Ajattelin vain mainita... jos ette sattuneet tietämään.
Tiesittekö että nettikiusaaminen on myös rikos.
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toisina esiintyminen ja kiusaaminenko ei sitten ole?
- Anonyymi
Näinpä, kehtaakin äijänretale uhriutua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä, kehtaakin äijänretale uhriutua.
Aito uhriutuja kääntää vastaansa nekin jotka ovat puolellaan. Vain saadakseen elää omaa totuuttaan. Surullista tavallaan.
- Anonyymi
Onko se suurempi rikos kuin sinunkaltaistesi tekemät petokset ym oikeassa elämässä?
- Anonyymi
Aijai kiusaaja hakee oikeutusta teoilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijai kiusaaja hakee oikeutusta teoilleen.
Tarkoitusko pyhittää keinot? Ja mikä tieto on tämän tarkoituksen perusta?
- Anonyymi
Aiemmin ei ole ollut, mitta kun vastaan lyödään, niin muuttuu rikokseksi!
- Anonyymi
Jätä sitten muut kirjoittajat rauhaan äläkä koko ajan valita. Kirjoita ikävästä tai rakkaudesta jotain nättiä tai pidä jo suusi kiinni. Vituako täällä roikut kun et kenestäkään tykkää.
- Anonyymi
Tuo on totta, enkä lakkaa ihmettelemästä mitä sitä tekevien päässä oikein liikkuu? Sitä harjoittavan täytyy olla parantumattomasti sairas eli ns toivoton tapaus, jollaiseen en toivittavasti ikinä joudu törmäämään. Luulen, että he ovat omaa pahaa oloaan muiden niskaan oksentavia yhteiskunnan loisia, joiden menettäminen/lopettaminen ei liikauttaisi ketään.
- Anonyymi
Niinpä... Siitä itsekin eilen kirjoitin jotain tänne... Maalittamisesta ja mustamaalaamisesta... Mutta eipä se tunnu joitain hetkauttavan.
- Anonyymi
Samasta aiheesta kirjoittanut myös monta kertaa, tällaiset tietyt uhriutuvat mustamaalaajat käy itse armottomaan kybersotaan vastailemalla itse itselleen muka suuremman joukon mielipideotoksena kuin pyyhkien totuuttasi merkityksettömäksi. Itse itselleen vastailu on muutenkin kuten me varmasti tiedämme mustamaalauksen ja maalituksen väline. Pitää pysyä lujana oman totuutensa edessä, eikä langeta itse trollauksen avulla luotuihin ansoihin, vaikka muut sen tyhmyyttään anteeksi heille vain sen tekisivät.
- Anonyymi
Ennen kuin vastaatte tämmöisiin aloituksiin niin miettikää loppuun saakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257007Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451295Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271102- 75911
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49875Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62867Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.95832Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43743