Mä ite en oo oikein tajunnu sitä suihkujuttua...? Usein itsetyydytän silleen että makaan vatsallaan, kädet emättimellä. Aina pikkuhousut/yöpuku päällä. Se on aika outoo mut oon tehny sitä ihan pienestä asti, saan siitä parhaiten tyydytyksen. Entä te muut?
Miten itsetyydytätte?
Anonyymi
6
2200
Vastaukset
- Anonyymi
Jes! Joku muukin tekee noin 😌
- Anonyymi
Pennut taas asialla painukaa sinne hiekkalaatikolle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pennut taas asialla painukaa sinne hiekkalaatikolle
Jotenkin haittaa sua jos jengi käy vapaata keskustelua iästä riippumatta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin haittaa sua jos jengi käy vapaata keskustelua iästä riippumatta?
Tämä on k-18 sivusto eikä mikään penskojen pikku kakkonen
- Anonyymi
Suihkulla kouristaa orkku, suihkukin irtoaa seinästä
- Anonyymi
Jep jep mikä vajakki
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743850Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1873100Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472966Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572461Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632260- 1601880
- 781575
- 331485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231398Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391372