Koko maailmalla ei olisi toivoa ilman Euroopan unionia.

Koko Maailma olisi nationalistien riistopolitiikan uhri ja monet maat olisi
Venäjän miehittämiä alisteisessa asemassa.

Maailman luonto ja ympäristö olisi täysin saasteinen ja Kenellekään
köyhällä ihmisellä ei olsi mitään mihin toivoa.

Tämä on juuri sitä mitä Britannia kertoi meille, kun se erosi Euroopan
unionista ja mitä Venäjä ja Putin ja Trum ja Kiina ja Suuret valtiot esim.
Intia ja Pakistan teksisi. Ajatelkaa millainen olisi maailma ilman Euroopan
unionia. Suomiko älä viitsi jauhaa paskaa persu... Suomi olisi ryssän, ryssän
vasalli tai jopa miehitetty.

Britit haluaa siirtomaita lisää ja olisivat miehittämässä ja heikkoja maita
mineraalien toivossa. Amerikka First ja Trump joo millaista puhetta jätkä
yleensäkin puhuu... Jenkeissä on nyt jo rotumellakoita.

Miten olisi ihmisoikeudet ympäri maailmaa ? Lapsityövoimaa ja kaikkea
mahdollista hyväksikäyttöä. Mihin olisi unohtunut oikeus ja kohtuu ja
kenellä, niitä maailmassa olisi ilman Euroopan Unionia.

Rakkaus ihmisiin olisi unohtunut ja saatanuus ja viha olisi maan päällä.

17

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä tuon keksit että Venäjä muka miehittäisi koko maailman? oletko niitä EU n Venäjällä pelottelemia joille on tehty lobotomia? ota lääkkeesi ja siirry jo vihdoinki nykyaikaan frendi:)

      • Anonyymi

        Venäjä lähettää palkkasotilaitaan Etelä-Amerikkaan joten eu nyt sinne
        Portukali ja Espanja kieliset ensin


    • Anonyymi

      EU se vasta riistää. Pian on Suomi niin velkaantunut että joutuu purkamaan kokonaan modernin tasapuolisen hyvinvointivaltion. EU:n riistopolitiikka vie tuhkatkin pesästä.

    • Mieti sitä: Mitä nyt on tapahtunut. Syria, Ukraina, Georgia ... Taitaa olla
      vielä aika paljon muitakin. Myrkytyksiä ja ties mitä mielivaltaa olisi
      luvassa ilman Euroopan unionia.

      Suomelle kuuluvat Karjala, Petsamo, Salla on edelleen palauttamatta.
      Asian vahvisti virolainen puhemies tässä aikaisemmin. Viro osti
      Euroopan Unionilta puolustuksen omalle alueelleen, kun tuntee
      asita hyvin lähi-historiasta.

      Kuka tai mikä tulisi apuun ja kuka auttaisi ketä ?
      Talous olisi Kiina, USA:n ja Britit yrittäisi riistää taloudelliseti.
      Ryssä vaanisi aseineen ... Miten ihmisoikeudet ? Euroopan unioni on
      koko maailman toivo oikeudemukaisuudesta ja luonnon ja ilmaston ja
      ihmisten ja eläinten suojelemisesta. Olisi aika karua ilman EU:ta !

      • Anonyymi

        Olen sinun EU ystäväsi tällä palstalla mutta et aja EU asiaamme jauhamalla paskaasi,EU on ikävä kyllä pian historian kirjoissa vain maininta joista lapset lukevat satuina


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen sinun EU ystäväsi tällä palstalla mutta et aja EU asiaamme jauhamalla paskaasi,EU on ikävä kyllä pian historian kirjoissa vain maininta joista lapset lukevat satuina

        " et aja EU asiaamme jauhamalla paskaasi "
        Persu ! Sinä olet yhteisö ja sinä paljastit juuri valehtelun... En tiedä mikä
        paska olet ! Vain sinä persu olet kansa, valtio, rotu, isänmaa ja ties mitä !

        Me muut olemme yksilöitä ... Sorry Persu ... Kiinni jäit ! Aika surkea valhe !!
        Sä et ole minun ystäväni ... olet siltä varjoisalta puolen !


      • Anonyymi

        EU laivaa eläimensä rituaaliteurastuksiin MOKKAAN


    • Venäjä miehittää: Syriaa, Ukrainaa, Georgiaa ... Taitaa olla
      vielä aika paljon muitakin. Myrkytyksiä ja ties mitä mielivaltaa olisi
      luvassa ilman Euroopan unionia.

      Suomelle kuuluvat Karjala, Petsamo, Salla on edelleen palauttamatta.
      Asian vahvisti virolainen puhemies tässä aikaisemmin. Viro osti
      Euroopan Unionilta puolustuksen omalle alueelleen, kun tuntee
      asiat hyvin lähi-historiasta. Taitaa suomella olla myös omakohtaisia
      kokemuksia ryssästä ja sen luotettavuudesta.

      Kuka tai mikä tulisi apuun ja kuka auttaisi ketä ?
      Talous olisi Kiina, USA:n ja Britit yrittäisi riistää taloudelliseti.
      Ryssä vaanisi aseineen ... Miten ihmisoikeudet ? Euroopan unioni on
      koko maailman toivo oikeudemukaisuudesta ja luonnon ja ilmaston ja
      ihmisten ja eläinten suojelemisesta. Olisi aika karua ilman EU:ta !

      Toinen asia on sitten, että kuka alkaisi oikeasti elämään ja loisi uskoa
      nahkapäiden persujen nationalismiin nykyisessä maailmassa, missä
      internet, kauppa ja oikeudenmukaisuus on kansainvälistä? Kyllä
      jokainen tervejärkinen näkee persut ja niiden älykkyyden ja niiden
      puheet ja tunnistaa haisevan paskan niistä. Se ei ole mikään tabu tai
      salainen tieto.

      Suurin osa persujen kannattajista on mielenterveys potilaita. Monet on
      oikeasti myös psyykkisessä avo-hoidossa. Minä myönnän itse myös,
      että myös minä sairastuin siellä ja minun henkireikä ulos oli matkailu ja
      sitä minä tarvitsin koko ajan pitääkseni mielen ja ajatukset terveinä.

      Mikäli joku Teistä sanoo olevansa suomalainen tai lehmä tai mikä tahansa
      muu miksi sinä olet syntyjäsi ollut, niin sinulla on mielenterveys ongelma.
      Sinulla on persoonallisuus häiriö, koska sinun pääsi sisällä on minä ja se
      suomalainen ja sinä et kykene enään täysipainoiseen ajatteluun sen
      vuoksi. Eli käytännössä sinä et pysty määrittämään, että kuka sinä olet.
      Silloin sinä olet lapionvarressa ja yksinkertaisiin töihin. Voit vain ajaa
      päänsä kaljuksi, mikäli älykkyysosamäärä on vielä alle keskitason.

      Se on mahdotonta löytää tasapainoa omaan elämään jos sinun sisällä
      on kaksi eri persoonaa. Se suomalainen ja sinä. Sinä olet myös alisteinen,
      sille suomalaiselle, jota et myöskään pysyt määrittelemään. Eli
      käytännössä sinun pitäisi ajatella vaikka, että olet Lepakko ja suuntaat
      tutka-äänsesi perusteella ja lepäät päivällä ylösalaisin ! Sitten sinun
      kuitenkin pitää tehdä jotakin päivällä ja syödä eri tavoin ja olla eri tavoin.
      Huomaa, että sinun pitäisi olla myös lepakko-yhteiskuntaa myös. Eikö
      ole mahdotonta sovittaa näitä yhteen,... Siksi Te olette aina häviäjiä Persut.
      Puhumattakaan jos sinun pitäsi olla vielä Kristitty ja tehdä jumalan lain
      mukaan. Tässä on se mahdoton yhtälö sinulle. Häviät jokaisen keskustelun.

      Eikö ole helppo sanoa ja ymmärtää, että olet Euroopasta ja vapaa ihminen.

    • Huomasitteko uutisista, että suomalaiset ei halua rajavartioita eikä
      persuja !

      • Anonyymi

        Valeuutisissa suomalaiset rakastaa EU-mafiaa.


    • Anonyymi

      Kuka maksaa syyrian sodan?
      Tuskin arabi emirikunnat?
      Saati entinen neuvostoliitto.

      Joku rahoittaja syyrialla on?

    • Anonyymi

      EU:n täytyy olla merkki Allahilta? Profetia siis.... vai miksi luotiin Islamisointia ajava EU??????

    • Huomasitteko uutisista, että suomalaiset ei halua rajavartioita eikä
      persuja !

    • Anonyymi

      Euro on jarru euroopan talouden kehitykselle.

      • Huomasitteko uutisista, että suomalaiset ei halua rajavartioita eikä
        persuja !

        Seuraan lähinnä Saksan taloutta, sillä sillä on vaikutus Euron arvoon ....
        Toivotaan, että Euro vahvistuu nyt reilusti. Et kai sä halua devalvoida sun
        palkkaasi..? Voit toki tehdä sen ihan itse myös jos haluat... tuskin kukaan estää.

        Huomasitteko uutisista, että suomalaiset ei halua rajavartioita eikä
        persuja ! Huomaa suomalaiset ei tykkää ja ei halua rajavartioita ja persuja !


      • Anonyymi
        Eurofighter kirjoitti:

        Huomasitteko uutisista, että suomalaiset ei halua rajavartioita eikä
        persuja !

        Seuraan lähinnä Saksan taloutta, sillä sillä on vaikutus Euron arvoon ....
        Toivotaan, että Euro vahvistuu nyt reilusti. Et kai sä halua devalvoida sun
        palkkaasi..? Voit toki tehdä sen ihan itse myös jos haluat... tuskin kukaan estää.

        Huomasitteko uutisista, että suomalaiset ei halua rajavartioita eikä
        persuja ! Huomaa suomalaiset ei tykkää ja ei halua rajavartioita ja persuja !

        toveri tulee ja tappaa jos itärajalla ei ole rajavartiointia


    • Anonyymi

      Päinvastoin, maailman kauppa olisi ilman euroa huomattavasti paremmalla tolalla. Euro on estänyt kaupan toipumisen.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe