Tyyppi soittelee ja on tunkemassa kahville koko ajan tänne mun kämpille..soittaa aina niin epäsopiviin aikoihin kuin olla ja saattaa. Olin sitten juomassa ollut tai en, nyt en ole muutamiin viikkohin taas ollut.. Tyyppi on aivan selvä AA:n RaittiusPoliisi
Tyypillä on toisten juomisen kyttääminen paljon tärkeämpää kuin oma raittiina oleminen.. on ihan selvästi omalla voimalla raittiina ja koettaa kyylätä toisten juomista ja ärjyy niille palavereissa jotka eivät raittiutta ole vielä saavuttaneet=(
HIEMAN KUMMA JÄTKÄ....???
Sain AA:sta RaittiusPoliisin riesakseni=(
2
108
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös se kuulu tuohon metodiin että laitetaan tuollainen perskärpänen riesaksi.
- Anonyymi
Mut on saatu kaks kertaa lähtemään juomaan suoraan palaverista. Ja molemmilla kerroilla, joiden välillä vuosia, sama tyyppi.
Alkoholismini on aika pahaa laatua. Rupesi ahdistamaan aika saatanasti, kun tyyppi ryhtyy palaverissa hankkimaan mulle työpaikkaa... En ollut tosiaankaan siinä kunnossa vielä, että töihin meno ois ollu vielä ajankohtasta. Työelämä ollu mulle jo ennen juomisongelman puhkeamista aina haasteellista; ajattelen ja tunnen liikaa.
Toisella kerralla sain kumminkin sanottua: "Ei ole vielä ajankohtaista. Ensimmäiset asiat ensin. Ja ahdistaa asioihini sekaantuminen. Huolehdi omistasi"
Voithan olla vastaamatta joka kerta tai ollenkaan. Näitä rasittavia, pakkomielteisiä, perskärpäsiä löytyy kyllä muualtakin kuin AA:sta. Ei kait niille auta muu,ku sanoa suoraan. Aina ei auta sekään. Vaihda hänen nymeron kohalle kännykkään äänetön soittoääneksi tai joku esto laita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33611471IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3567833Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut872654Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?952185Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1402056Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61611- 1101251
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin521054Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26898MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312782