Hellästi ujolle naiselle!

Anonyymi

Täällä aikuinen 45v. terve, rauhallinen, mukava ja ennen kaikkea turvallinen suomalainen mies, joka haluaisi antaa hellästi kielihoitoa sitä aiemmin mahdollisesti kokemattomalle naiselle tai muuten vaan ujolle naiselle, jonka kokemukset asian suhteen vähäisiä...
Ei siis tarvitse olla neitsyt mutta ei sekään toki haittaa! Jos kiinnostaisi niin kirjoita nimimerkin, anonyymi, mukaiseen luukku postiin ja keskustellaan lisää...
Ja Tampereen seudulla vaikutan.

10

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikuta vaikka hevon persreijässä

      • Anonyymi

        Mitä mahtaakaan pyöriä noinkin fiksun kommentin heittäneen ihmisen päässä.?
        Todennäköisesti ei yhtään mitään.
        No sehän ei oo minulta pois se.


    • Anonyymi

      Up...

    • Aloittaja ei ole tietenkään oikeasti terve, vaikka niin kovasti uskottelee..
      Minun profiilista voi katsoa mitä kaikkia tauteja hän ja useimmat teistä tätä palstaa lukevista kantaa mukanaan lopun elämäänsä.

      -Sääli tosiaan niitä kokemattomia, kenen terveyden hänen kaltaisensa ihmiset pääsevät tuhoamaan.
      Seksivalistus pitäisi aloittaa jo alakoulussa lapsille.. Niin, että he sen kertakaikkiaan ymmärtävät. Nyt sitä ei ole ymmärtänyt kukaan. Sp- tauti tilastot ovat kyllä järkyttävää katseltavaa kun 85% maailman ihmisistä kantaa useampiakin sp-tauteja. Uskomatonta, eikö totta? Itse koen eläväni postapocalytisessa maailmassa..
      Vapaan seksin aika on ollut ohi jo pitkään ja koronan vallattua maapallon nyt myöskin matkustelu, risteilyt, elokuvissa käynti, ravintolassa syöminen jne. on menneen maailman juttuja tätä nykyä..

      • Anonyymi

        Ja meinaat oikeasti että suuseksissä ei voi suojautua?
        Voi sinua vähä-älyistä, joka omaa seksuaalista turhautumistasi ja puutettasi purat täällä yrittämällä sabotoida toisten kirjoituksia.
        Hanki elämä ja keskity siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja meinaat oikeasti että suuseksissä ei voi suojautua?
        Voi sinua vähä-älyistä, joka omaa seksuaalista turhautumistasi ja puutettasi purat täällä yrittämällä sabotoida toisten kirjoituksia.
        Hanki elämä ja keskity siihen.

        Ennemmin hankin elämän kuin nautin ja hankin taudin idiootti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennemmin hankin elämän kuin nautin ja hankin taudin idiootti

        No menehän hankkimaan ja jätä tyhjänpäiväinen kommentoiminen.


      • Anonyymi

        Jos kerran ei oikeasti kiinnosta niin miksi vielä täällä kommentoit.?!
        Koska luuseriparalla ei muuta elämää.


      • Anonyymi

        Niinpä teet, lukemattomia kertoja joka päivä. Sinänsä mielenkiintoista miten joku voikin olla noin epätoivoinen ja vähämielinen.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe