Löysin mamumiehet!

Anonyymi

Seksityön kautta löysin mamumiehet! Suomalaiset miehet ovat peloitelleet minua mamumiehistä, jonka vuoksi olen oppinut pelkäämään mamuja ja näiden pelottavien mielikuvien vuoksi olen siviilissä aina torjunut mamujen lähestymisyritykset. Ja koskaan ei muuten ole mamumies lähestynyt minua enää kevyen torjumis eleen jälkeen, toisin kuin suomimies, joka ei kunnioita yhtään ja häntä täytyy juosta ihan karkuun pahimmassa tapauksessa ja näitä tapauksiahan riittää!!!

Nyt olen muutamat vuodet tehnyt seksityötä - ottanut suurimmaksi osaksi vain suomalaisia miehiä vastaan ja kestänyt tylsää arkeani näiden kautta, en aiemmin edes tiennyt kuinka tylsää arkea olen joutunut kestämään näiden suomalaisten miesten toimesta, kunnes uskaltaduin ottamaan vastaan ensimmäiset mamumies asiakkaat! He ovat olleet todella ystävällisiä, eroottisia, sosiaalisia ja miellyttämisenhaluisia, siis korostan MIELLYTTÄMISENHALUISIA, sitä suomalainen mies ei ole!!!!!!! Mamumiesten tapailun myötä seksityön kautta, olen oivaltanut mitä on se, kun sanotaan, että suomalaisella miehellä on huonot sosiaaliset taidot ja suomalainen mies on "jöröjukka".

Elämääni on tullut paljon väriä, iloa ja onnea mamumiesten myötä, tajusin heti saman kuin monet suomalaiset lihavat ja vanhat naiset ovat tajunneet, eli nyt saa suomimiehet jäädä. Nautin todella mamumiesten ystävällisyydestä, kiinnostuksesta minua kohtaan ja siitä _miellyttämisenhalusta_, jota suomalaisella miehellä ei todellakaan ole, vaan suomalainen mies on tyly ja itsekäs ja pitää suomalaista naista ihan itsestäänselvyytenä.

Parikymppisenä suomalaisena naisena näen, että mamumies voisi elättääkin minua puhtaasti omasta halustaan, suomalainen mies taas tahtoo tehdä selväksi, että hänen pussillaan en loisi, en ole sen arvoinen, vaan minun pitää hänelle seksiobjektiuden lisäksi elättää itseni ja toimia vielä kodinhoitajana!!!!! Tämä on aivan järkyttävää ja olenkin miettinyt mielummin kääntyväni lesboksi, kuin ryhtyväni tähän. Mutta nyt löysin hyvin säilyneet ruskea verikkö mamut, joiden tummiin silmiin on hyvin viehättävää katsoa ja he ihan hurmaantuvat minusta, ilman että minun pitää mitään eritystiä edes tehdä!!!

5

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet siis päästäsi vialla oleva jakorasia huora

    • Anonyymi

      Matalatasoinen provokaatio on aloittajan tarkoitus.

      • Anonyymi

        Tietysti joku tyhmä blondi


    • Anonyymi

      Onneksi oma suomimies ei ole pahimmasta päästä ja olen saanu koulutettua sitä ja se on tehny muutosta mielellään. Tyly epäkohtelias tiukkis on alkanu oppia miten naista kuuluu kunnioittaa ja kohdella.
      En anna mun ukon yhtään olla töykeä. Olen oppinut että mun ei tartte sellasta sietää vaan ansaitsen hyvää kohtelua ja kunnioitusta.

      • Anonyymi

        Puhut siis siitä seniilistä isoisästäs


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      390
      3857
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      133
      2697
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      128
      1875
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1320
    5. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1192
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      172
      1189
    7. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1167
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      64
      1125
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      51
      952
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      930
    Aihe