A24 . . Sanna pääsi naimisiin.

Paljon onnea vaan.
Mikä on Sannan uus sukunimi?

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Räikkönen.

    • Anonyymi

      Pääsi? Väärä ilmaisu asialle.

      • Anonyymi

        Jokainen tyttö tietää, että prinsessan tärkein tavoite elämässä on päästä naimisiin kuninkaan pojan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen tyttö tietää, että prinsessan tärkein tavoite elämässä on päästä naimisiin kuninkaan pojan kanssa.

        Aviomies ei kyllä ole kuninkaan poika. Ei.


    • Anonyymi

      Jotta Sanna voisi viettää oikein antoisan kuherrusvuoden, hänen pitäisi saada virkavapaata tai luopua nykyisestä stressaavasta tehtävästään.

    • Anonyymi

      Pääministeriltä hallitustaipaleen suurin saavutus.

    • Anonyymi

      Onnea Pariskunnalle,

    • Vanhan nimensä saa tänään pitää, saa vaihtaa sen aviomiehen nimeksi tai tehdä siitä muotoa Virtanen - Lahtinen tyylisen.

      Ajat ovat siinä mielessä muuttuneet.

      • Anonyymi

        Nimi ei miestä pahenna, eikä naista. Hyvä muistaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimi ei miestä pahenna, eikä naista. Hyvä muistaa.

        Sehän kuuluu kokonaisuudessaan, ei nimi miestä pahenna, ellei mies nimeä! Miehen voi tuossa nykyaikana vaihtaa muotoon nainen tai muu!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Sehän kuuluu kokonaisuudessaan, ei nimi miestä pahenna, ellei mies nimeä! Miehen voi tuossa nykyaikana vaihtaa muotoon nainen tai muu!

        Kokonaisuus on tärkeä, kyllä, muista ottaa huomioon se, kun mollaat suomalaisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokonaisuus on tärkeä, kyllä, muista ottaa huomioon se, kun mollaat suomalaisia.

        Olen suomalainen, olen ollut sitä kohta 80 vuotta! Miksi ihmeessä kuvittelet minun mollaavan kunnon suomalaisia?

        Voisit laittaa pari esimerkkiä syytteesi tueksi, vai oletko vain mutu pojalta liikkeellä?

        Kaikessa kokonaisuus on tärkeää, nytkin kokonaisuuden tärkeys vaatii noin 300'000 uutta tuottavaa työpaikkaa ja asiat lähtevät rullaamaan. Hallitus vaan hymyilee mutta ei tee mitään asian hyväksi! Saamatonta hallitusta pitää mollata jotta virkistyvät tai ymmärtävät häipyä!

        Miten ajattelet tuon syytteesi liittyvän tuohon kommenttiini johon vastauksesi yhdistit?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olen suomalainen, olen ollut sitä kohta 80 vuotta! Miksi ihmeessä kuvittelet minun mollaavan kunnon suomalaisia?

        Voisit laittaa pari esimerkkiä syytteesi tueksi, vai oletko vain mutu pojalta liikkeellä?

        Kaikessa kokonaisuus on tärkeää, nytkin kokonaisuuden tärkeys vaatii noin 300'000 uutta tuottavaa työpaikkaa ja asiat lähtevät rullaamaan. Hallitus vaan hymyilee mutta ei tee mitään asian hyväksi! Saamatonta hallitusta pitää mollata jotta virkistyvät tai ymmärtävät häipyä!

        Miten ajattelet tuon syytteesi liittyvän tuohon kommenttiini johon vastauksesi yhdistit?

        Mollaat ja nimittelet jokaista joka ei ole samaa mieltä, se on osoitus sivistymättömyydestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mollaat ja nimittelet jokaista joka ei ole samaa mieltä, se on osoitus sivistymättömyydestä.

        Te aloititte, haukuitte porvariksi, riistäjäksi jne. Nyt on tullut valehtelija ja muuta samaan sävyyn vaikka ette ole yhtäkään valhetta kyenneet esittämään!

        Korjatkaa ensin itse oma käytöksenne, koska siitä olen oppinut miten palstalla kirjoitellaan.

        Mitä tarkoitat mollauksella? Arvelen mollaukseksi käsittämäsi osuneen kohdallasi kipeään paikkaan sillä en ketään mollaa ilman syytä ja nimitykset jotka olen ottanut käyttöön kuten komuloinen ovat täysin todistettavissa jotta ne ovat tosia aivan kuten ay mafia.

        Sivistymättömämpää on alkaa apinoimaan kohdissa joita ei kykene osoittamaan nimityksen arvoisiksi kute EK-mafia jota joku sekopää Lyyli on alkanut käyttämään.

        Lyyli taas tulee tuosta teidän typeryydestänne, sinunkin, käyttää yhteistä nikkiä joka estää keskustelun tehokkaasti. Mistä minäkään tiedän mikä sinä huomenna olet, mahdatko itsekään muistaa mitä viime viikolla kirjoitit?

        Sinulla Lyyliseni ei ole varaa moittia muita sivistymättömiksi ennen kuin alat itse ensin näyttämään sivistyneeltä ja saat muut Lyylit ja komuloiset siihen mukaan!


      • Anonyymi

        Vaihtoiko Sanna sitten nimekseen Virtanen-Lahtinen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtoiko Sanna sitten nimekseen Virtanen-Lahtinen?

        Mistä minä tiedän arvon Lyyli?

        Minähän siinä aivan selvästi esitin olettavan kysymyksen josko pääministeri Sanna muutti sukunimensä? Avionkin jälkeen se voi olla entinen, miehen nimi tai tyyliä Virtanen - Lahtinen eli yhdistelmä omasta vanhasta sukunimestä ja avion sukuinimestä!

        Oliko vaikeaa ymmärtää? Näyttää ymmärtäminen joillekin olevan ajoittain hakusassa!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Mistä minä tiedän arvon Lyyli?

        Minähän siinä aivan selvästi esitin olettavan kysymyksen josko pääministeri Sanna muutti sukunimensä? Avionkin jälkeen se voi olla entinen, miehen nimi tai tyyliä Virtanen - Lahtinen eli yhdistelmä omasta vanhasta sukunimestä ja avion sukuinimestä!

        Oliko vaikeaa ymmärtää? Näyttää ymmärtäminen joillekin olevan ajoittain hakusassa!

        "Näyttää ymmärtäminen joillekin olevan ajoittain hakusassa!"

        No on täällä yksi kirjoitaja jonka ymmärtämisen kohdalla voi tuon "ajoittain" jättää pois. Vaikka itsekin kirjoitin mutta onko tämä nyt enää viisasta että kaikki muut pitää hauskaa yhden kustannuksella jolla ymmärrys täysi nolla ja elää jossain ihme harhoissa joihin ei oikeasti ole koskaan itse mitenkään pystynyt vaikuttamaan. Sosiaalihuolto ja yleiset terveyspalvelut onneksi ilmeisesti pitää huolta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Näyttää ymmärtäminen joillekin olevan ajoittain hakusassa!"

        No on täällä yksi kirjoitaja jonka ymmärtämisen kohdalla voi tuon "ajoittain" jättää pois. Vaikka itsekin kirjoitin mutta onko tämä nyt enää viisasta että kaikki muut pitää hauskaa yhden kustannuksella jolla ymmärrys täysi nolla ja elää jossain ihme harhoissa joihin ei oikeasti ole koskaan itse mitenkään pystynyt vaikuttamaan. Sosiaalihuolto ja yleiset terveyspalvelut onneksi ilmeisesti pitää huolta.

        Toivotan vain onnea ymmärtämisesi lisäämiseen!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Toivotan vain onnea ymmärtämisesi lisäämiseen!

        Kiitos samoin!


    • Anonyymi

      Puolisoa hävettää. Ei halua näyttäytyä julkisesti.

    • Anonyymi

      Sannalla kävi tuuri, kun kelpasi. Mikähän oli valrtikortti?

      • Anonyymi

        Johan tuollainen rotunainen kelpaa kaikille, kaikilla ei vain ole mahkuja. Kaunis, viisas ja vaikka mitä ...ja kateelliset vinkuu kuin sikalauma kuorossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan tuollainen rotunainen kelpaa kaikille, kaikilla ei vain ole mahkuja. Kaunis, viisas ja vaikka mitä ...ja kateelliset vinkuu kuin sikalauma kuorossa.

        Oletko se sinä joka koko ajan hokee kateutta? Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan tuollainen rotunainen kelpaa kaikille, kaikilla ei vain ole mahkuja. Kaunis, viisas ja vaikka mitä ...ja kateelliset vinkuu kuin sikalauma kuorossa.

        Eli kaikki jotka eivät hehkuttele hurmoksessa, kuinka sanna pääsi naimisiin, ovat kateellisia... On sullakin mielikuvitus KeKxD


    • Anonyymi

      Arja ei päässyt naimisiin......?

    • Anonyymi

      Ilta-Lehti survaisi yhden vuorokauden sisään 11 "uutista", kuinka Sanna Marin pääsi naimisiin. 11!!! xD Ei hyvää päivää mitä teennäistä hehkutusta.

    • Anonyymi

      Kansa halusi selvin tuloksin eroon keskustasta ja siitä huolimatta SDP valitsi keskustan hallitukseen.

      Tästä ei voi päätellä mitää muuta kuin, SDP petti kansan.
      Nykyinen hallitus jatkaa keskustan politiikkaa.

      Nykyiseen hallitukseen on valittu muitakin puolueita, joita kansa ei todellakaan halunnut sinne. Ei näin.

      En enää ikinä äänestä SDP:tä.

      SDP on petturi puolue

    • Anonyymi

      Naiset ja vanhukset äänestävät. Naiset menevät tunne, ei järki edellä. Ja vanhuksille saa valehdella vapaasti, eivät piittaa tai muista.

      • Anonyymi

        nuoret on PS äänestäjiä kertoo edellisen vaalin tutkimus...

        jospa katunäkymät opettaa nuoria?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nuoret on PS äänestäjiä kertoo edellisen vaalin tutkimus...

        jospa katunäkymät opettaa nuoria?

        Nuoret on herkkäuskoisia, populismiin taipuvaisia...


    • Anonyymi

      Katsopa sukunimilain suomia mahdollisuuksia. Sanna Marin on edelleen Marin, ei naimisiin mennessä enää sukunimeä välttämättä vaihdeta, jos nimi ei ole esim. Arja Tunkionpönkä tai Arja Kakkinen.

      • Anonyymi

        Moni mieskin ottaa vaimonsa sukunimen nykyisin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      439
      2014
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      207
      1710
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1478
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1471
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      50
      1157
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      1
      1122
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      130
      1068
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1006
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      978
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      34
      956
    Aihe