Täällä aikuinen 45v. terve, rauhallinen, mukava ja ennen kaikkea turvallinen suomalainen mies, joka haluaisi antaa hellästi kielihoitoa sitä aiemmin mahdollisesti kokemattomalle naiselle tai muuten vaan ujolle naiselle, jonka kokemukset asian suhteen vähäisiä...
Ei siis tarvitse olla neitsyt mutta ei sekään toki haittaa! Jos kiinnostaisi niin kirjoita nimimerkin, anonyymi, mukaiseen luukku postiin ja keskustellaan lisää...
Ja Tampereen seudulla vaikutan.
Hellästi ujolle naiselle!
10
63
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuta vaikka hevon persreijässä
- Anonyymi
Mitä mahtaakaan pyöriä noinkin fiksun kommentin heittäneen ihmisen päässä.?
Todennäköisesti ei yhtään mitään.
No sehän ei oo minulta pois se.
- Anonyymi
Up...
Aloittaja ei ole tietenkään oikeasti terve, vaikka niin kovasti uskottelee..
Minun profiilista voi katsoa mitä kaikkia tauteja hän ja useimmat teistä tätä palstaa lukevista kantaa mukanaan lopun elämäänsä.
-Sääli tosiaan niitä kokemattomia, kenen terveyden hänen kaltaisensa ihmiset pääsevät tuhoamaan.
Seksivalistus pitäisi aloittaa jo alakoulussa lapsille.. Niin, että he sen kertakaikkiaan ymmärtävät. Nyt sitä ei ole ymmärtänyt kukaan. Sp- tauti tilastot ovat kyllä järkyttävää katseltavaa kun 85% maailman ihmisistä kantaa useampiakin sp-tauteja. Uskomatonta, eikö totta? Itse koen eläväni postapocalytisessa maailmassa..
Vapaan seksin aika on ollut ohi jo pitkään ja koronan vallattua maapallon nyt myöskin matkustelu, risteilyt, elokuvissa käynti, ravintolassa syöminen jne. on menneen maailman juttuja tätä nykyä..- Anonyymi
Ja meinaat oikeasti että suuseksissä ei voi suojautua?
Voi sinua vähä-älyistä, joka omaa seksuaalista turhautumistasi ja puutettasi purat täällä yrittämällä sabotoida toisten kirjoituksia.
Hanki elämä ja keskity siihen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja meinaat oikeasti että suuseksissä ei voi suojautua?
Voi sinua vähä-älyistä, joka omaa seksuaalista turhautumistasi ja puutettasi purat täällä yrittämällä sabotoida toisten kirjoituksia.
Hanki elämä ja keskity siihen.Ennemmin hankin elämän kuin nautin ja hankin taudin idiootti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennemmin hankin elämän kuin nautin ja hankin taudin idiootti
No menehän hankkimaan ja jätä tyhjänpäiväinen kommentoiminen.
- Anonyymi
Jos kerran ei oikeasti kiinnosta niin miksi vielä täällä kommentoit.?!
Koska luuseriparalla ei muuta elämää. - Anonyymi
Niinpä teet, lukemattomia kertoja joka päivä. Sinänsä mielenkiintoista miten joku voikin olla noin epätoivoinen ja vähämielinen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497