...on 80 senttiä. Neitopoika on kuin naisen palkka, sillä erolla ettei saappaitaan täytä.
Liperin virallinen metrin mitta...
13
158
Vastaukset
- Anonyymi
Mene rauhoittumaan kalaan. Kylliksi onkiessasi ehkäpä joku saalis mittasi täyttää.
- Anonyymi
Ei siitä saa ees onkimalla täysmittasta. Pieni mikä pieni. Se hyvä puoli siinä on että myös henkinen pituus on lyhyt. Mutta tulee mukkaan kaunokainen, mie sulle vavan näytän!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siitä saa ees onkimalla täysmittasta. Pieni mikä pieni. Se hyvä puoli siinä on että myös henkinen pituus on lyhyt. Mutta tulee mukkaan kaunokainen, mie sulle vavan näytän!
Suureneeko oma mittasi vielä lisää puhumalla alamittaisesti täällä jostain toisesta ihmisestä? Ajatteletko, että yleisesti heitetyt peitetyt herjat jostain toisesta ihmisestä aiheuttavat hänelle yleistä häpeää? Kyllä se nolous on sinussa itsessäsi. Kiusasitko jo leikeissä lapsena leikkitovereitasi ja koulussa koulutovereitasi nolaamalla heitä toisten edessä? Eikö jo aikamiehenä olisi käyttöä muunlaiselle käyttäytymismallille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suureneeko oma mittasi vielä lisää puhumalla alamittaisesti täällä jostain toisesta ihmisestä? Ajatteletko, että yleisesti heitetyt peitetyt herjat jostain toisesta ihmisestä aiheuttavat hänelle yleistä häpeää? Kyllä se nolous on sinussa itsessäsi. Kiusasitko jo leikeissä lapsena leikkitovereitasi ja koulussa koulutovereitasi nolaamalla heitä toisten edessä? Eikö jo aikamiehenä olisi käyttöä muunlaiselle käyttäytymismallille?
Sinä olet taas niin pihalla. Et silloin kouluaikoinakaan ymmärtänyt miksi sinua kiusattiin. Nytkin olet niin ulapalla, että ois syytä ottaa tappi veneestä. Missä henki loppuu, siinä traumat hukkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet taas niin pihalla. Et silloin kouluaikoinakaan ymmärtänyt miksi sinua kiusattiin. Nytkin olet niin ulapalla, että ois syytä ottaa tappi veneestä. Missä henki loppuu, siinä traumat hukkuu.
Nyt haukut väärää puuta. Uhkailetko?
- Anonyymi
Mistähän nää taas jauhaa? Onko tabut lopussa?
- Anonyymi
Siitä itsestään. Loppu on kama. Voisitko taas toimittaa lisää. Sama paikka ku viimeks, portin vieressä. Käteisellä.
- Anonyymi
Ai joo,nyt tiedän neitopojan:) Enkä ole aloittaja tai muuten ennen kommentoinu.
Onhan se nurkissa pyörivä,matematiikkakin on huonoa,mutta kun polvihousuissa juokset kunnan johtajan ja muiden keskutalaisten perässä,niin on se hyvä ettei polvet repeydy housussa,kun xxxx.
Liperissä on tapana,ole,mukaudu keskustalaisuuden paavin oppiin,tai et ole meidän hiekkalaatikolla.
Eikös tää neitopoika tuonu lisää kuluja veronmaksajille?
Pitäskö lähtee pois,kun ei ole veronmaksajien puolella vai eikö äly riitä olla?- Anonyymi
Vastahan oli samanlaista tektiä. Ei tämä ole ensi kertasi. Suureniko mittasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastahan oli samanlaista tektiä. Ei tämä ole ensi kertasi. Suureniko mittasi?
Korjaan kirjoitusvirheeni: tekstiä. Ihan vain sen takia, ettet saa traumaa virheestäni. Lisää kirvotusvirheitä luvassa. Pyydän anteeksi tässä jo etukäteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaan kirjoitusvirheeni: tekstiä. Ihan vain sen takia, ettet saa traumaa virheestäni. Lisää kirvotusvirheitä luvassa. Pyydän anteeksi tässä jo etukäteen.
MUAAHHH!!!! Klovni heittää veivin.
- Anonyymi
Nämäkö ne liperiläisiä on kun tuolla edellä kirjuttaat? Eipä helppoa elämä sielläkään.!
- Anonyymi
Liperissä ollaan ja heleppoo ei oo. Meillä on neitoperhot ja kyläkoulussa kiusanneet ja netissä kurnuttajat. Eläpä näihen kanssa. Ja johto jossa toinen piä on hukassa ja toinen persiissä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569