Naiset haluutteko haluttoman

Anonyymi

Aviomiehen joka inhoaa koskea teihin?
Mutta tykkää pidellä kädestä?

10

71

Vastaukset

• En. Haluan että suhteessa mies on avoin ja rento seksi asioissa. Ei ota turhan takakireää asennetta. Huumorilla ja avoimmuudella. Mikä suhde se ees sellanen ois jossa peitto ei heiluis tai mies alkais nyrkit pystyssä saarnaan mulle kuin lapselle miten turmeltunut olen kun edes lausun sen sanan.

En sopisi yhteen minkään tosikon kans jonka kans riita ois aina pystyssä aiheesta avoin ja vapautunut huumorintajuinen ja leikkisä asenteeni seksiin

• Milloin avoimuus menee mauttomuuden puolelle. Onko esimerkiksi kiellettyjä sanoja joita ei saa sanoa, esimerkiksi viikseen vetäminen? Saako läpsiä pyllylle muiden nähden yms.?

• Anonyymi kirjoitti:

Milloin avoimuus menee mauttomuuden puolelle. Onko esimerkiksi kiellettyjä sanoja joita ei saa sanoa, esimerkiksi viikseen vetäminen? Saako läpsiä pyllylle muiden nähden yms.?

Tuntuuhan se pahalta tuollainen.
        Mitäh?
        Kai nyt oman kullan kans voi puhua asioista oikeilla nimillä tai vaikka tuhmiakin jos siltä tuntuu..

• Mieluummin kuin seksihullu. Ihmisen jolla on normaali seksuaalisuus.

• Onpas mukavaa kun olet kanssani näin perjantaina..kun et tosiaankaan ole minua vielä koskenut kuin käsiin.. tuo muu ajatus on valhetta ja riidan haastamista..❣

• En.

Sinäkin Inhoot

Ei oo selkeetä ajatusta mitä työ tyydytte kestämään

Miullä on ainakin vitutus joka lähtöö juomalla.

Mulla oli Jyväshyvässä yks luokkakaveri,silloinen nelikymppinen jolle piti kädestä pitäen lopettoo tietokoneen toiminta.

Sen jälkeen on itselle vaihtunut useita koneita.

Se w8 on pilipalihommoo, senkus itket sinäkin

• Ei kai koskettamatta voi pidellä kädestä. Onko miehiä, jotka inhoavat koskettaa vaimojaan, voi olla toisinkin päin?

• On.

• Eihän tälläistä talluraista nuin vain pidetä kädestä.

Vaikeempoo ihmistä suat hakkoo

• Tämä ei oo multa vaikka oikealta naiselta en kaipaa enempää kuin kädestä pitämistä. Rakkaus riittää mulle. Mutta haluan pitää kainalossa ja pussata.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Teltta-asuminen ympäri vuoden?

Miten teltassa asuminen onnistuisi Suomen olosuhteissa ympäri vuoden? Varmaan hyvät makuupussit ja ulkovaatteet pitäisi olla. Onko joku muukin kokeill
      Maailman menoa
      237
      3436
    2. Kuka tietää Seinäjoen perhesurmasta

sirkankujalla ja miksi?
      Seinäjoki
      25
      1916
    3. Tanelinrannassa tulipalo

Tanelinrannassa oli la-su välisenä yönä tulipalo, jossa menehtyi vajaa viisikymppinen pariskunta. Talo päältä päin ihan ok kunnossa, mutta palokunta s
      Seinäjoki
      18
      1460