Mikä hänestä tekee

Anonyymi

juuri sinulle oikeanlaisen?

46

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvän tuntuinen 🤦🏻‍♀️

      • Anonyymi

        Kikkeli?


    • Anonyymi

      En osaa sanoa, mutta ajatuskin hänestä niin alkaa kolibrit lentelemään mahanpohjassa, ja seksi 🤩

      • Anonyymi

        Odotat sitä ...


    • Anonyymi

      Hän on meitsin kaa saman tyylinen.

    • Anonyymi

      Alkaa yhä enemmän tuntumaan siltä ettei ole ketään sellaista jolle sopisin. Tunnen olevani liian epäsopiva kellekään, tylsä sekä mielenkiinnoton. On kauan jo tuntunut siltä eikä se miksikään muutu.

      • Anonyymi

        Höpön löpön...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpön löpön...

        Aika epäsopivaa on väheksyä tuntemattoman kirjoittajan tuntemusta, että höpön löpöt vaan itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika epäsopivaa on väheksyä tuntemattoman kirjoittajan tuntemusta, että höpön löpöt vaan itsellesi.

        Luulen, että tarkoitti sen kannustukseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, että tarkoitti sen kannustukseksi.

        Juuri näin tarkoitin. Ei tylsä tai mielenkiinnoton, joku ymmärsi💛


    • Anonyymi

      Jotenki hän on alkanut vaivaamaan mieltäni... mitäs jos...
      Rauhallinen, asiallinen mies, vaikuttaa tasapainoiselta ja tervehenkiseltä, ystävällinen.

      • Anonyymi

        No sillä lailla. Mikset ota kaulasta kiinni?


      • Anonyymi

        Itseluottamukseni on kasvanut


    • Anonyymi

      Niinku ois tunnettu aina.

      • Anonyymi

        Sama tunne 💕


    • Anonyymi

      Se ymmärrys ja huumori. n-m

      • Anonyymi

        tästä olen myös minä samaa mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tästä olen myös minä samaa mieltä

        Oi kiva :) hän on niin mukava ja hän on monet kerrat saanut minut hymyilemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi kiva :) hän on niin mukava ja hän on monet kerrat saanut minut hymyilemään.

        Eipä tuolla näytä naisiin olevan vaikutusta.

        Valitsevat kuitenkin sitten jonkin ihan eri tyyppisen miehen itselleen ja asenne on sitten "mehän ollaan vaan kavereita, sä oot kiva kaveri, mut ei mitään muuta, haluun ton toisen mulkkua sisääni"

        Ihan turhaa olla kiva, mukava, heittää huumoria jne. naiselle, ihan turhaan menee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuolla näytä naisiin olevan vaikutusta.

        Valitsevat kuitenkin sitten jonkin ihan eri tyyppisen miehen itselleen ja asenne on sitten "mehän ollaan vaan kavereita, sä oot kiva kaveri, mut ei mitään muuta, haluun ton toisen mulkkua sisääni"

        Ihan turhaa olla kiva, mukava, heittää huumoria jne. naiselle, ihan turhaan menee

        Ihan turhaan? Juttelevatko ihmiset toisilleen ihan turhaan? Pitäisikö aina olla sukupuoliyhteys ja iskeminen mielessä? Kai sitä kaverinakin voi olla ja kaverit rikastuttavat elämää. Kaverit antavat uusia näkökulmia ja tukevat elämässä. Antavat hymyn huulille ja syyn elää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan turhaan? Juttelevatko ihmiset toisilleen ihan turhaan? Pitäisikö aina olla sukupuoliyhteys ja iskeminen mielessä? Kai sitä kaverinakin voi olla ja kaverit rikastuttavat elämää. Kaverit antavat uusia näkökulmia ja tukevat elämässä. Antavat hymyn huulille ja syyn elää.

        "Ihan turhaan? Juttelevatko ihmiset toisilleen ihan turhaan? Pitäisikö aina olla sukupuoliyhteys ja iskeminen mielessä? Kai sitä kaverinakin voi olla ja kaverit rikastuttavat elämää. Kaverit antavat uusia näkökulmia ja tukevat elämässä. Antavat hymyn huulille ja syyn elää."

        Siis ihan turhaan jos on kiinnostunut naisesta muutenkin?

        Luetun ymmärtämisessä ehkä vikaa?

        Kyllä kai nyt ihminen voi kaivata jotain muutakin elämäänsä kuin vain kavereita vai oletko ehkä a-seksuaali?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuolla näytä naisiin olevan vaikutusta.

        Valitsevat kuitenkin sitten jonkin ihan eri tyyppisen miehen itselleen ja asenne on sitten "mehän ollaan vaan kavereita, sä oot kiva kaveri, mut ei mitään muuta, haluun ton toisen mulkkua sisääni"

        Ihan turhaa olla kiva, mukava, heittää huumoria jne. naiselle, ihan turhaan menee

        Ei mene hukkaan , olet vain tavannut vääränlaisia naisia..
        Kyllä miehellä huumorintajua pitää olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ihan turhaan? Juttelevatko ihmiset toisilleen ihan turhaan? Pitäisikö aina olla sukupuoliyhteys ja iskeminen mielessä? Kai sitä kaverinakin voi olla ja kaverit rikastuttavat elämää. Kaverit antavat uusia näkökulmia ja tukevat elämässä. Antavat hymyn huulille ja syyn elää."

        Siis ihan turhaan jos on kiinnostunut naisesta muutenkin?

        Luetun ymmärtämisessä ehkä vikaa?

        Kyllä kai nyt ihminen voi kaivata jotain muutakin elämäänsä kuin vain kavereita vai oletko ehkä a-seksuaali?

        Niin, mutta eikö kiinnostuksen pitäisi silloin olla molemminpuolista? Saat sinä kaivata mitä haluat elämääsi, mutta jos nainen haluaa sinusta vain kaverin ja itse haluat enemmän niin eihän siitä tule siiloin mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta eikö kiinnostuksen pitäisi silloin olla molemminpuolista? Saat sinä kaivata mitä haluat elämääsi, mutta jos nainen haluaa sinusta vain kaverin ja itse haluat enemmän niin eihän siitä tule siiloin mitään?

        Vähän luulen että tuo oli tuon kommentoijan pointti koko kirjoituksessa.
        Ihan vaan sivusta seuraajan mielipide tämä.


    • Anonyymi

      Hänen kanssaan minulla on rauha sydämessä :)

      • Anonyymi

        Kyllä rauha on kun on Jeesus sydänmessä..voi siellä mieskin olla😉

        Kiitos Aamen


    • Anonyymi

      Hxxx nainen olis mulle miehelle paras vaihtoehto. Nuori ja kyvykäs, huumorintajuinen, kaunis kuin kedon kukka. En pysty saamaan häntä, mutta ikävöin. m>n

      • Anonyymi

        Mikä ihmeen kyvykäs.. ...😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen kyvykäs.. ...😀

        Hän on kyvykäs saamaan minut aivan kyvykääksi..kääkäsi kohta kylöä muutun tiedät miksi..❣


    • Anonyymi

      n-n Söpö, ristiriitainen, älykäs, turvallinen, luotettavan tuntuinen.

      • Anonyymi

        ristiriitainen??


    • Anonyymi

      Mikäkö?

      Rakkaus.

      Sen lisäksi hän on:
      Älykäs, komea, urheilullinen, ahkera, seksikäs, huumorintajuinen, sitkeä, luotettava, pitkäpinnainen, taloudellinen ja vaikka mitä muuta.

      😍😘

    • Anonyymi

      Ei mikään, olen jo laskenut rimaa, kaikki kelpaa.

    • Anonyymi

      Epätäydellisiä ollaan.

      • Anonyymi

        Eikö me kaikki ihmiset jollain tavalla olla?


    • Anonyymi

      Varmuus, rauhallisuus, katse. Arvostus. Olin varma, että hän on minun mies.

    • Anonyymi

      Tuntuu mun mieheltä , juuri mulle sopivalta.
      Tuli vain tunne että palat osuivat kohdilleen.
      Oli tunnetta ja kipinää.

    • Anonyymi

      Oikealainen ote minuun..ihan kokonaiseen ihan ihanaa olla tässä sidotussa puristuksessa..ihan henki salpautuu..sinä olit niin kokonaisis valtainen valloittaja. Ihan halua olla kokoajan kuin leijuisin ilmassa.sinun kiimassa..sori

    • Anonyymi

      Se, että kukaan ei koskaan aiemmin ole tuntunut niin oikealta. Kukaan ei koskaan aiemmin ole tuntunut siltä, että voisi jättää kaiken vanhan taakseen, kevyesti, pelkäämättä tulevaa.
      Ketään en ole koskaan aiemmin halunnut katsoa niin pitkään, tarkkaan, tunteella. Koskaan en ketään miestä ole myöskään niin himoinnut, halunnut,kenestäkään en aiemmin näin haaveillut.
      Kaipaan häntä vierelleni jokaikinen päivä ja yö. Saisipa nukahtaa hänen kainaloonsa, kuunnella hänen sydämenlyöntejään, olla vaan iho ihoa vasten.

      • Anonyymi

        Tämä, mutta se kun toinen ei tunne samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä, mutta se kun toinen ei tunne samoin.

        Sama juttu se taitaa olla minullakin. En usko että sillä miehellä tunteet on koskaan olleet näin vahvat kuin itsellä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu se taitaa olla minullakin. En usko että sillä miehellä tunteet on koskaan olleet näin vahvat kuin itsellä on.

        Kivahan se on olettaa toisen fiiliksiä ja olla varma niistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivahan se on olettaa toisen fiiliksiä ja olla varma niistä.

        Tää oli hyvä👍 Näitä olettamuksia on palsta täynnä kun ei kommunikoida oikean ihmisen kanssa. Nysväillään vaan täällä ja luulotellaan maailman tappiin asti. Ja tuo tunteiden vertailu jollei ole edes mitenkään varmistettu asiaa.


    • Anonyymi

      Sen kun tietäisin, sen hänellekin kertoisin? Ehkä arkeni on vain niin... miksi itsekin aika lailla ihmeissäni?

    • Anonyymi

      Jari nyt vaan sattuu olemaan juuri oikeanlainen kaikella tapaa.

    • Anonyymi

      Eläkkeeni :´-(

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe