Onko kukaan ikinä nähnyt sitä hetkeä, kun polttoaineen hinta vaihtuu siinä leditaulussa

tää asia on kiinnostanut mua jo kauan. vaihtuuko niitten hinnat yöllä vai millo

7

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen kyllä nähnyt. En kylläkään usein. Voi tapahtua milloin vain.

• Anonyymi

Mulle kerran sattu niin, että huoltoaseman pihaan kurvatessani oli halvempi hinta, mutta kun rupesin tankkaamaan niin oli jo 2 centtiä kalliimpi.

• Anonyymi

Laskutus määräytyy sen mukaan kun pistooli laitetaan takaisin mittaritelineeseen.

• Anonyymi

Ainakin Sörkan Rantatien Nesteellä hinta vaihtuu milloin sattuu. Kerran kurvasin tankkaamaan, kun taulu näytti 1.399, kuitissa hinta oli 1.469, mikä oli myös ilmestynyt tauluun. En ole luulotautinen, näin vain sattui.

• Anonyymi

Mainostaulun ja mittarin hinnatkin voivat olla erilaiset jos taulun numeroita muutetaan käsityönä eikä oteta suoraan kassan tietokoneelta. Sen vuoksi vilkaisen aina mittarista litrahinnan ennen kuin alan tankkaamaan.

• Anonyymi

Kerran ei lähtenyt mittari pumppaamaan ja kun laitoin takas letkun raksahti hinta kalliimmaksi. Oli tankattava kuitankin siitä vähän kun tankki lopuillaan ja outo paikkakunta eli ei tietoa kui pian saa uutta. Mutta sen ketjun ainetta en sitten muutamaan vuoteen tankannutkaan.

• Anonyymi

On nyt tehty sillai tässä muutaman aseman kanssa että pidetään pieni ”pimeä” hetki siinä vaihdon aikaan.
      Kuka sattuu tankkaa saa ilmaiseksi sen aikaa.
      Kate on niin olematon ettei tule monen euron vahinkoa. Verojahan se on suurimmaksi osaksi mitä koetetaan myydä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      69
      4642
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3515
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      38
      3276
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2668
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      49
      2663
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2149
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2034
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      199
      1950
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      398
      1571
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1458
    Aihe