Olen juuri 17 vuotta täyttänyt lukiota käyvä tyttö ja tajusin että haluaisin mennä kuitenkin vielä vaihtoon Japaniin. Se että olisin mennyt kolmantena vuonna ei olisi haitannut minua ollenkaan, mutta lähdöt japaniin vaihtoon tapahtuvat maaliskuussa eli noin puolen vuoden päästä. Joutuisin siis lähtemään toisen lukio vuoteni keskivälissä suunnilleen enkä kolmannen vuoden alussa. Sen huomattuani tajusin että saatan olla jo liian myöhässä ja paikkoja ei ole enää. Haluaisin mennä YFU:n kautta ja sen haku vaihtoon on avautunut jo tammikuussa. Onko mahdollista että paikkoja on vielä vapaana ja pääsen Japaniin ja milloin te olette laittaneet hakemukset jos olette menneet vaihtoon? Tiedättekö myös että kuinka suosittu Japani on vaihtarimaana?
Onko jo liian myöhäistä hakea vaihtoon?
Anonyymi
0
112
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233093Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 65656Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3613Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32561Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35537- 36485
- 40481
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3479Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3470Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es17465