Tyyppi soittelee ja on tunkemassa kahville koko ajan tänne mun kämpille..soittaa aina niin epäsopiviin aikoihin kuin olla ja saattaa. Olin sitten juomassa ollut tai en, nyt en ole muutamiin viikkohin taas ollut.. Tyyppi on aivan selvä AA:n RaittiusPoliisi
Tyypillä on toisten juomisen kyttääminen paljon tärkeämpää kuin oma raittiina oleminen.. on ihan selvästi omalla voimalla raittiina ja koettaa kyylätä toisten juomista ja ärjyy niille palavereissa jotka eivät raittiutta ole vielä saavuttaneet=(
HIEMAN KUMMA JÄTKÄ....???
Sain AA:sta RaittiusPoliisin riesakseni=(
2
63
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös se kuulu tuohon metodiin että laitetaan tuollainen perskärpänen riesaksi.
- Anonyymi
Mut on saatu kaks kertaa lähtemään juomaan suoraan palaverista. Ja molemmilla kerroilla, joiden välillä vuosia, sama tyyppi.
Alkoholismini on aika pahaa laatua. Rupesi ahdistamaan aika saatanasti, kun tyyppi ryhtyy palaverissa hankkimaan mulle työpaikkaa... En ollut tosiaankaan siinä kunnossa vielä, että töihin meno ois ollu vielä ajankohtasta. Työelämä ollu mulle jo ennen juomisongelman puhkeamista aina haasteellista; ajattelen ja tunnen liikaa.
Toisella kerralla sain kumminkin sanottua: "Ei ole vielä ajankohtaista. Ensimmäiset asiat ensin. Ja ahdistaa asioihini sekaantuminen. Huolehdi omistasi"
Voithan olla vastaamatta joka kerta tai ollenkaan. Näitä rasittavia, pakkomielteisiä, perskärpäsiä löytyy kyllä muualtakin kuin AA:sta. Ei kait niille auta muu,ku sanoa suoraan. Aina ei auta sekään. Vaihda hänen nymeron kohalle kännykkään äänetön soittoääneksi tai joku esto laita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha4102729Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo5932212Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1032132Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom401945etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!651473- 981344
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu1321201Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee1521167- 1681162
- 531125