Pitäiskö tässä alkaa etsimään naisystävää..

Anonyymi

Kun ei noista miehistä ole mihinkään..
Aina saa pettyä ..
Voi nyt vattu sentään!

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehdottomasti pitää.

    • Anonyymi

      Tuohon se menee aina ihmisillä ketkä eivät koe olevansa vastuussa elämästään ja teoistaan. Syylinen on aina joku muu. Rasittavaa.

      • Anonyymi

        ...Ja miehissä ei ole koskaan mitään vikaa , ihmettelevät huuli pyöreänä kun nainen lähtee ovet paukkuen et mites se nyt noin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Ja miehissä ei ole koskaan mitään vikaa , ihmettelevät huuli pyöreänä kun nainen lähtee ovet paukkuen et mites se nyt noin?

        I want My sexy Elovena lady ♥️😘😘😍😍😘😍😘😍😘😍😘😍😍😘😍😘😍😍😘😍😘😍😍😘😍😘😍😍😘😍😘😍😍😘😘😍😘😍😍😘😘😍😘😍😍😘😘😍😘😍😍😘😘😍😘😍😍😘😘😍😘😍😍😘😘😍😘😍😍😘😘😍😘😍😍😘😘😍😘😍😍😘😍😘😘😍😍😘😍😘 she is very good!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!i love that lady ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Ja miehissä ei ole koskaan mitään vikaa , ihmettelevät huuli pyöreänä kun nainen lähtee ovet paukkuen et mites se nyt noin?

        Puhut väärälle tyypille. Miehissä on paljon vikaa. Minua vaan ärsyttää tuo syyttäminen. Miesten ja naisten välillä muutenkin syvä kuilu yhteiskunnassa. Olisi ehkä fiksumpaa opetella antamaan anteeksi. Tämä "vapaa" yhteiskunta on selvästi äärimmäisen huono. Miehet ja naiset eivät tiedä mitä ja keitä olisivat. Loputon suvaitseminen ja perinteistä ja menneisyydestä luopuminen ajaa minkä tahansa yhteiskunnan perikatoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut väärälle tyypille. Miehissä on paljon vikaa. Minua vaan ärsyttää tuo syyttäminen. Miesten ja naisten välillä muutenkin syvä kuilu yhteiskunnassa. Olisi ehkä fiksumpaa opetella antamaan anteeksi. Tämä "vapaa" yhteiskunta on selvästi äärimmäisen huono. Miehet ja naiset eivät tiedä mitä ja keitä olisivat. Loputon suvaitseminen ja perinteistä ja menneisyydestä luopuminen ajaa minkä tahansa yhteiskunnan perikatoon.

        Huonot bisnekset ajaa perikatoon , ei samaa sukupuolta olevien rakkaus.
        Ehkä tuollaiset vanhat ajattelumallit joutaa romukoppaan. Selkeästihän ihmiset tietävät nykyään mitä haluavat olla , kaapista astutaan reippaasti ulos. Ihmiset uskaltavat rohkeasti olla sitä mitä ovat. Ahdasmielisyys on vain aiemmin estänyt ihmisiä olemasta sitä mitä he oikeasti ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonot bisnekset ajaa perikatoon , ei samaa sukupuolta olevien rakkaus.
        Ehkä tuollaiset vanhat ajattelumallit joutaa romukoppaan. Selkeästihän ihmiset tietävät nykyään mitä haluavat olla , kaapista astutaan reippaasti ulos. Ihmiset uskaltavat rohkeasti olla sitä mitä ovat. Ahdasmielisyys on vain aiemmin estänyt ihmisiä olemasta sitä mitä he oikeasti ovat.

        Se että vain sinun "suvaitsevainen" ajattelumallisi ei jouda romukoppaan, ei kuulosta yhtään sen avarakatseisemmalta. Sinulle on vaan sanottu että se on sitä ja uskot siihen. Se on oikeastaan todella ahdasmielinen ajattelumalli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut väärälle tyypille. Miehissä on paljon vikaa. Minua vaan ärsyttää tuo syyttäminen. Miesten ja naisten välillä muutenkin syvä kuilu yhteiskunnassa. Olisi ehkä fiksumpaa opetella antamaan anteeksi. Tämä "vapaa" yhteiskunta on selvästi äärimmäisen huono. Miehet ja naiset eivät tiedä mitä ja keitä olisivat. Loputon suvaitseminen ja perinteistä ja menneisyydestä luopuminen ajaa minkä tahansa yhteiskunnan perikatoon.

        Näin. Ihminen on maailman armottomin olento joka ei armahda. "Jumala armahtaa, minä en". Tämä Tony Halmeen kirja tulee mieleen touhusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että vain sinun "suvaitsevainen" ajattelumallisi ei jouda romukoppaan, ei kuulosta yhtään sen avarakatseisemmalta. Sinulle on vaan sanottu että se on sitä ja uskot siihen. Se on oikeastaan todella ahdasmielinen ajattelumalli.

        Samoin se on sinun kohdallasi.


    • Anonyymi

      Tiedetään kyllä muutenkin että tykkäät tytöistä

    • Anonyymi

      Seksi pitempikestosta , ja tyydytyski varmempi naisen kanssa.

      • Anonyymi

        No joillekin ihmissuhde on paljon muutakin ku seksiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joillekin ihmissuhde on paljon muutakin ku seksiä

        Niin on mutta on paljon sellaisia miehiä joille riirtää että nainen on nätti , hiljaa ja antaa paljon seksiä. Että sellainen ihmissuhde. Ei miehet kaipaa mitään ihmissuhde lässytyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on mutta on paljon sellaisia miehiä joille riirtää että nainen on nätti , hiljaa ja antaa paljon seksiä. Että sellainen ihmissuhde. Ei miehet kaipaa mitään ihmissuhde lässytyksiä.

        Haluaisin olla sellainen mies. Valitettavasti en ole ja haluan suhteelta muutakin. Siksi sinkkuus on tulevaisuuteni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin olla sellainen mies. Valitettavasti en ole ja haluan suhteelta muutakin. Siksi sinkkuus on tulevaisuuteni.

        Kyllä tervepäiset naiset haluaa muutakin kuin seksiä. Olet varmaan tavannut vain vääränlaisia naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tervepäiset naiset haluaa muutakin kuin seksiä. Olet varmaan tavannut vain vääränlaisia naisia.

        Sivusta kommentoin. Mistä niitä tervepäisiä löytyy? Luulin yhden sellaisen löytäväni, olin pidättyväinen, tilaisuuksia olisi ollut pari tänä aikana, mutten langennut, koska ajattelin, et loukkaan hänen tunteitaan syvästi, jos näkee minut jonkun toisen naisen seurasta? Harmittaa jälkeenpäin, kun totuus selvisi, hänen ajatusmaailma oli toisenlainen kuin oletin.

        Kärsin nahoissani, pettymykseksi tämäkin koettava, en lyö toista silti lokaan, koska hänellä varmaan omat syynsä tekemisilleen? Aika korjaa, ehkä löydän vielä, odottavan aika on pitkä, että se mieleinen osuu kohdalleen, jonka kanssa kemiat ja monet seikat loksahtaa paikalleen. Sitä hetkeä toivon kohdallani tässä tulevien kuukausien aikana? Liikun toisinaan paljon, siellä sen mahdollisuus on olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kommentoin. Mistä niitä tervepäisiä löytyy? Luulin yhden sellaisen löytäväni, olin pidättyväinen, tilaisuuksia olisi ollut pari tänä aikana, mutten langennut, koska ajattelin, et loukkaan hänen tunteitaan syvästi, jos näkee minut jonkun toisen naisen seurasta? Harmittaa jälkeenpäin, kun totuus selvisi, hänen ajatusmaailma oli toisenlainen kuin oletin.

        Kärsin nahoissani, pettymykseksi tämäkin koettava, en lyö toista silti lokaan, koska hänellä varmaan omat syynsä tekemisilleen? Aika korjaa, ehkä löydän vielä, odottavan aika on pitkä, että se mieleinen osuu kohdalleen, jonka kanssa kemiat ja monet seikat loksahtaa paikalleen. Sitä hetkeä toivon kohdallani tässä tulevien kuukausien aikana? Liikun toisinaan paljon, siellä sen mahdollisuus on olemassa.

        Tutustuitko häneen kunnolla?
        Totuus selvisi..kenen totuus? Kertoiko itse vai oliko jonkun muun kertomaa?
        Ei oikeastaan pitäisi koskaan olettaa ihmisistä asioita vaan parempi tutustua ensin.
        Mitäs ne toiset naiset sinulla sitten on?
        Pyöritätkö useampia saman aikaisesti?
        Eiköhän se oikea tule vastaan vielä jonain päivänä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutustuitko häneen kunnolla?
        Totuus selvisi..kenen totuus? Kertoiko itse vai oliko jonkun muun kertomaa?
        Ei oikeastaan pitäisi koskaan olettaa ihmisistä asioita vaan parempi tutustua ensin.
        Mitäs ne toiset naiset sinulla sitten on?
        Pyöritätkö useampia saman aikaisesti?
        Eiköhän se oikea tule vastaan vielä jonain päivänä..

        Näin omilla silmillä, kertoi itse harrastavan kesädeittejä ja yöseuraa. En tutustunut kunnolla. Halusin uskoa hänestä vain hyvää, kunnes näin omin silmin sattumalta toisin. Ei jäänyt olettamuksille paljoakaan sijaa. Minulla ei ole toisia naisia, olisi voinut olla, mut jäi vain silmäilyjen varaan, kun en ollut kovin vastaanottavainen, kun tuntemukset oli hänessä ja mieltämieni hänen kunnioituksen varassa. Epäillyt jopa välillä sitä, et onko minusta edes parisuhteeseen, ku ymmärrys tuntuu puuttuvan, muiden säätöjen johdosta?

        En ole paluri, eikä ole tapana säädellä useamman kanssa, koska minusta se ei johda koskaan mihinkään hyvään pitkässä juoksussa. Onneksi vähän stalkkailinkin toista, jolloin sain jo olettamuksillekin vähän totuus pohjaa. Tuntuu välttämättömältä toimesta nykyään, ettei pety heti toiseen? Hän tuntui minusta aluksi jopa liian hyvältä ollakseen totta. Moni kakku päältä kaunis sai totuuden siemenen kohdallani. Toivon todella, et kohtaan vielä sen ainoan oikean, joka riittää minulle. Luottamuksen koen tänä päivänä tärkeäksi itselleni, pettymystenikin takia.

        En halua sitoutua ihmiseen, johon en voi luottaa, samoin toivon toisenkin ajattelevan. Vaatimukset voivat tuntua tänä päivänä mahdottomalta, kun niin monet elävät vain hetkessä. Vainoharhat lisääntyvät, epävarmuus ja pelkotilat pahenevat? Riitelyä, ja rauhattomuutta parisuhteessa. Sinkkuna tottunut seesteiseen ja rauhalliseen arkeen, jonka kokee myös tärkeänä aktiivisen liikkumisen lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin omilla silmillä, kertoi itse harrastavan kesädeittejä ja yöseuraa. En tutustunut kunnolla. Halusin uskoa hänestä vain hyvää, kunnes näin omin silmin sattumalta toisin. Ei jäänyt olettamuksille paljoakaan sijaa. Minulla ei ole toisia naisia, olisi voinut olla, mut jäi vain silmäilyjen varaan, kun en ollut kovin vastaanottavainen, kun tuntemukset oli hänessä ja mieltämieni hänen kunnioituksen varassa. Epäillyt jopa välillä sitä, et onko minusta edes parisuhteeseen, ku ymmärrys tuntuu puuttuvan, muiden säätöjen johdosta?

        En ole paluri, eikä ole tapana säädellä useamman kanssa, koska minusta se ei johda koskaan mihinkään hyvään pitkässä juoksussa. Onneksi vähän stalkkailinkin toista, jolloin sain jo olettamuksillekin vähän totuus pohjaa. Tuntuu välttämättömältä toimesta nykyään, ettei pety heti toiseen? Hän tuntui minusta aluksi jopa liian hyvältä ollakseen totta. Moni kakku päältä kaunis sai totuuden siemenen kohdallani. Toivon todella, et kohtaan vielä sen ainoan oikean, joka riittää minulle. Luottamuksen koen tänä päivänä tärkeäksi itselleni, pettymystenikin takia.

        En halua sitoutua ihmiseen, johon en voi luottaa, samoin toivon toisenkin ajattelevan. Vaatimukset voivat tuntua tänä päivänä mahdottomalta, kun niin monet elävät vain hetkessä. Vainoharhat lisääntyvät, epävarmuus ja pelkotilat pahenevat? Riitelyä, ja rauhattomuutta parisuhteessa. Sinkkuna tottunut seesteiseen ja rauhalliseen arkeen, jonka kokee myös tärkeänä aktiivisen liikkumisen lisäksi.

        Kyllähän tuo kirpaisee , kun näkee toisen kanssa. Moni kakku päältä kaunis , niinhän sitä sanotaan. Jos joku on liian hyvää ollakseen totta , sitä se myös usein on.
        Toisaalta hyvä kun itse kertoi harrastuksistaan , ei jäänyt sillä tavalla epäselvyyttä.
        Parisuhteessa myös tuollainen seesteinen ja rauhallinen arki on tärkeää. Ehkä sitä kumppania kannattaa alkaa katselemaan saman kaltaisten kiinnostusten kautta.
        Uskon kyllä että kaltaisesi fiksu mies löytää sopivan kumppanin.


    • Anonyymi

      Joo, mistä päin alat etsiä? 03 alueelta löytyy. 😋

    • Anonyymi

      No jos tunnet vetoa naisia kohtaan niin silloin kyllä.

      • Anonyymi

        Enimmäkseen tunnen vetoa erästä T-miestä kohtaan.


    • Anonyymi

      Olen itsekin välillä ajatellut niin 😊 varmasti kaksi naista ymmärtää toisiaan paremmin tunnetasolla ja seksikin on luultavasti tyydyttävämpää. Tunnen kyllä vetoa naisiinkin, että pitäsköhän tässä alkaa tiirailla seuraavaksi siihen suuntaan 😉 en ole ap

    • Anonyymi

      Kerro myös että naisena etsit naista , jotta ihmiset eivät luule muuta.

      • Anonyymi

        Ei , ei se ole niin yksinkertaista.
        Tällä hetkellä sydämeni on vienyt eräs mies.
        En ole koskaan seurustellut enkä harrastanut seksiä naisen kanssa.
        Ehkä se enemmän ajatus siitä kun turhautuu /pettyy miesten kanssa. Ajattelee että nainen ymmärtää naista paremmin.
        T:Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei , ei se ole niin yksinkertaista.
        Tällä hetkellä sydämeni on vienyt eräs mies.
        En ole koskaan seurustellut enkä harrastanut seksiä naisen kanssa.
        Ehkä se enemmän ajatus siitä kun turhautuu /pettyy miesten kanssa. Ajattelee että nainen ymmärtää naista paremmin.
        T:Aloittaja

        Täytyy olla juuri oikeanlaista kemiaa..pätee myös nais- nais suhteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla juuri oikeanlaista kemiaa..pätee myös nais- nais suhteissa.

        Olet asian ytimessä😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei , ei se ole niin yksinkertaista.
        Tällä hetkellä sydämeni on vienyt eräs mies.
        En ole koskaan seurustellut enkä harrastanut seksiä naisen kanssa.
        Ehkä se enemmän ajatus siitä kun turhautuu /pettyy miesten kanssa. Ajattelee että nainen ymmärtää naista paremmin.
        T:Aloittaja

        Osoita se myös sille miehelle. Oikea mies ei halua mitään leikkejä vaan oikean naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osoita se myös sille miehelle. Oikea mies ei halua mitään leikkejä vaan oikean naisen.

        Miesten kesken


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osoita se myös sille miehelle. Oikea mies ei halua mitään leikkejä vaan oikean naisen.

        Jos se olis helppoo , oisin tehnyt sen jo. Mut kun se on vaikeeta. Hänet haluaisin tietenkin mutta tangoon tarvitaan kaksi.
        Mitä voin tehdä enempää kun olen laittanut jo viestiä hänelle , jatko hänestä kiinni.
        Enempi viestittely olisi jo häiritsevää.
        Ja vain satunnaisesti saatetaan nähdä joskus.
        Koen etten voi tehdä enempää.
        Ja totuus voi todellakin olla se että hän ei oikeasti ole kiinnistunut minusta millään tavalla. Saatoin käsittää hänet väärin.
        Tuntuu vaan niin pahalta kun luulee että toinenkin olisi ollut kiinnostunut ja itsellä tuli jo vahvemmat tunteet mukaan ja nyt tunne että kaikki on menetetty , ettei hänen puolelta mitään olis ollutkaan.
        T:Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se olis helppoo , oisin tehnyt sen jo. Mut kun se on vaikeeta. Hänet haluaisin tietenkin mutta tangoon tarvitaan kaksi.
        Mitä voin tehdä enempää kun olen laittanut jo viestiä hänelle , jatko hänestä kiinni.
        Enempi viestittely olisi jo häiritsevää.
        Ja vain satunnaisesti saatetaan nähdä joskus.
        Koen etten voi tehdä enempää.
        Ja totuus voi todellakin olla se että hän ei oikeasti ole kiinnistunut minusta millään tavalla. Saatoin käsittää hänet väärin.
        Tuntuu vaan niin pahalta kun luulee että toinenkin olisi ollut kiinnostunut ja itsellä tuli jo vahvemmat tunteet mukaan ja nyt tunne että kaikki on menetetty , ettei hänen puolelta mitään olis ollutkaan.
        T:Ap.

        No itsehän kerroin tunteeni ja kaverikortti tuli kouraan. Eipä siinä, elämä jatkuu ja kohti uusia pettymyksiä...
        M>n.


    • Anonyymi

      Minä en etsimällä päättänyt etsiä mutta tapasin yllättäe naisen johon rakastuin!

    • Anonyymi

      Tuumasta toimeen, ota akka akka. Ja häivy häiriköimästä normaaleja ihmisiä. Tällä palstalla ei tule sua ikävä, häivy! Homoille on oma osio.

      • Anonyymi

        Naisystävää/naisystäviä nainen tarvitsee tunnetasolla, mutta "lattapilluilu" on eri asia eikä se sovi heterolle.


      • Anonyymi

        Et vissiin ymmärtänyt lukemaasi.
        Kirjoitin että mies on sydämessä.
        Enkä ole koskaan ollut naisen kanssa millään tavalla.
        Lähinna ajatuksen tasolla ajattelin että naiset ymmärtää paremmin naisia.
        En ole mielestäni ketään häiriköinnyt.
        Tämä on ikävä-palsta joten kaikki ihmiset voivat potea ikävää ja kirjoitella tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vissiin ymmärtänyt lukemaasi.
        Kirjoitin että mies on sydämessä.
        Enkä ole koskaan ollut naisen kanssa millään tavalla.
        Lähinna ajatuksen tasolla ajattelin että naiset ymmärtää paremmin naisia.
        En ole mielestäni ketään häiriköinnyt.
        Tämä on ikävä-palsta joten kaikki ihmiset voivat potea ikävää ja kirjoitella tänne.

        Joopa joo


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1880
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      705
    Aihe