Ihania vaatteita Agatha Cristie jutuissa

Anonyymi

Taas kohta alkaa elokuva. Ilta pelastettu, melkein. Olen varmaan katsonut jonkun Poirot tai neiti Marple tarinan kolmekin kertaa, mutta aina vain jaksan katsoa, ainakin ellei mitään muuta mieleistä tule. Toki katson niitä tarinan vuoksi, mutta näitä jo ennen nähtyjä vaatteiden ja yleensäkin tyylin, myös arkkitehtuurin vuoksi.
Jopa neiti Marplella on usein sellaisia puseroita ja neuletakkeja, että koska tahansa kelpuuttaisin itsellenikin, muista naisroolien esittäjistä nyt puhumattakaan.

Bessie

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen noita katsellut.
      Tarinatkin ovat hyviä, mutta myös miljööt niissä ovat hienot.
      Kauniita naisellisia vaattei myös katselen mielelläni.
      Tuonkin tarinan, joka juuri tuli, olen kyllä katsellut aiemminkin.

• Anonyymi

Tuossa eilisessä tarinassa ei juurikaan ollut katseltavaa, mitä tulee vaatteisiin, tyyleihin ja sen sellaiseen. Ei ihania puutarhoja tai paljon muutakaan. Olen itsekin sen aiemmin nähnyt, mutta ilmeisesti olen katsonut samalla tavalla kun eilenkin eli ei ole oikein kiinnostanut ja olen touhunnut samalla jotain muuta, silllä en yhtään muistanut kuka on syyllinen.

Olen vähän ruvennut harkitsemaan jotain maksullisia kanavia. Näihin saakka olen mainiosti pärjännyt näillä nykyisillä kanavilla joista niistäkään suurinta osaa en oikeastaan koskaan katsele. Koronaviruksen takia television katseluni on jo nyt lisääntynyt aika paljon ja enempäänkin katselemiseen olisi nyt aikaa ja halua, mutta minulle sopivia ohjelmia näiltä ilmaiskanavilta tulee todella vähän.

Bessie

• Anonyymi

Tarinat ovat keskiluokka suljetussa kartanossa ja 30 vuotta aikaisemmin josssain brittiläisessä Omdurmanissa tapahtui jotain jossa henkilöllisyys vaihtui ja joku on palannut nyt ja on joukostamme jotain peittelemässä ja murhaaja

Agatha Chritie asiasta kysyttynä väitti että suomi on noin ensimmäinen kieli johon hänen kirjojaan käännettiin

Murhaajaa on vaikea arvata koska se voi olla ystävä, kerran se on minä joka kertoo ja kun yksi tosensa jälkeen murhataan ja 2 on jäljellä ei vieläkään osu koska murhaaja on kolmas joka vain näytteli kuollutta

• Anonyymi

Agatha Christie piti kiinni säännöstä että murhaaja oli aina ''yläluokan'' tyyppi.
        Ei koskaan hovimestari tai joku työläinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      90
      5499
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      55
      3647
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      3005
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      46
      2201
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1976
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      300
      1898
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1616
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1511
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1407
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1363
    Aihe