyn kuvittelemaan. Ja pastat minä pystynyt.
      Joku sanoo että sairasta,ehkä niin pervoa. Mutta mikä siinä olisi pahaa?
      Jos vaimo tosiaankin haluaa,ja minä haluan ainakin sen että näen että vaimo nauttii.
      Se ei ainakaan multa ole pois jos ei se ole pettämistä.
      Vaimo se oli jotain uskomatonta katsoa,pikkuisen viinissä ,ja sai sen kysymyksen mieheltä,haluatko antaa naida.
      Eihän siitä olis Kait muuten tullut mitään,sillä vaimoni on niin ujo noissa asioissa että miehen pitää laittaa siitä vaimolle käteen ennen kun vaimo uskaltaa edes ajatella että mies nai hänet.
      Ja hän on kuitenkin ulkoisesti kuin miehen päivä uni,ja tiedän että moni runkkaa hänen kuville.
      Kuitenkin mukaamme lähti kapakassa kolme hoikka nuorta miestä,ja vaimo kuiskasi eli kuinka namupaloja. Mutta oli ihan paniikissa ,miten onnistuu jonkun heistä viemään vuoteeseen.
      Sanoin että ne nai sua kimpassa,saat molempiin reikiin samaan aikaan,ja kun yksi nai sua toiset katsoo kuinka kulli menee sisään.
      Vaimo oli ihan paniikissa.kun pidin kädestä ,käsi tärisi ja hikoili.
      Puristeli perseestää, ja sain vaimon kimpaantumaan.
      Kun pääsimme majapaikkaan, mökkiin,autossa leijaili pillun tuoksu. Vaimon pillu siis oli löytynyt.
      Mökissä oli pikkuisen vaivaantunut ilmapiiri,vaikka tein kaikille vankat juomat ja puhuin levottomia,ei nuoret miehet uskaltaneet koskea vaimoon.
      Mun läsnäolo ilmeisesti torppas poikien rohkeuden,ilmeisesti oli niin uutta että jonkun vaimo on naitavana, ja minut tilanne meinas tehdä hulluksi.
      Vaimo ei uskaltanut mennä poikien housuille, puristeli juoma lasia.
      Katsoin hetken ja mietin miten en vaan mene pilaamaan tunnelmaa vaan saisin pojat uskomaan että vaimo oikeasti antaa pillunsa käyttöön.
      Otin vaimon kädestä kiinni ja talutin jykevä pöydän viereen,ja sanoin nouse pöydälle makuulle. Ja kas kummaa vaimo totteli.
      Nostin hameen ylös,ja sanoin kun saatte pikkarit pois ja tuotte ne minulle teillä on lupa antaa vaimolle kaikkiin paikkoihin.
      Vaimo meinas nousta pois pöydältä,pyysi päästä vessaan.
      Eihän pojat enää häntä päästäneet nousemaan kun jalkojen väli oli näkösällä vaan väkisin mustat pitsi se housut lähti risat pois.jalat väännettiin levälleen ja pillu oli näkyvissä, pieni karva kolmio viivan päällä.reiästä valui kirkasta limaa.
      Alkoi pojilla herääntään kiimassa ja puheet oli sen mukaiset.
      Meinas vaimo saada heti kyrpää,mutta pyysin poikia malttamattomana ja nuolemaan ensin Pillua. Se olikin aika kiihoittavaa, ja vaimo sai ekat orkut ja mun oli pidettävä vaimoa paikallaan toisesta jalasta ja yksi pojista piti toisesta jalasta ettei vaimo saanut laitettua jalkoja kiinni vaan joutui olemaan nuoltavana pillu levällään.
      Tiesin että Vaimolla oli takuulla monia tilanteita sinä yönä että minä en olis saanut jatkaa mutta pojat eivät kyselleet vaan tyydytti tä himaan vaimoon.
      Se sai mieleni miettimään pitääkö viheltää peli poikki,keskeyttää.
      Eihän mulla ollut kokemusta,itse jäin useinsaamatta siemeniä vaimon pilluun kun vaimo oli voihkinut ettei enää. Mietin tilanteessa kun eka mies oli saanut orgaaninen vaimon pilluun ja vapisemaan kun haavan lehti ja uus siitin työnnettiin ilmaiseen pilluun,ja siemeniä purskahti pillusta,ja vaimo oli kuin transsissa. Tuskin tiesi edes että uusi mies työntyi hänen pilluun.
      Moni asia oli minulle uutta,kuten vaimollenikin.
      En ollut koskaan nähnyt kun naisella ruiskahtaa pillusta nesteet,oli kuulemma pojilleen uutta. Saivat eka kerran tutustua naisen pilluun.
      Sitten sain myöhemminkin tutustua,kun vaimolle löydettiin kaksi miespuolista kaveria,jotka ovat vieläkin nussinut vaimoa aina kun vaan on aikataulut sopineet.
      Mutta siihen ekaan,oli vaikeaa katsoa vierestä. En ole koskaan ollut niin mustasukkainen kun silloin ja se adrenaliini myrsky mikä nostatti kullin pystyyn. En pystynyt runkkaamaan katsellessani vaimon nautintoa.onneksi nuoret miehet pakottivat minut naimaan omaa vaimoa,kun pillu valui spermat ,vaan en tiedä halusivat koska ne nöyryyttää minua laittamalla minut liukkaille.
      Niin no nyt pakko tunnustaa..nuolin vaimon pillun kun se tosiaan vali.

    • Anonyymi

      Totta ,todellisuus on ihan muuta kuin mistä haaveilaan. Se hetki kun ollaan siinä pisteessä että vaimoa riisutaan alastomaksi ja vieras mies on vaimon päällä työntämään kovaa siitintä vaimon kiimasta vauvaan pilluun. Ainakin mulle oli kova paikka nähdä vaimon halu kun hänen silmissään näkyy ainoastaan vieraan iso siitin.
      Kun huomaat että muutut näkymättömäksi se oli ainakin minulle kova paikka.
      Mietin sitä aikoinaan,kun vaimoni on kaunis,ja hän kertoikin usein kuinka miehet tulee ihan törkeästi ehdottomaan suoraan. Vaikka luotiin vaimoon,niin se olisi Kait ollut ajan kysymys milloin kiusaus olisi ollut liian suuri.
      Keskustelin tästä vaimon kanssa,vaimo sanoi että ei pettämistä minua.
      Sanoin että olisi parempi että olisin mukana niin hänkin saisi nauttia ilman syyllisyyden tunnetta.
      Mietimme tuota onko tuttu mies parempi kun vieras.
      Tuo ratkesi mun mielestä parhaiten miten voisi olla.
      Olimme lomalla,ja kävimme ravintolassa,Vaimolla oli vientiä.
      Vaimo kuiskasi siinä illan aikana että toi nuori mies on kohta liian tuttavallinen.
      Olisiko se mahdollisesti sellainen.
      Ensimmäistä kertaa näin vaimon sellaisessa tilassa.
      Illan aikana tuli esille se asia että hän oli mies puolisen ystävän kanssa liikkeessä.
      Illan päätteeksi lähdettiin meidän mökille jatkoille.
      Jossain vaiheessa vaimo meni toisen miehen kans makkariin,ovi jäi sovitusti auki ja valot päälle.vaimo oli sanonut sen miehelle ehdoksi.
      Se oli melkoista tunnemyrskyä,ei lähelläkään sitä mitä etukäteen olin miettinyt.
      Se eteni hitaasti,nuoripari suuteli intohimoisesti,se sai aikamoisen kouraisun sydänalassa.
      Katsoimme toisen miehen kanssa hiljaisina.
      Vaatteet väheni ,näin lasittuneen ilmeen Vaimolla kun vieras mies otti housut pois.
      Vaikka se oli ihan tavallinen ,saman kokoinen kun itselläni ,se sai mielen myllertämään.
      Se lasittunut vaimon katse ja se että vaimo ei nähnyt mitään muuta kun sen vieraan vartalon joka kohdan. Siinä ympärillä olis saanut olla vaikka mitä ei hän olis muuta nähnyt. Eikä hetkeä myöhempää tapahtuvaa olis voinut mitenkään estää.
      Se mies olis nussinut vaimoni kuitenki.
      Se ensimmäinen kerta on piirtyy niin silmiini ja aivoihin ,ei se myöhemmin ollut enää niin vaikeaa hyväksyä.
      Se oli kun hidastettuna ,vaimon Pikkareiden pois ottaminen,se miten vaimo antoi itsensä vieraan käyttöön. Levitti itsensä niin että vieras mies näki pillun mitä piti nuolla.
      Vieläkin kuulen vaimon huokauksen kun kieli eka kerran koski pilluun,sen kuinka vaimo tarjosi kiimasta Pillua.
      Valehtelisin jos sanoisin ettei se tuntunut pahalta,se sairas tunne .se että minut oli alistettu. Mutta se mitä muuta tunsin..Se ei ollut pientä,se peitti minun muut tunteet.
      Näin kuinka vaimo nauttii ihan oikeasti. Ilman häpeää.
      No tuo ei ollut vaimosta ihan totta.
      Mutta miten meidän sexi elämä aukeni,vaimo uskalsi puhua kaikesta,ja luottamus vaimoon kasvoi ,ja se oli sellainen asia mitä ei voi vähätellä.
      Ei se ei poistanut kuitenkaan sitä että vaimo halusi sitä tunnetta että kiimassa nousee sietämättömäksi ,ja se laukeaa siihen että vieras mies tyydyttää sen tarpeen.
      Kun olemme vieraalla paikkakunnalla,jossa on mahdollista tuohon.
      Emme ole koskaan tuoneet vierasta miestä kotiimme,eikä tuttumme ole koskaan päässeet vaimooni niin tutustumaan.
      Se on huumetta ,mielen huumetta. Ja kyllä se vaan on että ainakin ajatuksissaan melkeinpä kaikki naiset haluaa vierasta miestä. Se toteuttaminen on vaan joskus vaikeaa. Ja joskus se vieraan käynti on salaisesta salaisia.
      Mutta omasta mielestä olen kokenut mielen räjäyttäviä kokemuksia.
      Ja ne hetket on ainakin vaimoni ja mun sexi elämää rikastuttavat.
      Eikä se ole aina niin automaattista kun vaimoni kanssa kun kuljetaan että se vieras nai illan päätteeksi. Vaimo on kiusannut itsensä kiimaan ja on kuiskannut että hän tarvii nyt,lähdetään leikkimään vuoteeseen.
      Vieras mies on jäänyt katselemaan vaimon perään haikeana.
      Yksi asia on vieläkin vaikeaa ja tunteisiin käyvää,,kun vaimo nuolettamaan mulle pillun kun vieras on nussinut sen kipeeksi ja täyteen spermaa.

    Ketjusta on poistettu 71 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      412
      4205
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      235
      2078
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1540
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1357
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      66
      1029
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1015
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      131
      988
    8. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      232
      967
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      898
    Aihe