Hanhet tulee toiset lähtee...

Anonyymi

... Voisi päätellä To aamun Karjalaisen jutusta.
Kepulaiset Vehviläinen ja Huttunen lupaavat että hanhet lähtee. Keinoja ei kerrottu.
Jospa he menevät itse pelättimiksi, mäne ja tiedä....
Mukana ollut Krista Kiuru vastusti edelleen metsästämistä. Häntä kun ei ole hanhet häirinneet.
Mut kaikki yhtä:Hanhet tulee, hanhet lähtee. Lupasi Viher Kepu. Totta.
Niin uskon minä joulupukkiinkin.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kepulaisilla on kiire luvata vaikka kuu taivaalta kun kannatus YLEn mittauksessa on 10,5 % luokkaa.
      Kohteena narraukselle ovat tällä hetkellä KEPUn unohtamat maajussit, heidät pitää ilmeisesti saada huijatuksi takaisin taustajoukkoihin. Metsästyksen harrastajat on toinen ryhmä joihin vedotaan kieli pitkällä kannatuksen nostoa ajatellen..

      Kepun liikkeellä olleet hanhet vaan ovat auttamatta myöhässä lypsyretkellään..

      Joulupukki tulee varmasti aikanaan, hanhien metsästys mahdollisuutta saammekin sitten odottaa kenties vielä pitkään..

      • Anonyymi

        Kiuru on käskenyt Vehviläisen ja Huttusen vahtimaan peltojen hanhiparvia Vihreiden invaasion varalta. Vihreiden aikomus on kasvattaa hanhipopulaatiota lisää kuljettamalla viljaa rehuksi pelloille.
        Tästä johtuen Kiuru on määrännyt että Vehviläinen pitää pellonlaidassa punaista leveälieristä hattua, hattu on varustettu terävällä piikillä siltä varalta että hanhet istuisivat hatulle.
        Huttunen saa johtaa toisen pellon operaatiota pelkässä verryttelypuvussa ja Hankkijan lippis riittää pelotteeksi vihelijäisiä hanhia vastaan.
        Sumutorvi annetaan molemmille eduskunnan toimistosta tietysti panttia vastaan.
        Molemmat saavat myös jänisräikät, joita on viritetty pitkin viikkoa eduskunnan puusepänpajassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiuru on käskenyt Vehviläisen ja Huttusen vahtimaan peltojen hanhiparvia Vihreiden invaasion varalta. Vihreiden aikomus on kasvattaa hanhipopulaatiota lisää kuljettamalla viljaa rehuksi pelloille.
        Tästä johtuen Kiuru on määrännyt että Vehviläinen pitää pellonlaidassa punaista leveälieristä hattua, hattu on varustettu terävällä piikillä siltä varalta että hanhet istuisivat hatulle.
        Huttunen saa johtaa toisen pellon operaatiota pelkässä verryttelypuvussa ja Hankkijan lippis riittää pelotteeksi vihelijäisiä hanhia vastaan.
        Sumutorvi annetaan molemmille eduskunnan toimistosta tietysti panttia vastaan.
        Molemmat saavat myös jänisräikät, joita on viritetty pitkin viikkoa eduskunnan puusepänpajassa.

        Onneksi on tuo sumutorvi ja jänisräikkä että tietää Keskustaa varoa muuallakin kuin pelloilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiuru on käskenyt Vehviläisen ja Huttusen vahtimaan peltojen hanhiparvia Vihreiden invaasion varalta. Vihreiden aikomus on kasvattaa hanhipopulaatiota lisää kuljettamalla viljaa rehuksi pelloille.
        Tästä johtuen Kiuru on määrännyt että Vehviläinen pitää pellonlaidassa punaista leveälieristä hattua, hattu on varustettu terävällä piikillä siltä varalta että hanhet istuisivat hatulle.
        Huttunen saa johtaa toisen pellon operaatiota pelkässä verryttelypuvussa ja Hankkijan lippis riittää pelotteeksi vihelijäisiä hanhia vastaan.
        Sumutorvi annetaan molemmille eduskunnan toimistosta tietysti panttia vastaan.
        Molemmat saavat myös jänisräikät, joita on viritetty pitkin viikkoa eduskunnan puusepänpajassa.

        Eikös jänisräikkiä valmistettu aikoinaan myös vientiin.
        Sumutorvea käytetään yleisimmin laivoissa ja majakoissa.
        Mutta hienoa että nyt käyttöä löytyy myös sisämaassa.


    • Anonyymi

      Nyt selvisi kepun hätä ja vale Hanna Huttus sadut täältä!

    • Anonyymi

      nuo akatko ne hanhet ajaa pois vai miten ne järjestää?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe