Martina ja Järvisydän.

Anonyymi

Täydentävät toisiaan tasottomuudellaan. Järvisydämestä tuli paikka mihin ei tule mentyä vaikka se olisi maailman viimeinen paikka.
Aitolehden ollessa paikan mainoskasvo, kertoo todella alhaisen tai olemattoman tason olemassa olon.

29

130

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juuri näin

    • Anonyymi

      Onpas noloa olla menemättä jonnekin siksi kun joku muu on ollut siellä. Musta Martina kuvaa hyvin näitä paikkoja joissa käy. Sä et ehkä mene sinne siksi kun sulla ei oo varaa mut nyt voit syyttää Martinaa 😂

      • Anonyymi

        Sinähän juuri kiteytit asian, Martina kuvaa ja edustaa tuonkin paikan tasoa täydellisesti. Siksi ihmiset kiertävät paikan kaukaa.
        Varallisuudestani ei suinkaan ole kyse, sillä olen aina vaatinut rahalle vastikkeeksi korkeaa tasoa.
        Ja ne paikat tai tuotteet mitä joku rikollinen edustaa eivät kuulu koskaan minun katekoriaan.
        Aivan sama kun pyrin välttämään torakoita, lutikoita, kirppuja sekä muita loiseläjiä.


      • Anonyymi

        No jo oli kommentti, ei muka varaa, paljonko Martina on maksanut oleskelustaan !!
        Todella noloa, mutta niinhän nämä Martina apinat ovat !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän juuri kiteytit asian, Martina kuvaa ja edustaa tuonkin paikan tasoa täydellisesti. Siksi ihmiset kiertävät paikan kaukaa.
        Varallisuudestani ei suinkaan ole kyse, sillä olen aina vaatinut rahalle vastikkeeksi korkeaa tasoa.
        Ja ne paikat tai tuotteet mitä joku rikollinen edustaa eivät kuulu koskaan minun katekoriaan.
        Aivan sama kun pyrin välttämään torakoita, lutikoita, kirppuja sekä muita loiseläjiä.

        hyvä vastine kommenttiin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyvä vastine kommenttiin !

        Komppaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän juuri kiteytit asian, Martina kuvaa ja edustaa tuonkin paikan tasoa täydellisesti. Siksi ihmiset kiertävät paikan kaukaa.
        Varallisuudestani ei suinkaan ole kyse, sillä olen aina vaatinut rahalle vastikkeeksi korkeaa tasoa.
        Ja ne paikat tai tuotteet mitä joku rikollinen edustaa eivät kuulu koskaan minun katekoriaan.
        Aivan sama kun pyrin välttämään torakoita, lutikoita, kirppuja sekä muita loiseläjiä.

        Sinä y r i t ä t esittää muita parempaa, varakasta ja muuta tuubaa. Kuitenkin kirjoitat sanan kateKoria. Koria pankkitili, jolla on katetta? Hehheee... hekoheko. Fiksu katekoria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppaan

        Samat sanat sinne, joku kouluja käymätön käyttää sanastoa, jota ei hallitse. Täydestä menee sohvaperunoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän juuri kiteytit asian, Martina kuvaa ja edustaa tuonkin paikan tasoa täydellisesti. Siksi ihmiset kiertävät paikan kaukaa.
        Varallisuudestani ei suinkaan ole kyse, sillä olen aina vaatinut rahalle vastikkeeksi korkeaa tasoa.
        Ja ne paikat tai tuotteet mitä joku rikollinen edustaa eivät kuulu koskaan minun katekoriaan.
        Aivan sama kun pyrin välttämään torakoita, lutikoita, kirppuja sekä muita loiseläjiä.

        Että vastasit sitten omaan aloitukseesi. Olemassa olo ja katekoria..... heehhehheh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jo oli kommentti, ei muka varaa, paljonko Martina on maksanut oleskelustaan !!
        Todella noloa, mutta niinhän nämä Martina apinat ovat !

        Mistä tiedät ettei ole maksanut?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän juuri kiteytit asian, Martina kuvaa ja edustaa tuonkin paikan tasoa täydellisesti. Siksi ihmiset kiertävät paikan kaukaa.
        Varallisuudestani ei suinkaan ole kyse, sillä olen aina vaatinut rahalle vastikkeeksi korkeaa tasoa.
        Ja ne paikat tai tuotteet mitä joku rikollinen edustaa eivät kuulu koskaan minun katekoriaan.
        Aivan sama kun pyrin välttämään torakoita, lutikoita, kirppuja sekä muita loiseläjiä.

        Olet vaan kateellinen kun Martina pääsee lomailemaan ja sulta synnittömältä on kesän kohokohta eli helluntaijuhla peruttu 😂


    • Anonyymi

      loistava vastine

      • Anonyymi

        Kyllä. Tekopyhä pyhä Martina nykyään . Onneksi kaikki eivät mene halpaan


      • Anonyymi

        Sinun mielestäsi. KATEKORIA.... hihhiihii.


    • Anonyymi

      Näin koronan aikaan kotimaan matkailu käy kuumana. Helpoin tapa purkaa pikaisesti ruuhka on ottaa Martina Aitolehti mainoskasvoksi.
      Ja ruuhka katosi kuin pieru Saharaan.
      Ehkä seuraava kampanja voisi olla että Järvisydämessä on runsaat tilat ja väljyyttä löytyy.

    • Anonyymi

      Kyllä tulee välillä mieleen että Martinan persvaossa on pakko olla härän sisäfileelle tuoksuvaa paskaa, sillä ei muuten voi olla noin paljon köyhää kansaa nuolemassa kyseistä vakoa.
      Vaan ei kai se haittaa kun köyhä kansanosa saa mahansa täyteen.

      • Anonyymi

        Tämä😂😂😂.
        Martina on ihan yskonto joillekin. Tuota syytä en tiennyt.


    • Anonyymi

      Köyhille kakkakin on hyvää kun sen oikeasta välistä nauttii. Vai mitä on Martina fanit mieltä?
      Toivotaan teidän puolesta ettei Järvisydämessä ole vessapaperia niin jää teillekin kokkareet Martinalta tuliaisiksi.

    • Anonyymi

      Kuten tiedämme niin Martinan seuraajat ovat kulinaristeja, ja tykkäävät vain Martinan persvaon tuotoksista. Onkohan Martina ajatellut tehdä bisnestä tuosta ulostamisestaan?
      Pieni pussillinen 5 euroa, ja vähän isompi 10 euroa. Fanit kyllä ostaa kaiken minkä Martina pystyy tuottamaan.

      • Anonyymi

        Kyllä on syvää joidenkin viha. Ei voi kun nauraa. Ihan mentiin peppu ja kakka tasolle. Kyllä tää Martinan inhokki jengi nyt näytti lopullisesti keskustelu kyvykkyytensä tason?!? Huhhuh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on syvää joidenkin viha. Ei voi kun nauraa. Ihan mentiin peppu ja kakka tasolle. Kyllä tää Martinan inhokki jengi nyt näytti lopullisesti keskustelu kyvykkyytensä tason?!? Huhhuh

        Onko kuitenkaan kyseessä Martinan inhoaminen, vai sinun kaltaisten inhoaminen?

        Jos luin oikein noi pari tekstiä, niin niissähän kirjoitettiin Martinan faneista ja heidän syöntitotumuksista.

        Kerro nyt koko kansalle rehellisesti että onko se hyvää, ja syötkö sitä sellaisenaan, vai lurautatko kyytipojaksi sinappia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kuitenkaan kyseessä Martinan inhoaminen, vai sinun kaltaisten inhoaminen?

        Jos luin oikein noi pari tekstiä, niin niissähän kirjoitettiin Martinan faneista ja heidän syöntitotumuksista.

        Kerro nyt koko kansalle rehellisesti että onko se hyvää, ja syötkö sitä sellaisenaan, vai lurautatko kyytipojaksi sinappia?

        Hauskinta on etten edes ole Martina fani. Ilmaisin vaan kuinka typerää on olla menemättä jonnekin vain koska joku Martina on ollut siellä 😂 Ja on koomista kun onhan se Martina ollut vaikka ja missä. Että ei tää ihme alatasoinen keskustelu edes koskettanut oikeastaan mua. Mutta menkää toki vaan pohtimaan Martinan tuotoksia vaikka välitunnille 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskinta on etten edes ole Martina fani. Ilmaisin vaan kuinka typerää on olla menemättä jonnekin vain koska joku Martina on ollut siellä 😂 Ja on koomista kun onhan se Martina ollut vaikka ja missä. Että ei tää ihme alatasoinen keskustelu edes koskettanut oikeastaan mua. Mutta menkää toki vaan pohtimaan Martinan tuotoksia vaikka välitunnille 😂😂😂

        Tälläinen vanha totuus tuli mieleen että jos paska olis kullan arvoista niin köyhät ei paska taisi. Eli jos asuta olis näin niin teitä vaivaksi luultavasti paha ummetus 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskinta on etten edes ole Martina fani. Ilmaisin vaan kuinka typerää on olla menemättä jonnekin vain koska joku Martina on ollut siellä 😂 Ja on koomista kun onhan se Martina ollut vaikka ja missä. Että ei tää ihme alatasoinen keskustelu edes koskettanut oikeastaan mua. Mutta menkää toki vaan pohtimaan Martinan tuotoksia vaikka välitunnille 😂😂😂

        Tämä on sellainen asia mikä ei sinun ymmärrykseen mahdu, vaikka se korvasta sisään työnnettäisiin.
        Jos joku firma ottaa Martinan kaltaisen rikollisen mainsokasvokseen, niin se on aivan luonnollista että normi kansa karttaa kyseistä paikkaa, koska eivät halua antaa rikolliselle rahaa välillisesti.
        Ja kertoohan se paikan tasottomuudesta paljon. Korkeantasoiset paikat eivät ole missään tekemisissä tuomittujen rikollisten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on sellainen asia mikä ei sinun ymmärrykseen mahdu, vaikka se korvasta sisään työnnettäisiin.
        Jos joku firma ottaa Martinan kaltaisen rikollisen mainsokasvokseen, niin se on aivan luonnollista että normi kansa karttaa kyseistä paikkaa, koska eivät halua antaa rikolliselle rahaa välillisesti.
        Ja kertoohan se paikan tasottomuudesta paljon. Korkeantasoiset paikat eivät ole missään tekemisissä tuomittujen rikollisten kanssa.

        Tuskin siitä isoa kansanjoukkoa tulee kuitenkaan joka alkaa kyseisen syyn takia boikotoimaan. Loppuen lopuksi taitaa isompi porukka katsoa Martinan instaa ja miettiä että voisi itsekin lähteä käymään mutta jatka sinä vaan tuomitsemistasi jos se helpottaa. Martina on jo tuomionsa kärsinyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on sellainen asia mikä ei sinun ymmärrykseen mahdu, vaikka se korvasta sisään työnnettäisiin.
        Jos joku firma ottaa Martinan kaltaisen rikollisen mainsokasvokseen, niin se on aivan luonnollista että normi kansa karttaa kyseistä paikkaa, koska eivät halua antaa rikolliselle rahaa välillisesti.
        Ja kertoohan se paikan tasottomuudesta paljon. Korkeantasoiset paikat eivät ole missään tekemisissä tuomittujen rikollisten kanssa.

        Äläpä puhu asioista, joista et tiedä mitään. Googleta rötösherrat, niin pääset vähän jyvälle, jos ajatuksen kapasiteetti riittää. Jos suinkin kykenet, niin suhteutahan vähän asioita ja huutele sitten uudestaan höpöhöpöjuttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on sellainen asia mikä ei sinun ymmärrykseen mahdu, vaikka se korvasta sisään työnnettäisiin.
        Jos joku firma ottaa Martinan kaltaisen rikollisen mainsokasvokseen, niin se on aivan luonnollista että normi kansa karttaa kyseistä paikkaa, koska eivät halua antaa rikolliselle rahaa välillisesti.
        Ja kertoohan se paikan tasottomuudesta paljon. Korkeantasoiset paikat eivät ole missään tekemisissä tuomittujen rikollisten kanssa.

        Onhan kansanedustajiakin valittu joilla on rikostuomioita myös pahoinpitelyistä. Kansaa edustamaan. Toivottavasti muutit jo pois maasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan kansanedustajiakin valittu joilla on rikostuomioita myös pahoinpitelyistä. Kansaa edustamaan. Toivottavasti muutit jo pois maasta?

        Työtön ja kouluttamaton sohva Ylivieskasta nostaa purjehdusspiirien tasoa kummasti Hangon merellisessä maisemissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työtön ja kouluttamaton sohva Ylivieskasta nostaa purjehdusspiirien tasoa kummasti Hangon merellisessä maisemissa.

        Olet oikeassa, Sofia nostaa Hangon tasoa aivan eri sfääreihin, verrattuna julkiseen salapanoon.
        Johan Hangossa ilmakin on raikastunut kun salapano lopulta saatiin täältä pois.
        Nythän se vissiinkin saastuttaa ilmaa jossakin ryssän rajalla viikonloppuisin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe