Elokuvassa muistaakseni 3 tai 4 astronauttia lähtee marsiin hakemaan jotain näytteitä, ja jotenkin sieltä pääsee jotain alieneita kyytiin.
Lopuks on enää yks mies jälellä ja ne alienit, ja just ennen maahan laskeutumista se mies räjäyttää sen aluksen.
Ei ollut mikään hirveän pitkä leffa eikä nyt ihan mitään hollywood tasoakaan. Mikähän leffa se oli?
Mikä elokuva?
6
1163
Vastaukset
- paavo peloton
Paitti että se oli nainen
- scifi-fani
Alienin olen nähnyt, ei se ole kyseessä. Ja alienissahan se nainen jää henkiin, tässä leffassa ne kaikki kuolee siinä lopussa.
- six.foot.bunnyrabbit
Kyseessä ei ole elokuva, vaan sarja The Outer Limits (Äärirajoilla), jonka ensimmäiset tuotantokaudet pyörivät kakkosella jokunen vuosi sitten.
Etsimäsi jakso on todennäköisesti tämä:
http://www.theouterlimits.com/episodes/season1/120.htm- scifi-fani
Sehän se oli, kiitos.
- Usagi Yojimbo
Oliko tuossa se silmälappumies, joka sanoi että "minulla on jotain mitä tarvitsette", ja toisen silmän paikalla oli joku laser-avain... ja lopussa oli joku opetus miten todellista sankaruutta on kun pelastettavat ei tiedä siitä tai jotain sinnepäin?
- scifi-fani
Usagi Yojimbo kirjoitti:
Oliko tuossa se silmälappumies, joka sanoi että "minulla on jotain mitä tarvitsette", ja toisen silmän paikalla oli joku laser-avain... ja lopussa oli joku opetus miten todellista sankaruutta on kun pelastettavat ei tiedä siitä tai jotain sinnepäin?
Siitä silmästä en muista mutta kyllä siinä lopussa joku sankaruus-höpinä oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722940
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642556- 2032210
- 731839
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91641- 1021442
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951069