Elokuvassa muistaakseni 3 tai 4 astronauttia lähtee marsiin hakemaan jotain näytteitä, ja jotenkin sieltä pääsee jotain alieneita kyytiin.
Lopuks on enää yks mies jälellä ja ne alienit, ja just ennen maahan laskeutumista se mies räjäyttää sen aluksen.
Ei ollut mikään hirveän pitkä leffa eikä nyt ihan mitään hollywood tasoakaan. Mikähän leffa se oli?
Mikä elokuva?
6
1208
Vastaukset 6
- paavo peloton
Paitti että se oli nainen
- scifi-fani
Alienin olen nähnyt, ei se ole kyseessä. Ja alienissahan se nainen jää henkiin, tässä leffassa ne kaikki kuolee siinä lopussa.
- six.foot.bunnyrabbit
Kyseessä ei ole elokuva, vaan sarja The Outer Limits (Äärirajoilla), jonka ensimmäiset tuotantokaudet pyörivät kakkosella jokunen vuosi sitten.
Etsimäsi jakso on todennäköisesti tämä:
http://www.theouterlimits.com/episodes/season1/120.htm- scifi-fani
Sehän se oli, kiitos.
- Usagi Yojimbo
Oliko tuossa se silmälappumies, joka sanoi että "minulla on jotain mitä tarvitsette", ja toisen silmän paikalla oli joku laser-avain... ja lopussa oli joku opetus miten todellista sankaruutta on kun pelastettavat ei tiedä siitä tai jotain sinnepäin?
- scifi-fani
Usagi Yojimbo kirjoitti:
Oliko tuossa se silmälappumies, joka sanoi että "minulla on jotain mitä tarvitsette", ja toisen silmän paikalla oli joku laser-avain... ja lopussa oli joku opetus miten todellista sankaruutta on kun pelastettavat ei tiedä siitä tai jotain sinnepäin?
Siitä silmästä en muista mutta kyllä siinä lopussa joku sankaruus-höpinä oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510