Mikä hänessä on

Anonyymi

söpööö?

13

243

Vastaukset

• Söpöö on

Keinoäly vastaa:
      minun valoni ja apuni KIITOS
      Ja varmaan katselet tällaisia Miehiä oli ihan sallittua olen täällä vähän pitkästynyt ja aloin netti No hyvä olla sinulle apua

Me ollan söpöjä panttereita

• Kaipa se on se että minä, vajavainen ja heikko mies, olen hänelle jonkin arvoinen jos olen. En siis tiedä olenko, niin en tiedä onko tällä tapaa söpö mutta jos on niin on. Millään muulla ei nyt niin hirveästi ole väliä. Tuossa on jo niin paljon söpöyttä että heikottaa.

• Kaikki, en osaa eritellä. 🤩

• Onhan se Minna niin söpö, mut vihastun kun hetero

T: Jannikal

• Se, miten hän juttelee minulle, vaikka se on hänelle vaikeaa. Se, kuinka hän on epävarma, jos puhun muille miehille. Se kuinka hän yrittää käyttäytyä ihan normaalisti, mutta ei ihan onnistu siinä. Se, kuinka hän katsoo minua silmiin.

• Hymy, noo kaikki.

• Uuu.. Seksikäs mies.😍

• Anonyymi kirjoitti:

Uuu.. Seksikäs mies.😍

?? 🤨

• J-76 kirjoitti:

?? 🤨

Kuvassasi.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuvassasi.

Kiitos. 🙂

• Kaikki. Ihan kaikki tähän asti. Oikeasti odotan sitä päivää, kun löydän jonkun epäviehättävän jutun hänestä. Pääsisinpä sinne asti.

• Sillä on söpö hymy ja katse, ihan kokonaan se on sitä, ja käytöski, kun silleen vähä varovaisesti välillä kattoo. Sydän melkein sulaa.

• Herkkyys ja tuittupäisyys :)

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Teltta-asuminen ympäri vuoden?

Miten teltassa asuminen onnistuisi Suomen olosuhteissa ympäri vuoden? Varmaan hyvät makuupussit ja ulkovaatteet pitäisi olla. Onko joku muukin kokeill
      Maailman menoa
      242
      3478
    2. Kuka tietää Seinäjoen perhesurmasta

sirkankujalla ja miksi?
      Seinäjoki
      27
      2058
    3. Tanelinrannassa tulipalo

Tanelinrannassa oli la-su välisenä yönä tulipalo, jossa menehtyi vajaa viisikymppinen pariskunta. Talo päältä päin ihan ok kunnossa, mutta palokunta s
      Seinäjoki
      18
      1500