Mitä kesärenkaat kestää kilometrejä (asvalttia).
Avensis, Michelin kesti 49 tkm, Nokia 15 tkm nyt Toyo 57 tkm ajettuna ja pintaa 4.5 mm. Menee vielä ainakin 5-8 tkm.
t. tojottaja
Kesärenkaan kilometrit
5
84
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaisi ottaa taskulaskin käteen ja todeta mitä tuo kestävyysero tekee ajettua kilometriä kohden.
Kysymys on kuitenkin Centin osista. - Anonyymi
Kyllähän se kilometriä päälle on aika pientä, mikäli sen noin laskee. Joka kerta, kun vaihtaa rengassarjaa, niin rengastyöt on kuitenkin satasen hujakoilla ja maksaa kait ne renkaatikin jotakin. Sadantuhannen matkalla voi joutu tekemään rengastyöt 1 - 6 kertaa rengasvalinnasta riippuen
Nimimerkillä Michelin Crossclimate 93 tkm ja saattaa se seuraavakin kesä mennä vielä samoilla renkailla.- Anonyymi
Taas muistuttaa Penttiä, Michelin ja rengastyöt satasen.
- Anonyymi
Nokian renkaista kuulin saman, että samantien kuluivat alla. Niinpä venäläisetkin renkaita myydessä rajan takana, ehdottavat muita merkkejä.
- Anonyymi
Koskee ainakin I-Line-mallia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065