Pienellä siittimellä Pattayalle?

En ole alan varsinainen asiantuntija mutta kerron pienen tarinan. Kännäilimme poikaporukalla huoneessani; oli kai siinä mukana pari opastakin.
Tuli sitten puhetta pippelin koosta. Siskoni mies ylvästeli että hänellä on aikamoinen jurbelo.
Olin omastani samaa mieltä ja löimme vetoa viskipullosta kummalla on pidempi.

Laitoin meikkipöydän kulmalle kolikoita riviin ja sanoin että se joka niitä eniten mulkullaan sivuun pyyhkäisee on voittaja.
Sain aloittaa. Olin melallani juuri heitellyt helikopteria sekä paukutellut kylpyhuoneen oven karmeja joten tehtävä oli helppo ja aikamoisen pitkän rivin kolikoita sivuun vetelinkin turvonneella jurbelollani.

Tuli sitten Vikin vuoro. Oli jo henkisesti lyöty eikä saanut kaluaan edes kunnolla turvoksiin. Ilkuin että koeta vetää nahkoilla mutta ei tuo ylettänyt kuin muutamaa säälittävään kolikkoon.

Viki oli masentua kun kerroin että naiset vääntävät sieltä alapäästään vauvojakin ja sitten harrastavat keskenään fistingiäkin että kannattaisi sitä nyt hieman hakata turvoksiin. Varsinkin kun nämä likkaset ovat täällä Pattayalla alan ammattilaisia.

Viki sitten maksoi velkansa ja pyysi uusintaottelua johon en suostunut, olisi voinut vaikka voittaa?

19

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä saan seisokin muusta kuin helikopterista ja oven karmeista, mutta kullakin omat tapansa.

      • Anonyymi

        voin vakuuttaa että sinulla ei ole seisonut vuosiin, todellakin vakuutan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen aina luullut, että Pattayalle mennään lentokoneella, mutta kuka milläkin tykkää matkustaa.

    • Anonyymi

      Vittuperkelesaatana!!

      Homojen, arabien ja muuten vaan leikkokikkelisten kateellista tuubaa nämä , nämä, tällaiset jutut.

      Tosimiehet pystyvät saunailloissa tai avaruusasemilla telakoitumaan .

      • Anonyymi

        Nasuhan on itse leikkokikkeli.


    • Anonyymi

      Sinähä ootki lukenu Päätalon tuotantoa! Muistakko mistä romskusta tuon tekstin hieman muuttaen oot kopsannu? Nälkämäki, oikein!
      Et ookkaan ihan tyhymä.
      Aiheesta toiseen:
      Uskadaaraa, kuka pani Saaraa, kirkon penkin alla? Paskavarvas, tieteski.

      • Anonyymi

        KHIA!!! - tuota likaista peukaloa et minuun työnnä.


    • Anonyymi

      Pienten penisten asiantuntija yrittää vääntää legendaa :D

      Kaikkihan sen jo tietävät että nasulla on oikeasti ihan liian pieni suomalaisnaisille ihan oman kertomansakin perusteella.

      • Anonyymi

        Missä olen tällaista kertonut, ketä luulet valehtelullasi numero"mies" hämääväsi?


      • Anonyymi

        Tai sit se ei vaan toimi kuin poikien saunaillassa?


    • Anonyymi

      Miksi olit juuri melallasi heitellyt helikopteria ja paukutellut oven karmeja huoneessa, jossa oli siskosi mies? Oliko teillä sukutapaaminen?

      • Anonyymi

        Pattaya poju on poikamies jo kolmannessa sukupolvessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pattaya poju on poikamies jo kolmannessa sukupolvessa.

        Sika-Amalian Pentti otti ja lähti Pattayalle jo yli 30 vuotta sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sika-Amalian Pentti otti ja lähti Pattayalle jo yli 30 vuotta sitten.

        Resupetteri hykienian kanssa ei ole leikkimistä. Kerran yksi pitsalähetti työnsi likaisen peukalonsa pekka perääni ja siitä tuli tulehus ja sain vielä pitsastakin ribulin. Porovirus vissiinni.


    • Anonyymi

      ...... Thaimaassa
      Eipä tasan ole onnenlahjat suotu
      Mietti ,,,,,,,,,,,,, m usein iltaisin
      Kookas vaijeri kun joillekin on luotu
      Mulla siitin on kuin sormi pyykkärin

      Jos sen seisomaan mä joskus saankin hyydytetyksi
      Niin ei edes kissa tule sillä tyydytetyksi.
      Oli tragedia ,,,,,,,,,,,,,
      Mistä voisin löytää naisen
      Joka hänen allaan tuntisi ees jotakin.

    • Kiitoksia herroille jälleen hienoista kommenteistaan.

      Moni Pattayan tyttönen on tuntenut minut helikopterimiehenä juurikin avauksessani kerrotusta syystä.
      Toinen käyttämänsä nimitys oli butterfly joka siinsi juurensa joka päivä vaihtamastani oppaasta.

      Oli matkoja jonka aikana korkkasin jonkun lähibaarin kaikki n. 10 opasharjoittelijaa.
      Mammaa koitin sitten vielä viimeiseksi mutta en onnistunut.
      Mummeli oli kohtelias ja sanoi että pidän kyllä sinusta Nazi ja lähtisin paneskelemaan oikein mielelläni mutku hänellä on mies joka tappaisi sinut.

      Ymmärsin toki ja siirryin sitten katsastelemaan seuraavan baarin tarjontaa joka näytti oikein lupaavalta.

      • Anonyymi

        Vakipaikassamme oli yhdessä välissä pari superkaunista tyttöä houkutuslintuina. Sellaisia 18-19 vuotiaita. Ne sai miehen kuin miehen läähättämään ja tarjoamaan drinkkejä. Gasellin silmät ja yleisurheilijan kroppa. Lattekahvin värinen iho ja puhuivat liki virheetöntä englantia. Imartelivat meitä vakiasiakkaita, hassuttelivat ja istuivat polvella piukalla kuumalla pepullaan.
        Nämä tytöt eivät lähteneet kenenkään mukaan. Olivat liian arvokkaita baarilleen ja juomamyyjinä. Nämä nuoret tytöt valkkasi meidän puolesta meille seuralaiset ja heille ei voinut kukaan sanoa ei. Noiden tyttöjen aikaan vietettiin elämäni kalleimmat baari-illat.
        He teki miehet hulluiksi ja kukaan ei poistunut siitä kapakasta silloin ilman naista ja tukevaa humalaa.

        Samaisessa baarissa on tullut käytyä jokaisella lomalla sen jälkeenkin. Tuttuja tyttöjä on edelleen siellä duunissa, mutta ei sellaisia kuin ne kaksi olivat. Ei tietoa minne he sieltä lähtivät. Kyseisen baarin tutut naiset on tulleet jo niin tutuiksi, että he lähtee pikkutunneilla ilmaiseksi mukaan hotelliimme nukkumaan, päästäkseen ilmastoituun tilaan koisimaan. Kyllähän siinä sitten luontaisetujakin on saanut noissa järjestelyissä..


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe